Skocz do zawartości

damian1684

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damian1684

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Budziska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

971 wyświetleń profilu

Osiągnięcia damian1684

0

Reputacja

  1. pierwsze co, wyczyść przepustnice + adaptacja i zobacz co dalej
  2. raczej wyciek z brok'u (korki) zaślepki wałka rozrządu tak jest tam obok uszczelka pod nastawnik wałka rozrządu foto: http://www.sklep.gawex.com.pl/img/p/224-1417-thickbox.jpg polecam graty elring / swag
  3. być może nadal jest zapowietrzony
  4. widać po fotach, że na pewno oryginalna polerka do poprawy
  5. nie ważne jaki płyn będzie zalany, febi zielony, czy preston żółty, wyć nie powinna
  6. zrób przy okazji jak będzie rozrząd robiony jeden Ci to zrobi w cenie rozrządu, a drugi policzy tyle co prawie za sam rozrząd, więc cena zależna od zakładu
  7. rób od razu przód i tył już nie raz widziałem świeżo zrobione same pokrywy (czy całe komplety uszczelnień) w "vałkach" i nadal z nich ciekło, mniej lub więcej, zależy jak i kto to robi. a jeśli dalej cieknie spod uszczelek to już nic z nich nie będzie jedz do kogoś kto ma pojęcie, zlokalizuje wycieki, wymieni co trzeba a i korki w końcu straszne nie będą
  8. TYLKO NOWE !! elring / swag (za sztukę swaga płaciłem 14pln) nie trzeba wyciągać motoru, sprawny mechanik ze wszystkim sobie poradzi bez problemu
  9. tzw. broki to się robi, zaślepki wałka rozrządu 2szt. pierścienie wałka korbowego 4szt. uszczelki pod nastawnik wałka rozrządu 2 komplety oczywiście uszczelki pod pokrywy - szkoda, że tylko to zrobił teraz z powrotem demontaż, więc znowu uszczelki pod pokrywy dochodzą :/ radzę zmienić mechanika
  10. kup dobre gadżety, w ASO zawsze drożej, ale pewniej - ew. wahler, choć i one trafiają się wadliwe, różnie bywa. nie musisz, ale jak będą to możesz zamontować
  11. http://static.nanodatex.com/media/e7eb2e2da41d3bc79022ccd79e66b651.jpg jest tam obudowa termostatu, jedna (zaokrąglona) idzie pod sam termostat, druga (okrągła - płaska) pomiędzy termostat, a obudowę, trzecia papierowa to już sam odp. oprócz termostatu potrzebny jeszcze płyn chłodniczy
  12. damian1684

    Dziwny objaw

    pewnie zawór EGR
  13. Zadzwoń / zapytaj, chyba jeszcze taki silnik znajomy posiada. Pułtusk tel. 517 043 991
  14. damian1684

    Wymiana opon na zimowe

    jak widać nie wszystko jest dla każdego oczywiste, więc "kto pyta mniej płaci" warsztat to ostateczność pozdrawiam jeszcze jedno, zobacz czy na pewno jest tam 5x112, u mnie na zapasie w a3 8p było 5x100 zapas to zapas
  15. damian1684

    Wymiana opon na zimowe

    jeśli powietrze z opon nie schodzi i nie jest za mało (jak za mało to dobij) to rób przekładkę sam, po założeniu na auto i zrobieniu paru km. zobaczysz czy nie biją itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...