Skocz do zawartości

lebster

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lebster

Osiągnięcia lebster

0

Reputacja

  1. Witam Tempomat i FIS hulają bez problemu :>. Potwierdzam moduł Q pasuje do b6 nawet klakson działa... ktoś pisał że nie. Jeszcze spryskiwacze mi zostały. Narazie było puff i trochę dymu ;( zmasowałem pierwszy pin w zielonej kostce . Orientuję się ktoś do czego jest pin 1 w zielonej kostce?? Na pewno wiem ze jest tam plus. Dobra robota dla wszystkich z tego watku.
  2. A gdzie to sprawdzales?? Potrzebuje sie dowiedziec gdzie byl BFB wsadzany. Zapodaj linka jak mozesz.
  3. witam Zrob wiecej logow dynamicznych grupy 31,34,20. Wyglada ok. Blad moze sie pojawil, bo auto bylo pierwszy raz palowane a turbo troche przyspalo. Co sie odrazu rzuca w oczy to, ze masz inna mape doladowania niz ja. Ciekaw jestem jaka masz temp powietrza zasysyanego po IC. Bo to moze miec wplyw na to albo turbo walczy zapchanym filttrem. Zagladnij do mojego watku http://www.a4-klub.pl/smf/b6_bfb_prosze_o_analize_logow_pod_katem_chipa-t80850.0.html i powrownaj. Jak zrobisz wiecej logow to zawies tu. Pozdro[br]Dopisany: 26 Maj 2009, 10:22_________________________________________________a i niech sie w spece wypowiedza.
  4. predzej sam napisze wirusa . Szukam i szukam i nie moge znalezc jakia temp powinna byc za IC. Chodzi mi o taka srednia, wiem ze to zalezy od wielu czynnikow ale chodzi o pelny but i kolo 20 stopni na zewnatrz. 20C , 30C a moze 50C??
  5. Witam Auto ma przejechane 176tys. Komputer nie wywala zadnych bledow, oprocz bledow klap klimatronica. Chce zchipowc bo auto starcilo jakby kopa, takiego jaki byl na poczatku . Przejrzalem duzo postow z logami i udalo mi sie jedynie wywnioskowac ze turbo przysypia a potem przeladowywuje. z gory dzieki za wszelkie uwagi. Statyczne Dynamiczne 3bieg Dynamiczne 4bieg [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 22:31_________________________________________________Z powodu braku odzewu zaglebilem sie bardziej w temat, robiac jeszcze logi innych grup. Moja pierwsza diagnoza byla troche naprzod. Turbo jest zdrowe!! Troche niepokajaca jest temp. silnika oscylujaca na poziomie 100C a na zegarach jest 90 caly czas. Byc moze na zegarach jest srednia temp. oleju i silnika co by sie zgadzalo. Oto logi. I wnioski: korekcja lambdy w porzadku w granicach zera. Zmniejsza i zwieksza dawkowanie paliwa +-2.5%. Powyzej 10% jest cos nie tak. Czynnik lamdy bardzo blisko wartosci zadanej wiec jest ok. Idac tym tropem Maf jest raczej wporzadku 130g/s w silniku bez wirusa zdaje sie byc odpowednia (lambda nie wariuje). spalalnie stukowe wyglada dobrze. W skrocie chodzi o to zeby bylo jak najwecej zer albo jak najmniejsze wartosci. Temp spalin w normie 820 dop. nawet 900 i wiecej. Musze tylko oblukac intercooler bo temp kolo 50 przy temp. 18c na zewnatrz nie wyglada tu dobrze. Mam nadzieje, ze komus sie to przyda zwlasza, ze jest malo danych do silnikow benz. tylko same traktory. Silnik wydaje sie w porzadku poprostu chyba przywyklem do mocy. Czas na chipa.
  6. Dokladnie tak jak z watku o wymianie modulu kierownicy. Mialem podobny problem z przywieszajacym sie pilotem i po wlozeniu nowej baterii przestalo.
  7. Witam Jesli blad 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent sie powtarza a centralny nie dziala z pilota to musisz zakodowac kluczyk vagiem. Uporalem sie z tym wczoraj i smiga elegancko. :>
  8. Witam wszystkich, pozdrowienia z irlandii. Nasze audi przywiezlismy z Manchesteru 2 tyg temu, duzo nerwow ale wszystko sie udalo. Przesiadka z fiesty mkIII 1.1 :>. Jedyny minus to to, ze nie bedziemy mogli jej zabrac do polski, bo kierownica po zlej stronie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...