Skocz do zawartości

wojtek2626

Pasjonat
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wojtek2626

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wklej normalnie te logi zeby mozna było je powiększyc
  2. Zobacz jak auto sie zachowa po odłaczeniu przepływki, bo ewidentnie przepływka lub sterowanie turbina bo wogóle nie daje cisnienia a co za tym idzie wskaznia przepływki tez sa słabiutkie.
  3. Kolegoo nie pisz duzymi literami
  4. dzieki za podpowiedz tylko ze nie mam opcji usb serial port
  5. Basic setting jest to grupa pomiarowa odczytawa z ECU bez wprowadzania jakich kolwiek korekcji przez ECU, czyli parametry jakie dostaje komputer.
  6. JAk widac cos zaczyna sie dziac z 1 i 4 cylindrem, albo pompki albo cisnienie sprężania. Dwa pozostałe sa OK. Na razie sie nie masz czym przejmowac tylko jest to oznaka ze cos zaczyna sie dziac
  7. Popraw logi wg. wzoru obowiazującego bo nikt tutaj nie bedzi sobie psół oczu
  8. Efekt jest sprawdzone osobiscie. Pomiary były robione latem z nadkolem i bez niego, różnica w temp dolotu spadek o 15stopni. Z 65 na 50 stopni jest to znaczacy spadek temp powietrza.
  9. Jak napisał kolega wyniki sa super jedynie silnik nie dogrzany, albo na zbyt chłodnym silniki robione logi lub termostat do wymiany
  10. Sprawdź przekaźnik wentylatora i płytke opornikową pod połużnica lewą.
  11. Jest to nie opłacalne, wym musisz nagrzewnice wraz z silniczkami, panel klimatronika wraz cała instalacja el z czujnikmai i przekaźnikami.
  12. Skoro wyjałes aku komputer od gazu nalezy na nowo zaprogramowac, jedź jak najszybciej do gazowników z programem od Al-700 bo zapewne taki masz i niech ustawia wszystko na nowo, przy okazji niech wymienia filterek gazu. :>
  13. 1Z nie ma turbiny z kierownicami i tam sztanga porusza dopiero jak przekroczy zadane cisnienie i sztanga otwiera zawór upustowy.
  14. Portu niestety nie moge zmienic fejs na COM-a KKL Viakena, zmieniałem równiez Baud Route 0 i 240 nic to nie dało. No nic zobaczymy później.
  15. Generalnie nie jest źle czasem problem jest z regulacja cisnienia, korekcja dawki jest OK, przepływka jest dobrze pokazuje. Przyjrzyj sie termostatowi bo miałes duze wahania temp. cieczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...