Skocz do zawartości

dodo_1234

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dodo_1234

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DESA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

380 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dodo_1234

0

Reputacja

  1. Witajcie, spod maski dochodzą dziwne piski na zimnym silniku. Próbowałem zarejestrować: https://drive.google.com/file/d/1SFJIGuWrJOrl97QmKZHTXJMnWF5VY4hs/view?usp=drivesdk na rozgrzanym zanika. audi a4 b9 2.0 tdi 190km Co może być przyczyną? Czy są to odgłosy z rozrządu? Wiem że już mnie czeka wymiana. Tylko czy robić to Pilnie na już, czy do następnej wymiany oleju. aktualnie 162 tys km , produkcja 2017r , dokładnie 6,5 roczny rozrząd oczywiście oryginalny od nowości
  2. podbijam, mam u mnie ten sam dylemat. Silnik 2.0 tdi 190km quattro
  3. co polecasz zrobić? męczyć dalej ASO ?
  4. a co myślisz o moich objawach? na biegach powyżej 2/3 nie ma żadnych objawów i jeździ się super. Osobiście nigdy innym DSG nie jeździłem, więc nie wiem co myśleć. Olej wymieniony przy 60 tys w aso.
  5. twierdzą, że nie ponadto twierdzą, że po aktualizacji zniknęła zwłoka w redukcji z 3 na 2 (serwisant ewidentnie wiedział o co chodzi jak zgłaszałem usterkę i na jeździe próbnej). Ja nie zauważyłem żadnej zmiany po aktualizacji oprogramowania. Ogólnie objawy są bardzo podobne jak u kolegi w tym poście:
  6. szarpnięcie przy ruszaniu na 1, z 1 na 2 jest OK. Na rozgrzanej skrzyni jest to mniej widoczne, ale występuje. Przebieg 90 tys km .
  7. Witajcie, W marcu 2021 zakupiłem B9 z 2018r. Mam następujące objawy w moim aucie, przy ruszaniu z miejsca parkingowego puszczam hamulec autko powoli się toczy. Gdy dodaje gazu żeby już ruszyć jest dość mocne szarpnięcie, gdy już jadę to nie ma problemów ze skrzynią. Są szarpnięcia i takie jak by luzy tylko przy manewrowaniu na parkingach i przełączaniu z D na R itd.. Dość dziwny objaw występuje też z redukcji z 3 na 2, czuć taką jak by zwłokę, opóźnienie. Skrzynia redukuje jest może delikatne szarpnięcie, ale po redukcji auto zaczyna ciągnąć dopiero po chwili. Auto jest jeszcze na gwarancji, w ASO powiedzieli, że wszystko jest ok, zaktualizowali oprogramowanie. Oczywiście nic to nie zmieniło Co doradzicie? Poważnie to jest normalne - tak jak twierdzi ASO?
  8. mam podobnie, po wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego puszczam hamulec powoli się toczy auto i gdy dodam gazu jest wyraźne szarpnięcie. Czy to jest normalne? Ponadto jak podjeżdżam pod wzniesienie z wyjazdu z garażu, zwalniam do 0kmh żeby nie zadrzeć zderzakiem, puszczam hamulec i wciskam gaz - w tym momencie auto potrafi cofnąć się do tyłu, czy to normalne?
  9. dodo_1234

    wymiana oleju

    O to dość często. Myślałem ze co 15 tys wystarczy.
  10. dodo_1234

    wymiana oleju

    Witajcie, Kupiłem 3 letnie A4 B9 2.0 TDI 190km quattro Przebieg 79 tys olej wymieniany przy 30 tys i 60 tys. (auto po najmie długoterminowym) Co ile wymieniać olej? Co 20-15 tys? Myślę, że 30 tys to spora przesada. Auto jest jeszcze na gwarancji przez 2 lata więc będę to robił w ASO. Przebieg robię w 80% na autostradach.
  11. Masz jeszcze te spryskiwacze? Potrzebuję do b8 2010
  12. Witajcie, banalna sprawa, orientujecie się czy można skalibrować termometr zewnętrzny? Notorycznie zawyża o 1*C
  13. Dokładnie leje ten: MANNOL 7715 OEM 5W30 - 5L
  14. ja używam Jak najbardziej OK, tani i chyba wystarczający. Nic nadzwyczajnego nie zauważyłem, przesiadłem się z castrola 5w30 507.
  15. Koledzy, przy jakiej ilości popiołu DPF będzie nadawał się do wymiany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...