diabelek69

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O diabelek69

    Informacje

    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      opolskie

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    232 wyświetleń profilu
    1. diabelek69

      Sprzęgło obite kevlarem,przerobiony wydech,nowe popychacze i jeszcze kilka rzeczy. Na początku stycznia jadę na korektę jak wystroimy to sie pochwale
    2. diabelek69

      https://naforum.zapodaj.net/91cc45032b08.jpg.html Wykres już nieaktualny obecnie siedzi gtb2260vzk niestety poddało się sprzęgło i na finalny soft trzeba jeszcze chwilę poczekać.
    3. diabelek69

      Ok dzięki za podpowiedź. Podmienie pompę jak się poprawi to napisze. Pozdrawiam
    4. Witajcie koledzy. Jeśli mogę prosić was o pomoc byłbym bardzo wdzięczny. Mam problem z moim a4 b6 avf dokładnie chodzi o hamulce. Od pewnego czasu grzeje się przedni lewy zacisk.Rozebrałem go wymieniłem tłoczek i gumy odpowietrzyłem ale nic to nie dało. Mało tego zauważyłem że zaczyna grzać się prawe tylne koło. Rano gdy ruszam wszystko jest ok po przejechaniu kilku kilometrów zaczynają trzymać czuć to gdy samochód się zatrzymuje np. przy światłach. A gdy jadę autostradą i przez kilka km nie używam hamulca zaczyna w aucie huczec. Pedał jest tak wysoko że lekkie naciśnięcie i samochód hamuje przednim lewym kołem. Gdy zatrzymam auto wcisne 3x pedał do oporu to wszystko jest ok ale po kilku km znowu to samo. Przednia lewa i tylna prawa felga jest o wiele bardziej zapylona klockami i grzeją się mocniej. Szukałem podobnych tematów ale znalazłem tylko jeden gdzie kolega zmienił pompę wraz z serwo i ponoć ustało ale czy w moim przypadku też tak będzie? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam
    5. diabelek69

      ok dzięki
    6. Witam koledzy Posiadam w swojej B6 avant zawieszenie 1be i pękła mi tylna sprężyna. Znalazłem na allegro sprężyny takie jak moje (1 x niebieski 3 x różowy) ale ponoć pochodzą z sedana i tu pojawia się pytanie. Czy te sprężyny podejdą do mojego avanta? Jest jakaś różnica między sedanem a avantem mimo tych samych kolorów? Dzięki za pomoc
    7. Chętnie zobaczymy jak to jedzie od tej trójki. Kiedyś jakiś tam filmik był obiecany
    8. diabelek69

      Niestety nie wydech i spływ do przeróbki. Turbo jest na ori kolektorze ale niestety otwory nie pasują więc nie bawiłem się w wiercenie , gwintowanie i po prostu je przyspawałem.
    9. http://naforum.zapodaj.net/46a4a5190e51.jpg.html Moja A4 AVF 2004r. Modyfikacje: -turbo gtc1549VZ z A4 B8 -FMIC -wyłączony EGR Soft zupełnie bezdymny w aucie siedzi ori katalizator.
    10. diabelek69

      Co do wykresu osobiście wole NM bardziej płasko i w szerszym zakresie a tu masz max NM dopiero przy 2800 a później wszystko leci na łeb. Ogólnie wygląda to jakby tuner dźwignął parametry w ori sofcie do góry i po robocie. Jeśli będziesz szukał turbo będę miał na sprzedaż moją gtc. Z FMIC wyszło 195/410 bez dymu jak coś PW
    11. diabelek69

      W dynamicznym 003 masz przepływkę i na moje oko tam jest wszystko ok . Jeśli coś przeoczyłem to podpowiedz koledze
    12. diabelek69

      Przepływka ok. Problem jest z przeładowaniem turbo na moje oko kierownice się blokują.
    13. diabelek69

      Z logów wynika że w aucie jest soft. Poza tym jest mega przeładowanie od 2000 do 3900obr przepływka ok
    14. diabelek69

      Siema chłopaki może następnym razem i ja się załapie na spota.
    15. Witam wszystkich. Niedawno nabyłem a4 avant w pięknym kolorze tornadorot i silnikiem avf. Jak znajdę chwilę to pochwalę się w odpowiednim dziale.