Skocz do zawartości

madry

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O madry

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia madry

1

Reputacja

  1. Tylna kanapa w sedanie jest inna tzn. z widocznych elementów: - sedan posiada zamki i blokowanie na kluczyk możliwości rozkładnia; - w wersji sedan brak uchwytów do montażu "na plecach" oparć siatki po złożeniu tylnej kanapy. Jeżeli chodzi o możliwość montażu w wersji sedan w avant to się to się nie wypowiem.
  2. Ok, rozumiem, ja pisałem o szczelinie pomiędzy szybą, a słupkiem. U mnie "wypadek" miał miejsce zanim przeczytałem Twój topic, natomiast na zdjęciu wydawało mi się, że zrobiłeś tak samo jak ja, czego nie polecam:)
  3. Ze swojej strony dodam, że przy wciskaniu kabla pomiędzy poszycie słupka, a szybę w taki sposób jak zrobił to sowiq u mnie pękła szyba czołowa:) Kabel był umieszczany plastikowym rozbierakiem do tapicerek, więc szyba nie została dociśnięta niczym twardym, ale fakt że jest tam bardzo ciasno wszystko spasowane. Polecam uważać.
  4. Nie wiem jak można kupić b9 na ksenonie, naprawdę... Full led to była u mnie podstawa przy zakupie auta. B9 z tym paskiem ledów w formie kropek, trąci myszką i po prostu wygląda źle. Takie światła przypominają b8 sprzed liftu czy starą A6... mijając takie b9 na ksenonie ma się wrażenie jakby to był inny model. Podobnie z tyłu, "straszą" dwa białe światła cofania. Dziwie się Audi, że wypuściło taką wersję na ulice... Za pare lat sprzedać taki samochód będzie równie trudno, jak obecnie b8 czy b8.5 w wersji bez led na halogenach - wystarczy popytać u handlarzy- takie b8 jest praktycznie nie do sprzedania... no chyba, że opuścimy kilka tys. na konwersję świateł na ledowe:) Sam mam ledy w b9. Jeździłem też na matrixach i nie uważam, że przy ledach z funkcją HBA warto jest dopłacać do matrixów, natomiast wybór pomiędzy led, a ksenon to "oczywista oczywistość". Przy obowiązku jazdy na światłach przez 24h lampy świecą cały czas psując odbiór samochodu. Przed zakupem radzę odpalić światła i postawić obok siebie b9 w obu wersjach - wtedy widać różnicę, która pomiędzy led, a led matrix całkowicie zanika - przynajmniej wizualnie.
  5. Mocznik można kupić normalnie na stacji benzynowej w bańkach. Ja ostatnio wlałem u siebie 10 litrów Adblue (NOXY - Grupa Azoty). Po przejechaniu 10 tys km. wyświetliło informację na komputerze, żeby dolać co najmniej 6 litrów AdBlue (mniejszej ilości system podobno nie odnotuje). Weszło 10 litrów więc, miałem jeszcze 2 litry (zbiornik 12l), na których wyświetlało mi do przejechania 2400 km
  6. Mam CGLC po programie i pytanie czy po zamontowaniu IC od 3.0 TDI (nr 8K0.145.805 E) oraz korekcie dojdzie jeszcze coś mocy/momentu na tej turbinie, czy gra nie jest warta świeczki?
  7. madry

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Przeglądałem allegro w poszukiwaniu IC od 3.0 TDI i wychodzi, że wygląda identycznie jak ten do 2.0 TDI (ta sama liczba lamelek, plastikowe boki). Czy jest szansa na wrzucenie foto poglądowego czym się różnią IC 2.0/3.0 TDI w b8/b8.5 ? Skoro wchodzi p&p to rzeczywiście szkoda nie zmienić przy takich cenach używanych;) W tym poście masz fotkę 2.0TDI vs 3.0TDI http://a4-klub.pl/index.php?/topic/263113-jaki-wydajniejszy-intercooler-do-20-tdi-cr/#entry4126809 Dzięki, teraz widać różnicę
  8. madry

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Przeglądałem allegro w poszukiwaniu IC od 3.0 TDI i wychodzi, że wygląda identycznie jak ten do 2.0 TDI (ta sama liczba lamelek, plastikowe boki). Czy jest szansa na wrzucenie foto poglądowego czym się różnią IC 2.0/3.0 TDI w b8/b8.5 ? Skoro wchodzi p&p to rzeczywiście szkoda nie zmienić przy takich cenach używanych;)
  9. madry

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Po programie wychodzą 180-190KM i 390-400Nm
  10. madry

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Za dużo ,daje dwa miesiące i sprzęgło się slizga.tąpniete z LG F60 Myślę, że nie ma co demonizować, u mnie wprawdzie 205KM, jednak moment 453Nm - 30 tys km na tym setupie zrobione i sprzęgło ma się dobrze http://www.directupload.net/file/d/4293/aduu5ejf_pdf.htm
  11. madry

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Oba auta w manualu. Jak wrażenia? Najbardziej poprawiła się elastyczność na niskich obrotach, czuć te 450Nm. "Dupohamownia";) mówi, że jest znacząca różnica w przyspieszeniu w stosunku do serii, ogólnie od samego początku wydawało mi się, ze już seria CGLC była dynamiczniejsza niż CAGB po programie. Jedyne czego brakuje mi po wirusie to 4x4...
  12. madry

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Podawałem stronę wcześniej: A4 136 KM (CAGB) 2009 r. - 139,7 KM / 320 Nm seria - 177,5 KM / 381 Nm program Przejechane 80 tys po programie (obecnie 250 tys) A4 177 KM (CGLC) 2012 r. - 180,8 KM / 394 Nm seria - 205 KM / 453 Nm program Przejechane 10 tys po programie (obecnie 150 tys)
  13. madry

    Chiptuning 2.0TDI CR

    U mnie w obu A4 DPF został na swoim miejscu, nigdy nie miałem z nimi problemu, przebiegi odpowiednio 247 (80 tys na programie) i 150 tys km.
  14. madry

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Witam W moich domowych a4 b8 program robiłem w Compsport w Bielsku -Białej i z czystym sumieniem mogą ich polecić - zero problemów z sprzęgłem, turbina czy dwumasem. Pełen profesjonalizm i super podejście do klienta. Pierwsza a4 136KM (CAGB) 2009 r.: - 139,7 KM / 320 Nm seria - 177,5 KM /381 Nm program Program robiłem przy około 160 tys. km, obecnie auto ma przebieg 247 tys. km - turbina, sprzęgło, dwumas ten sam, jedyna usterka to wymiana stukającego przegubu. Druga a4 177KM (CGLC) 2012 r.: - 180,8 KM / 394 Nm seria - 205 KM / 453 Nm program Program robiony dość niedawno, więc dopiero 7 tys. km zrobione, jak do tej pory bezproblemowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...