Skocz do zawartości

maximdj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maximdj

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Żelechów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

871 wyświetleń profilu
  1. Mam identyczny objaw u siebie w zaciskach 320mm. Jakiś czas temu założone nowe tłoczki i gumki - brak efektu. Kolega Dev w którymś poście pisał że skrzypienie może być powodowane przez słaby płyn hamulcowy, więc w zeszły weekend zmieniłem go na nowy, oryginalny płyn vw/audi. Natychmiastowej poprawy nie było, więc będę jeździł dalej i obserwował ?
  2. Kto tu właśnie teraz stoi w korku przed Jełową na DK 45? ? Pozdrowionka ☺️
  3. Geometria, nic wiecej. Miałem to samo u siebie po założeniu eibacha. Kontrola geometrii, korekta i auto idzie równiutko jak po sznurku, nawet na czystym lodzie.
  4. Dzięki Panowie za pomoc, koło kupione
  5. Panowie, szybka pomoc Felga 18 cali, 9J szerokości, et 35 i do tego opona 225/40 - zestaw do B7 na zawiasie eibacha pro-kit. Wejdzie to do A4 czy nie da rady? Niestety nie mam nigdzie pod ręką felgi 18 9J, żeby to sprawdzić samemu ;/ Z góry dzięki
  6. maximdj

    B7 Crew

    Crew'iacy, potrzebuje porady Padł mi magiel - wyciek oleju z prawego drążka... Szukać używki czy regenerować swój? Wersja z servotronickiem. Mam obawę co do regeneracji, ale z drugiej strony - chyba jeszcze bardziej boje się kupić używkę, bo nigdy nie wiadomo co się kupi. Jestem w totalnej kropce a muszę ogarnąć auto na przyszły weekend Macie w tym temacie jakieś doświadczenia?
  7. maximdj

    B7 Crew

    Dzięki wielkie jeszcze raz!
  8. maximdj

    B7 Crew

    Szybkie pytanie klubowicze! Jaki dokładnie rezystor do ledowych DRL? Niektórzy piszą 25Watt 25Ohm, inni znów zalecają mocniejsze albo słabsze, idzie zgłupieć Jakby dało rade to jakiś link do allegro, etc. Z góry dzięki, będę wdzięczny
  9. czyli ta z avb powinna być teoretycznie jeszcze lepsza od awx?
  10. Witam Nie znalazłem tematu zbiorczego odnośnie sprzęgieł, więc zakładam nowy temat. Mam pytanie odnośnie tarczy sprzęgła do 1.8t bfb quattro. Z informacji na necie wiem, że w przypadku zmiany ori sprzęgła, lepiej założyć jest zestaw z 1.9 tdi awx - tym bardziej jeśli auto jest po programie (u mnie aktualnie 203km/330nm). Tylko mam co do tego jedno pytanie. Czy zamiast ori tarczy z awx, mogę oddać do obicia kevlarem tarcze z 1.9 tdi avb (i to i to ma 228mm), do tego docisk z awx i złożyć wszystko w całość? Pytam, ponieważ posiadam w garażu tarcze z avb i szkoda kupować kolejną tarcze(nawet gruza do obicia) skoro prawdopodobnie tarcza avb=awx. W załączniku zdjęcie tarczy z avb. Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam Michał
  11. Kto to taki parkuje często swoje B6 w kombi przy ul. Dymińskiej w Wawie, obok mojej B7?
  12. Heja! Szukam fachowca z Warszawy i okolic, który sprawdziłby mi dokładnie szczelność całego dolotu w 1.8T. W aucie od blisko pół roku mam zamontowany FMIC, teoretycznie układ jest szczelny, ale chciałbym sprawdzić go dokładnie kompresorem Jeśli ktoś ma namiary na kogoś takiego albo sam jest w stanie mi to ogarnąć - proszę o kontakt na priv
  13. maximdj

    Zwiększenie mocy 1.8 T BFB

    Podpisuję się pod tym co napisał kolega Fritz Niedługo po zakupie auta (BFB w Quattro - 1600kg wagi...) zrobiłem sam program na totalnie seryjnym aucie - wyszło 190KM i 290NM (dało się więcej, jednak z uwagi na LPG wtryskiwacze benzynowe nie są na skraju zapętlenia / dopiero przy 196KM łapały pętle). Od tamtego czasu zrobiłem: - Downpipe, - FMIC, I powiem tak. Po samym programie auto zaczeło jechać, powiedziałbym nawet że w zupełności wystarczająco Założenie Downpipe ożywiło dodatkowo niższy zakres obrotów(nie robiłem korekty softu). Jednak jest kilka ale... Po pierwsze - seryjny, śmieszny, pojedynczy intercooler. O ile w zimie czy na wiosne nie było to aż tak bardzo odczuwalne, tak gdy temperatury są powyżej 20*C auto słabnie dosłownie w oczach. Dopiero montaż Fmic załatwił sprawę. Mam także wrażenie że na wyższych obrotach moc nie jest już obcinana, bo auto zaczeło fajnie jeździć powyżej 4k obr. Zresztą na potwierdzenie mojej tezy wskazuje odcinanie LPG powyżej 4000 obrotów - wnioskuję więc że mocy tam musiało trochę przybyć. Po drugie - na ori wtryskach od mniej więcej 5500obr moc i moment spadają błyskawicznie. Wykres bardziej przypomina charakterystykę diesla - narastająca moc i niuton ale nagle koniec, jakby odcieli prąd Przy seryjnej mocy wykres jest dużo bardziej płaski i trzyma moc do samego końca. Ostatnio wpadły mi w dobrych pieniądzach wtryski z BEX'a, więc niewiele czekając umówiłem się na korektę programu. Jedyne czego oczekuje to przekroczenie 2xx km/3xx nm. Reszta będzie miłym dodatkiem
  14. 1. Jak najbardziej możesz wrócić do serii - tuner powinien zapisać Twój oryginalny soft. 2. Nic złego się nie stanie jeśli nie zaczniesz strzelać ze sprzęgła, itd 3. Na tym, na którym zwykle jeździsz - czyli jeśli jeździsz na 95 to na takim samym rób soft. PS. Mam identyczny zestaw jak Ty, czyli BFB w Quattro i aktualnie mam soft na 190km/290nm i... uważam że to nadal za mało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...