
krisssx
Pasjonat-
Postów
120 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O krisssx

Informacje
-
Imię
Krystian
-
Miasto
Nysa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1396 wyświetleń profilu
-
olej w skrzyni zyzyty
-
Podziękował
-
krótkie pytanie a4 b6 2.7 t Q hamulce s4 345mm ( gwint st-suspension) do rzeczy BBS LM 8.5 x19 et 35 x4 lub 8.5 x19 et 35 i 9.5 x19 et 30 (tył) co wybrac oraz jaki dystans zeby zmiesił sie zacisk oraz jaka opone na to wrzucic ?
-
dev mam sprawe na temat hamulcy odezwij sie prosze do mnie na pw bo do cb nie moge
-
Zaplon to żółto-czarny kabel przy włączniki świateł., a jak Chcesz po wyjęciu to zostaje prubowka i patrzenie na którym nie ma prądu po wyjęciu
-
Montaż modułu DRL w światłach drogowych Audi A4 B6
krisssx odpowiedział(a) na ucho.77 temat w Audi A4 B6/B7
Aku nowe sprawdzone.. Spróbuję wymienić przekaźnik podziękował -
Montaż modułu DRL w światłach drogowych Audi A4 B6
krisssx odpowiedział(a) na ucho.77 temat w Audi A4 B6/B7
A miał ktoś tak ze wszystko działa jak powinno, drl chodzi itd lecz gdy przyłącze z 1 na 0 światła gasną tak jak powinno być lecz gdy wrzucę z 0 na 1 brak reakcji światła się nie zapalają.. Zgasze auto odpale raz czy drugi czasem 4 to znów działają normalnie.. Jakiś pomysł? -
Nom jutro do wyciągnę i fotkę zrobię xd
-
Ha wsadzilem głosnik z a- klasy i pasował idealnie i mam go do dziś i ma faktycznie 8 Ohm i 5w
-
Elektryka to z tego co widziałem ciężki kawałek chleba.. Trzeba przerobic wiązkę silnika z 2.7 bt pod kostki z wiązki z a4 b6 problem tkwi w tym ze nie ma schematów który kabel z którym.. Czasami do jednego idą dwa.. A nie które nie idą wogule.. I oczywiście kolory kabli się nie pokrywają.. Wiec elektryke lepiej dać komuś kto to robił i wie jak
-
Plastikarz ogarnięty za tył bierze 150-200zl
-
Sprzedam mój zderzak z dokladka od b7 na dwa kominy jak ktoś chce xd avant Lz9w
-
Listwa części jest zależna od tego kto co ma aktualnie pod maską a co chce mieć
-
+1 wiecej podnierty niz jakiejkolwiek informacjiProponuje teraz pierwszy post edytować i opisać co potrzeba i jakie są to mnie jwiecej koszty, roboty nikt nie musi podawać, ale lista części chyba nie jest tajemnicą, w końcu każde B6 robi sie tak samo pod swap 2,7. To kto ile chce osiagnać z niego mocy to drugożędna sprawa raczej wymagajaca innego wątku. Przekładke Quattro ktos ładnie opisał na tym forum. Inaczej nie widze sensu by ten wątek był podpięty, bo nic nie wnosi w tej chwili http://www.audi-sport.net/xf/threads/b6-2-7-twin-turbo-b5-engine-swap.221364/ Ale się czepia nikt ci na tacy nie poda dokładnego przepisu na 2.7. Masz pytania pytaj a nie denerwuj innych
-
Spoko xd ja polecam skrzynie z 3.0 bo się na tym dobrze Zapier****, ludzie co pracują za granicą wkładają 2.5 bo ma chłodzenie i mniejsze obroty przy wyższych prędkościach.. Ale za to mniejszy but jak kto woli