
daro80
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O daro80

Informacje
-
Imię
DARIUSZ
-
Miasto
RZEPLIN
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
prosba o analize logow - przeladowanie ? 1.9 tdi 130KM
daro80 odpowiedział(a) na michiX temat w Audi A4 B6/B7
geometria w turbinie sie przycina -
wymienic komplet oringów na pompowtryskach i zrobić płukanke,tzn kupić preparat do czyszczenia układu paliwoego,gdzieś na forum jest dokładnie opisane jak się robi taką płukanke,bo korekcje kiepskie a zwłaszcza na 1 cylindrze
-
Do sprawdzenia świece żarowe,klapa gasząca i korekcje pompowtrysków
-
AVF notlauf z błędem 19765 przeładowana turbina + szmery
daro80 odpowiedział(a) na mikrus temat w Audi A4 B6/B7
Trzeba sprawdzic jakie podcisnienie robi pompa tandemowa?A te wycieki to moze z EGR? -
Pompa tandemowa do sprawdzenia,jakie cisnienie paliwa robi?
-
Audi a4 b6 1.9 TDi AVF Proszę o opinie logów. Dziękuje
daro80 odpowiedział(a) na soften temat w Audi A4 B6/B7
Brak możliwości odczytania linków! -
Jak znajde chwile czsu to zmieże cisnienie paliwa na pompie tandemowej,ale to chyba na wiosne bo nie mam garażu! Na wolnych obrotach powinno byc okolo 3bar a przy orotach 4 tys miedzy 7 a10 bar?co myślicie?
-
Uszczelniałem pompki bo było jeszcze gorzej,i zamieniłem miejscami 4z3 i robiłem płukanke liqui moly oraz wymieniłem filtr paliwa to było na wiosne zaraz po zakupie samochodu, egr też czyściłem bo przecieka i chyba trzeba pomyśleć nad nowym ?
-
OK, postaram się coś wrzucić w tym tygodniu ja znajdę czas zeby zalogować. Witam ponownie, jeszcze raz dzisiaj robiłem logi teraz pojedynczo DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195821.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195822.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_195823.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_195824.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_195825.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195826.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_195827.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_195828.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_195829.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195830.html STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_195840.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_195842.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_195844.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_195845.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195839.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195837.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_195838.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195841.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_195843.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195836.html
-
No właśnie,Może pada pompa tandemowa, trzeba zmieżyc jakie ciśnienie daje? Ciśnienie pompy tandemowej na wolnych obrotach powinno być około 3 bar a przy obrotach 4tyś midzy 7a10bar
-
1.9 TDI AWX prośba o analizę logów po swapie
daro80 odpowiedział(a) na Tajfun211 temat w Audi A4 B6/B7
To wystarczy popuścić 3 śróbki na kole wałka rozrzadu na klucz 13 i tą dużą śrubą centralną delikatnie przestawić w lewo lub prawo ,odpalić samochód i patrzec na VAGU czy sie poprawiło,i tak do skutu aż bedzie 0,bo rozrząd powinno ustawiać się na blokadach! -
Witam,ponownie dzisiaj zrobiłęm logi jeszcze raz ,prosze o ocene mojego samochodu,i przebieg to 293000km STATYCZNE: Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_194865.html Grupa 000, 001, 004: http://vaglog.pl/log_194867.html Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_194872.html DYNAMICZNE: Grupa 004, 010, 011: http://vaglog.pl/log_194866.html Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_194871.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_194868.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_194869.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_194873.html Z góry dziekuje za pomoc. pomoże ktoś?
-
1.9 TDI AWX prośba o analizę logów po swapie
daro80 odpowiedział(a) na Tajfun211 temat w Audi A4 B6/B7
A jaki napinacz mechaniczny czy hydrauliczny ? -
1.9 TDI AWX prośba o analizę logów po swapie
daro80 odpowiedział(a) na Tajfun211 temat w Audi A4 B6/B7
Pompowtrysk pierwszego cylindra do wymiany ,a reszta do uszczelnienia tzn, wymiana oringów,i również czujnik temperatury do wymiany,poprawa ustawienia rozrządu bo powinno byc 0 a skaka od 0,6 do 2,2 grupa 008 słupek 4 -
A mozesz podpowiedziec które logi mam jeszcze zrobic ?