-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O qbuzzz
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
wlkp
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia qbuzzz
0
Reputacja
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
qbuzzz odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Można mojego posta skasować. Już nie potrzebuję rozkodowania. Sorki za bałagan -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
qbuzzz odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę o rozkodowanie i z góry dziękuję WAUZZZ8EX6A091943 Poprawione -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
qbuzzz odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Mógłbym również prosić waulc68e44a191944 Dziękuję -
qbuzzz obserwuje zawartość Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe
-
Witamy witamy
-
Sprawdzałeś czy wzmacniacz anteny jest niepopękany? Znajduje się on w podsufitce tuż przed tylną szybą. Tu masz opisany problem. Może masz to samo. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/51112-know-how-odnosnie-poprawy-odbioru-radia-concert-symphony/
-
Naprawa oraz czyszczenie silniczków siłowników klap klimatronika
qbuzzz odpowiedział(a) na mischa temat w Audi A4 B6/B7
U mnie ten magiczny środek Cleanser PR nie pomógł i musiało się skończyć kupnem nowych silniczków. -
Klima z jednej strony grzeje, z drugiej chłodzi - Adaptacja Siłowników Klap
qbuzzz odpowiedział(a) na wielki1980 temat w Audi A4 B6/B7
Ktoś prędzej pisał, że takie czyszczenie jakimś środkiem na długo nie starczy, ktoś inny z kolei, że załatwi to sprawę. Sam miałem awarię dwóch silniczków i próbowałem najpierw wersji ekonomicznej naprawy, czyli kupiłem taki spray z allegro za 10zł Microchip Cleanser PR, przeznaczony niby do potencjometrów. Rozebrałem ten silniczek i popsikałem parę razy, ale i tak nic nie pomogło. Błędy cały czas były. Trzeba było więc sięgnąć głębiej w portfel i kupiłem od kolegi Turzol dwa silniczki. Wsadziłem je, podpinka do Vag'a, kasuję błędy, wyświetlały się ponownie, już trochę zły, że to jednak nie to. Myślę, że może od nastaw trzeba zacząć, więc tak zrobiłem. Znów sprawdzenie błędów, skasowanie no i spokój. Efekt - w końcu w aucie mogę regulować temperaturę a nie, że grzeje mi bez przerwy na max'a z dwóch stron. PS. Ja za pierwszym razem to tego czerwonego 2h wykręcałem Za drugim 10-15 min wystarczyło. -
Zszedłem do poziomu, gdzie komp pokazywał, że zostało na 10 km benzyny. Odległość wskazówki od zera wynosiła mniej więcej grubość tej wskazówki. Eksperyment przeprowadzony z przymusu. Nie zamierzam go powtarzać w przyszłości Bałem się, żeby dojechać do najbliższej stacji, bo wiadomo komp mógł troszkę przekłamać...
-
Audi A4 B6 2,0 ALT