
Petrostar_pl
Pasjonat-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Petrostar_pl

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
493 wyświetleń profilu
-
Zdecydowanie lepiej przy samodzielnej wymianie sprężyn jest użyć ściągaczy bo wtedy praca staje się po prostu wygodnejsza i nie ma problemów,inaczej idzie bardzo opornie- mowa oczywiscie o wersji B5. A co do samych spreżyn to warto poszukać ich w sklepach internetowych,gdzie mamy szeroki wybór oraz nizsze ceny.
-
Oprócz wspomnianego górnego mocowania nie ma znaczących różnic pod wzgledem wersji silnkowych czy jst to 2.6 czy 1.8,więc powinien podejść i spasować.
-
Tuleje czy śruby znajdziesz teżw sklepach internetowych z częściami motoryzacyjnymi,zamawiając przez internet na pewno będzie tanie,akurat tym się zajmujemy wiec w razie pytań możemy pomóc:)
-
Tył stuka, nie wiadomo co konkretnie - dziwne zachowanie
Petrostar_pl odpowiedział(a) na dliwski temat w Audi A4 B5
A przeguby też sprawdzane? U kumpla było podobnie,też stuki i delikatne skrzypienie,ale tylko na nierównościach i podczas cofania. Przegub był do wymiany,wiec sprawdź to u siebie. -
W sumie moze właśnie tak być,sprawdź dokładnie czy to nie przypadkiem wahacz,często skrzypienie pochodzi również od niego,nie tylko i wyłącznie od stabilizatora. Kiedy ostatni raz były wymieniane?
-
No dokładnie,ja myślałem że przyzyczną może być w kole które jest słabo dokręcone,ale jeżeli po wymianie problem dalej występuje to pozostaje sprawdzić sam amortyzator.
-
A masz może zdjęcie które mógłbyś wstawić na forum jak prezentuja sie felgi już po malowaniu? Tak nawet z czystej ciekawości,bedę wdżięczny. Z trwałością także nie powinno być problemu.
-
Może najpierw sprawdź te podstawowe elementy od których nalezy zacząć,czyli poduszki amortyzatorów ,przegub lub łączniki stabilizatorów. Od tego proponuję zaczać.
-
O ile zgodzę się co do regeneracji turbiny czy maglownicy w samochodzie,o tyle częsci zawieszenia jak klocki czy wahacze już nie bardzo,może jest to kwestia przekonania,ale jakoś nei mam co do takich praktyk dużego zaufania,raczej odradzam.
-
Wydaje mi się,że bardziej jest to kwestia wspomagania,szczególnie jeżeli słyszysz charakterystyczny stuk lub trzask w momencie kiedy koła są skręcone. Drązki sprawdzałeś?
-
[B6 All] Wybór odpowiedniego zawieszenia
Petrostar_pl odpowiedział(a) na EddieQ temat w Audi A4 B6/B7
A jakie zawieszenie masz aktualnie z przodu,na jakich czesciach bazujesz? Sachs jest w porzadku,jednak jeżeli określisz budżet to być może będziemy w stanie doradzić kilka innych firm. -
Stuk w przednim zawieszeniu prosze o pomoc
Petrostar_pl odpowiedział(a) na Mateos temat w Audi A4 B8
A na jaki zmieniłeś jeżeli można wiedzieć? Pytam z czystej ciekawości bo to może przydać się także innym Użytkownikom z podobnym problemem na forum. -
Problem z zawieszeniem tylnej osi - geometria?
Petrostar_pl odpowiedział(a) na Krokulec temat w Audi A4 B6/B7
A w ogóle ustawiana był zbieżność? Bo jeżeli nie to udaj się na gemoetrię i niech to sprawdzą,poza tym jakie zawieszenie z tyłu posiadasz? Podaj szczegóły. -
Na pewno jest to jeden z elementów zawieszenia,obstawiem to co najczestsze w takim przypadku,czyli poduszki amortyzatorów lub łączniki,gumy stabilizatora,sprawdź to i daj znać.
-
A4 b5, wymiana kół. Czy siła 120 Nm to nie za mało ?
Petrostar_pl odpowiedział(a) na yuhri temat w Audi A4 B5
Ja także uważam,ze 120 spokojnie wystarczy,dokręcisz ile tylko masz siły do momentu charakterystycznego strzału i nie bedzie problemu,nie ma raczej szans na to aby się odkręciło.