Skocz do zawartości

Jakoob

Pasjonat
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O Jakoob

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    dolny śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

819 wyświetleń profilu
  1. Mnie za moment też może dotknąć temat mhev w dieslu. Jeszcze nie jeździłem, wypowie się ktoś z posiadaczy odnośnie odczuć w praktyce z działania tego systemu?
  2. Kup co Tobie bardziej pasuje. A4 to fajne auto ale dyskusja na forum typu brunteka-blondynka nie znajdzie konkluzji 🙂
  3. Czy ASO czy porządny ale podkreślam porządny, wyspecjalizowany w VAG serwis (nie Kaziki i Waldeczki z komputerem!!!) wypadną podobnie. Mowa o diagnostyce komputerowej, sprawdzeniu wtrysków (na kompie tak pobieżnie ale zawsze coś), zapełnieniu DPF, sterowniki Airbag itd. W ASO dodatkowo wydrukują historię. SKP - zdecydowanie za mało. Dowiesz się, jak z zawieszeniem i wyciekami, w zasadzie to tyle. O tym co siedzi pod maską na SKP się nie dowiesz. W ASO i jakimś dobrym VAGu ogarną też podobnie elementy z SKP.
  4. Po 10 latach przerwy korci mnie powrót do OOOO Myślę o A4 B9 2.0 tdi S-tronic. W Niemczech jest sporo aut sprzedawanych przez salony w programie Gebrauchtwagen plus i tutaj pytanie - kupował ktoś z Was w takiej opcji i jak to ewentualnie działało po sprowadzeniu w Polsce? Internety są dość ubogie pod tym względem, jest sporo o polskim odłamie Select Plus ale to dotyczy tylko krajówek.
  5. Ma być tak samo tu i tu. Jak odpukać coś się zacznie dziać, nie będziesz umiał tego bałaganu odkręcić.
  6. Jakoob

    Wymiana rozrządu - pytanie

    Nim oddasz auto na wymianę, warto dolać środek do płukania chłodnic i przejechać kilkadziesiąt kilometrów. Dobra okazja żeby ruszyło i rozpuściło syf, który zawsze po latach osadza się w układzie.
  7. Tak jak piszą koledzy - ona kręci powolutku nawet na wolnych obrotach. Mojej praktycznie wcale nie słychać przy delikatnej jeździe. Lekkie świstanie, bardziej nawet bzyczenie jak się ciśnie ale nic bardzo głośnego. Nie męczę auta typu 1500rpm i podłoga ale jak trzeba skorzystać z elastyczności (np. szybko zmienić pas) to poniżej 2000rpm też czuć że dmucha i ciągnie.
  8. W benzynach B6 też to jest? Próbowałem szybkości nagrzewania z ECON oraz na "włączonej" klimie i tak szczerze różnica jest dla mnie niezauważalna. Dodam, że klima jako taka jest sprawna także na pewno nie idziemy w tą stronę.
  9. Czytacie ze zrozumieniem? On nie chce niczego rozklejać.
  10. Dzięki za info
  11. Pomysł na pewno praktyczny jednak estetycznie bym nie zdzierżył takiej rzeźby
  12. Lukaz10 mam pytanie, mam nadzieję że nie pójdę zbyt daleko Masz może wiedzę/wyniki testów na temat faktycznego zabrudzenia filtrów jeżdżących po naszych drogach. Jak wygląda wizualnie filtr po 15 czy 30tkm doskonale wiem, bo nie raz wymieniałem. Chodzi mi o bardziej precyzyjne informacje od strony technicznej, np. ile % spadła przepuszczalność, jak dokładnie zmienił się skład mieszanki paliwowo powietrznej itd. Fajnie byłoby przeczytać coś merytorycznego. Na forum zaraz napiszą zmień razem z olejem, najlepiej co 10tkm i wolno wlać tylko dwa: albo chwalą taki na M albo na L - taka olejowa dygresja ale pytam o filtr oczywiście.
  13. Płaciłem gołe OC na początku sierpnia, auto jak w profilu, max zniżki. Przeszedłem do AXA - była najtańsza (519zł jednorazowo), rok wcześniej byłem w Ergo Hestii. Zrobiłem sobie z ciekawości kalkulację jakbym potrzebował kupić teraz od stycznia, najtaniej równo 700zł, nie pamiętam już które TU. Nie jest to przyjemne, niemniej dążymy do aut zastępczych, napraw w ASO, niezaniżonych kosztorysów itd. Siłą rzeczy musiało podrożeć jeśli chcemy zbliżyć się do poziomu zachodnich standardów obsługi, tak wiem zaraz będzie "zarobki". Dla jasności nie jestem związany z którymkolwiek TU i też wolę płacić mniej
  14. Niepotrzebny Ci żaden duplikat. Wykup sobie historię za kilkadziesiąt złotych, wystarczy wpisać "historia vag" w wyszukiwarkę i masz oferty.
  15. Oil min pojawia się jak masz na kresce min, może 1mm nad kreską min a nie od prawie połowy. Ponadto pomiar jest dokonywany co około 100km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...