Skocz do zawartości

diabelek69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O diabelek69

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    opolskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

583 wyświetleń profilu
  1. Witam rozwiązałeś problem kolego? Mam podobnie powyżej 100km/h wibracje na całej budzie najbardziej odczuwalne podczas przyspieszenia i hamowania silnikiem. Gdy toczę się z wciśniętym sprzęgłem wibracje są jakby mniejsze ale nadal są. Koła wyważone , zawias ok podejrzewam przeguby wewnętrzne.
  2. Mam pomalowane tak samo leżą na półce i czekają na wymianę tylko moje są 320 ;-)
  3. Sprzęgło obite kevlarem,przerobiony wydech,nowe popychacze i jeszcze kilka rzeczy. Na początku stycznia jadę na korektę jak wystroimy to sie pochwale ?
  4. https://naforum.zapodaj.net/91cc45032b08.jpg.html Wykres już nieaktualny obecnie siedzi gtb2260vzk niestety poddało się sprzęgło i na finalny soft trzeba jeszcze chwilę poczekać.
  5. Ok dzięki za podpowiedź. Podmienie pompę jak się poprawi to napisze. Pozdrawiam
  6. Witajcie koledzy. Jeśli mogę prosić was o pomoc byłbym bardzo wdzięczny. Mam problem z moim a4 b6 avf dokładnie chodzi o hamulce. Od pewnego czasu grzeje się przedni lewy zacisk.Rozebrałem go wymieniłem tłoczek i gumy odpowietrzyłem ale nic to nie dało. Mało tego zauważyłem że zaczyna grzać się prawe tylne koło. Rano gdy ruszam wszystko jest ok po przejechaniu kilku kilometrów zaczynają trzymać czuć to gdy samochód się zatrzymuje np. przy światłach. A gdy jadę autostradą i przez kilka km nie używam hamulca zaczyna w aucie huczec. Pedał jest tak wysoko że lekkie naciśnięcie i samochód hamuje przednim lewym kołem. Gdy zatrzymam auto wcisne 3x pedał do oporu to wszystko jest ok ale po kilku km znowu to samo. Przednia lewa i tylna prawa felga jest o wiele bardziej zapylona klockami i grzeją się mocniej. Szukałem podobnych tematów ale znalazłem tylko jeden gdzie kolega zmienił pompę wraz z serwo i ponoć ustało ale czy w moim przypadku też tak będzie? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam
  7. ok dzięki
  8. Witam koledzy Posiadam w swojej B6 avant zawieszenie 1be i pękła mi tylna sprężyna. Znalazłem na allegro sprężyny takie jak moje (1 x niebieski 3 x różowy) ale ponoć pochodzą z sedana i tu pojawia się pytanie. Czy te sprężyny podejdą do mojego avanta? Jest jakaś różnica między sedanem a avantem mimo tych samych kolorów? Dzięki za pomoc
  9. Chętnie zobaczymy jak to jedzie od tej trójki. Kiedyś jakiś tam filmik był obiecany
  10. Niestety nie wydech i spływ do przeróbki. Turbo jest na ori kolektorze ale niestety otwory nie pasują więc nie bawiłem się w wiercenie , gwintowanie i po prostu je przyspawałem.
  11. http://naforum.zapodaj.net/46a4a5190e51.jpg.html Moja A4 AVF 2004r. Modyfikacje: -turbo gtc1549VZ z A4 B8 -FMIC -wyłączony EGR Soft zupełnie bezdymny w aucie siedzi ori katalizator.
  12. Ładna sztuka widać że zadbana i ten schwarz pakiet. Jak zrobi się cieplej biorę się za mój chrom.
  13. Co do wykresu osobiście wole NM bardziej płasko i w szerszym zakresie a tu masz max NM dopiero przy 2800 a później wszystko leci na łeb. Ogólnie wygląda to jakby tuner dźwignął parametry w ori sofcie do góry i po robocie. Jeśli będziesz szukał turbo będę miał na sprzedaż moją gtc. Z FMIC wyszło 195/410 bez dymu jak coś PW
  14. W dynamicznym 003 masz przepływkę i na moje oko tam jest wszystko ok . Jeśli coś przeoczyłem to podpowiedz koledze
  15. Przepływka ok. Problem jest z przeładowaniem turbo na moje oko kierownice się blokują.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...