Hej!Zajrzałem tu po dłuuugiej przerwie.W tym czasie jedną z najważniejszych czynności to niedawna wymiana przednich łożysk na nowe FAG(SKF) z nowymi piastami Meyle (identyczne jak ORI),opłacało się,bo jest cichutko w autku.Wymieniono płyn wspomagania G002000M2,zapobiegawczo dla dobra przekładni kierowniczej.Oczywiście odbijak z przodu silnika ORI już dawno wymieniony.Nowe amortyzatory ze średniej pólki, z tyłu, zastąpiły już zużyte w 80% orginały. Światła DRL firmy Einparts zostały wmontowane w szczeliny zderzaka,bo to jest właściwa akceptowalna wysokość ich montażu wzgl.jezdni.Narazie autko nie sprawia ,żadnych niespodzianek.Super jazda.Benzyna E10 ,okazuje odpowiednia dla tego silnika ALZ ,co było na tym forum dziwnie przemilczanym tematem.Przepustnica wyczyszczona,przewody BERU,cewka zapłonowa Bosch,profilaktycznie wymienione (łatwy dostęp). Nawet zafundowałem ORI gumowe wykładziny Audi na podłogę,bo na razie korytkowe poczekają na błoto pośniegowe. Podsumowując, trasę ponad 300 km pokonuję bez wysiłku,wygodnie w niecałe 3,5h. Pozdrawiam Was , WW