-
Postów
142 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
kaman skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
YV1PW79B1J1052131 -
Panowie robię na razie rozeznanie w temacie stąd pytanie - ile mniej więcej aktualnie wynosi upgrade hamulców w A4 B6 Avant na 320/288? Zaciski po dokładnym czyszczeniu i malowaniu, nowe tarcze i kostki (coś sensownego i wartego założenia), osłony itd. Ogólnie cały komplet gotowy do założenia na przód i tył. Wymieniać same klocki przy serii IMHO mija się z celem stąd zaczynam powoli robić rozeznanie, a w dziale ogłoszeń cisza jeśli chodzi chociaż o same zaciski.
-
Nie mam ani jednego ani drugiego. Może licznik zwariował i przez pomyłkę ikona się wyświetliła - dokładnie taka jak na zdjęciu od Ciebie (pozycja „A”).
-
Siemanko! Pany przeszukałem internet ale nic to nie dało… Ostatnio jadąc zauważyłem przy zegarku po prawej stronie (tu od strony minutnika) trzy strzałki skierowane ku górze. Chciałem zrobić zdjęcie bo po chwili musiałem się zatrzymać, ale niestety zniknęły… Ktoś kojarzy co to może być? Od razu zaznaczam, że wiem jak wygląda ikonka zegarka radiowego i to nie było to. Poza tym miejsce się nie zgadza i ja takowego na wyposażeniu nigdy nie miałem
-
Panowie ostatnio mam jakiegoś pecha… Spotkał się ktoś z Was żeby RNS-E ciągnął prąd z aku? Elektryk stwierdził ze to radio, po jego odłączeniu po 2 dniach samochód odpalił bez problemu. Podłączył radio, odłączył jeden kabel od BT żeby upewnić się ze to nie moduł i… samochód po 2 dniach już nie odpalił ?♂️ Myślicie żeby jeszcze gdzieś pogrzebać żeby coś wykluczyć czy trzeba inwestować w nowe radio i nie ma innego wyjścia? Chciałem przejść na Androida, ale ponoć dźwięk jest gorszy, a że mam możliwość kupna RNS-E w mojej okolicy to chyba wybór pozostaje tylko jeden… ? Edit. Nieaktualne. Problem robił jednak moduł BT - po wypięciu go na dobre radio po chwili wyłącza się i nie ciągnie prądu. Przy podpiętym module RNS-E cały czas pracował i ciągnął prąd.
-
Korzysta ktoś z Was radia 2din na Androidzie? Rozmyślam nad wymianą RNS-E na Androida + koniecznie modem pod kartę SIM z internetem. Poleci ktoś sprawdzone radio i modem aby wszystko prawidłowo ze sobą współgrało? Koniecznie radio obsługujące multifunkcję z kierownicy i żeby nie muliło na Yanosiku / mapach Google / Youtubie. EDIT: Oczywiście super byłoby gdyby radio było P&P w miejscu RNS-E. Bez rzeźbienia aby tylne głośniki grały etc. Nie mam Bose, standard Audi siedzi
-
No właśnie coś mi nie pasowało w mechanizmie podczas składania ale było już późno i chciałem jak najszybciej skończyć więc nie sprawdzałem czy na pewno dobrze jest ustawiony. Jak widać pośpiech nie jest wskazany, będę musiał znowu przy tym pogrzebać... Mam nadzieje, że tym razem uporam się z tym szybciej
-
Siema! ? Potrzebuje szybkiej porady bo w piątek czeka mnie wyjazd więc wole się upewnić. Zaczęły szwankować mi wycieraczki z przodu. Nie zatrzymują się w swoim pierwotnym położeniu tylko delikatnie są skierowane do góry. Przy każdym pojedynczym ruszeniu zatrzymują się coraz wyżej aż w końcu znajdują się w pionie. Gdy je włączam to najpierw idą do dołu do pierwotnego położenia w którym powinny się znajdować, a później do góry przez co zatrzymują się coraz wyżej. Przy ciągłej pracy działają prawidłowo. Obstawiam że mechanizm wycieraczek zaczyna już świrować ewentualnie silniczek. Czy raczej szukać problemu gdzieś indziej? Co byście obstawiali? Edit. Dodam tylko że obie wycieraczki działają tak samo, żadna się nie blokuje i nie przycina. Edit #2 Problem leżał w silniczku. Mechanizm sam w sobie się nie przycina, pracuje prawidłowo. Ale nadal coś nie bangla ponieważ wycieraczki nie zatrzymują się na czarnym fragmencie szyby, a wyżej. Gdy ramiona przesunę ręcznie w odpowiednie miejsce, po czym uruchomię wycieraczki, wówczas idą do pionu, wracają na dół i unoszą się ku górze. Ostatecznie znajdują się na szybie powyżej kokpitu… Za tydzień przy weekendzie będę musiał to ogarnąć. Jak ramiona ustawie kilka ząbków w dół, wówczas jedno pióro zahacza o drugie. Wcześniej takiego problemu nie było ??♂️
-
Panowie mam szybkie pytanie. Czujniki przód i tył są takie same? Padł mi tylny czujnik z prawej strony, chciałbym tymczasowo przerzucić z przedniego zderzaka na tył, będzie to banglać? Z tyłu z prawej strony wtyczki od czujników są zagięte o 45 czy 90 stopni?
-
A4 B6 AVANT-unio by KoJ@K "projekt niski budżet" wszystko po taniości / reanimacja trupa ;)
kaman odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A4/S4 B6
Coś czuje, że ten projekt "po taniości" skończy się tak, że auto będzie wyposażone lepiej niż większość A4 na tym forum Powodzenia, będę śledzić temat -
Kacper, moje "zasilacze"/przetwornice też delikatnie piszczą. Ale schowałem je najniżej jak to możliwe pod boczkiem i nie słychać ich w ogóle Dzięki Michał Mała na razie tylko je i przez większość czasu śpi, a że pracuje na własnej działalności to mam czas na wszystko, nikt nie stoi mi nad głową. Poza tym w obecnej sytuacji wszystkie reportaże mam odwołane więc mogę fotografować wyłącznie córkę No i na szczęście mam bardzo wyrozumiałą żonę która nie robi problemu gdy potrzebuje pójść do garażu na kilka godzin
-
Ja tu tylko na chwilę... Jako, że miesiąc temu urodziła mi się córka, Audi jeszcze przynajmniej do końca tego roku zostanie ze mną W grudniu zmieniłem rozrząd, wszystkie filtry i olej, a tydzień przed porodem wrzuciłem na pokład Isofix. W dniu dzisiejszym założyłem czerwony el-wire oraz zmieniłem diodę podświetlenia klamki - była ori czerwona która ledwo się świeciła, a teraz jest biała (dioda 5 mm pod 12 V z opornikiem 620 Ohm - info dla zainteresowanych ;)). Klamka jest delikatnie podświetlona więc udało mi się osiągnąć to co planowałem zimą, ale czekałem z tym modem na lepszą pogodę El-wire wpadł tylko na drzwi - nad dekor. Jestem mega zadowolony z efektu, jeden z lepszych modów które w ostatnim czasie udało mi się zrobić
-
Panowie ktoś się nie bał i ukradł mi dwa dekielki z felg Ronal 18" tzw. łopat w oryginalnym grafitowym odcieniu. Nie walają się komuś w garażu takie kapselki w danym kolorze? Na allegro wysyp chińskich podróbek, a ori w kosmicznych cenach. A i z kolorem jest problem bo na zdjęciu niby grafit, a w opisie że szare...
-
Na bank nie zalałem bo mocno podłogi nie moczyłem. Poza tym niedawno go wyciągałem - był suchy i szczelny. Problem z klapa rozwiązany - wkładka była ustawione w złej pozycji. Gdy próbowałem otworzyć bagażnik grotem to przekręciłem kluczyk na zamknięcie i tak zostawiłem - brawo ja! ? Także obstawiam ten nieszczęsny czujnik... Komputer raczej mi tego nie potwierdzi?
-
Panowie dziwna sytuacja u mnie w Audi nastąpiła... Ale po kolei. Wszystko zaczęło się od odłączenia akumulatora i wyciagnięcia foteli bo prałem wnętrze. Po ponownym włożeniu i podłączeniu foteli oraz akumulator zamek klapy odmówił posłuszeństwa - nie da się podnieść klapy, jedyna opcja to otwieranie z pilota. Dwa dni później zaczęły świrować mi czujniki cofania - przy odpaleniu samochodu słychać jedno piknięcie jakbym wrzucał wsteczny - mimo ze mam 1 bądź luz. Dzisiaj wieczorem zobaczyłem, ze palą mi się ciagle światła wsteczne. Obstawiacie ze jest walnięty czujnik cofania? Tylko dlaczego klapa przestała się otwierać i muszę ją odblokowywać z pilota? Kabla żeby się podłączyć i sprawdzić błędy nie mam. Jutro odłączę na chwile akumulator i zobaczę czy coś się zmieniło. Jeśli nie to będę musiał wyciągnąć bezpiecznik żeby te światła mi się ciagle nie paliły i nie myliły innych kierowców. Za światła cofania odpowiada bezpiecznik 31?