Skocz do zawartości

Patryk14

Pasjonat
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

29

O Patryk14

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Modyfikowałeś lewarek od 5b czy 6b? Jest w ogóle różnica jeżeli chodzi o tą konkretną modyfikację bo wiem że 6b ma inne te "gruszki" z zestawów naprawczych.
  2. Bardzo ładne felgi, super siadły i dobra wartość ET dla B6. Jaki to dokładnie model?
  3. Masz info skąd można dostać nowe oryginalne klosze Valeo do lamp?
  4. Skąd panel który pasuje P&P z przyciskami? Chyba że jakąś rzeźbę lekką trzeba robić?
  5. Dziękuję Ci bardzo za info. Też z nim rozmawiałem i miałem nawet od niego brać lampy jak się tylko fundusze pojawią. Dobrze że zapytałem. Ogólnie osoba bardzo polecana na wielu grupach.
  6. Mógłbyś powiedzieć od kogo takie babole ? Sam przymierzałem się do zakupu gotowych bi ledów, nie chciałbym się naciąć.
  7. 18mm (1BE, 1BV) - 8E0511409AQ 20mm (S4 - 1BD) - 8E0511409AJ 22mm (RS4 - 1BD) - 8E0511409AL
  8. RS4 = 3.0tdi, to jest ten sam stabilizator na przód, niczym się nie różni. 8E0411309N Tył na ten moment nie osiągalny z RS4, możesz szukać 20mm z S4. RS4 ma 22mm. H&R do wersji S4 też ma 20mm na tył, dopiero z RS4 zestaw od H&R ma 22mm.
  9. Sam u siebie właśnie wczoraj zakładałem przedni z RS4=3.0Tdi, czuć od razu o wiele większą wagę. Co do prowadzenia to jeszcze się nie wypowiem. Można go znaleźć nie tak trudno w fajnej kasie. Jeżeli chodzi o tylny 22mm to tutaj już jest o wiele większy problem. Towar praktycznie nie dostępny.
  10. @mlody3502 Turbo puszcza olej na stronę gorącą.
  11. Podziwiam i zazdroszczę miejsca do pracy. Żaden nawet najlepszy lakiernik, blacharz nie zrobi tego z takim podejściem jak Ty sam.
  12. To ja wiem ;), jakieś pół roku temu było okej. Potem zaczęło wariować na liczniku i na kompie, ale myślałem że standardowo czujnik tym bardziej że siedział febiego i rok to już za długo jak na zamiennik, ale to jednak nie czujnik.
  13. Cześć, Panowie ostatnio pojawił się "problem", auto dogrzewa się szybko i bez problemu ale do 80-82 stopni i mniej więcej tak trzyma (max ok. 83-84). Ciepłe powietrze normalnie leci. Obstawiałem najpierw czujnik, wymieniony najpierw na Vernet, ta sama sytuacja, w końcu kupiłem w ASO oryginał i bez zmian czyli czujnik odrzuciłem, trzyma temp na liczniku i na kompie. Termostat puszcza szybciej (ok. 79-80stopni)? Czy problem gdzieś indziej jeszcze może być? Zostawić w spokoju na temp 80 czy zmieniać termostat?
  14. Miałem podobny problem z oparciem recaro. W palcach było wszystko git i przy starej zwykłej kanapie a recaro z jednej strony za pasażerem nie chciało się zatrzasnąć. Kilka razy porządnie jebn... młotkiem w ten bolec wystający (chyba w dół z tego co pamiętam) i było o wiele lepiej. Tak jakby bolec był delikatnie źle ustawiony względem zapięcia.
  15. W temacie nie dzieje się już tak ambitnie i intensywnie jak wcześniej bo zima jak zawsze przeszkadza a nie pomaga. Stabi od RS4 na przód leży i czeka na montaż, nie mogę się jakoś zabrać. Zderzak z dokładką Sline zamontowany ale nie pomalowany. Ogólnie nawet przy innym kolorze dokładki cieszy się mordka na jej widok. Według mnie najlepszy tył jaki może być to właśnie Sline na dwa kominy. Z ostatnich ciekawszych rzeczy to od kolegi @rsdziadek czeka już zestaw hebli na tył (tarcza 322mm). Z mniej przyjemnych spraw to zrobiła się delikatnie wilgotna podłoga pod nogami kierowcy, szybka reakcja i rozbieranie obudowy komputera i jej uszczelnienie masą klejąco-uszczelniającą. Mam nadzieję że to rzeczywiście obudowa była winna tej delikatniej wilgoci, odpływy wszystko sprawdziłem i były okej. Na ten moment wysuszone ładnie farelką i nic się nie dzieje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...