Skocz do zawartości

coobasa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O coobasa

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    NorthPole

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia coobasa

0

Reputacja

  1. lepiej się tym zająć przed pierwszymi śniegami więc poproszę o fotki również!
  2. Dzisiaj rano odpalilem auto i przejechalem jakies 3km w jedna jak i druga strone, i lampka swiec zarowych mrugala od razu po odpaleniu (bez dodawania gazu na biegu jalowym). Po poludniu pojechalem w jedno miejsce i lampka juz nie swiecila, spedzilem tam troche czasu i w drodze powrotnej tez lampka juz nie swiecila. Niestety nie mam VAGa zeby sprawdzic bledy dzisiaj. Ciekawe jak jutro bedzie. Chyba rzeczywiscie mam jakas nieszczelnosc, bo przy wdepnieciu gazu w deche, wewnatrz kabiny od strony pasazera slyszalny jest szum jakby uciekajacego powietrza. Podczas wycinania kata wspomnialem o tym mechanikowi, sprawdzil i powiedzial ze przy turbo wszystko gra :/Bede musial sie wybrac do znajomego mechanika, zeby mi to wszystko sprawdzil, bo sam nie bardzo sie na tym znam...
  3. Witam. Problem polega na tym, że jakis czas temu auto zaczelo sie dlawic i kopcic na czarno. Wycialem kata, ktory jak sie okazalo byl zawalony ostro. Podczas krotkiej jazdy testowej z rury wyleciala czarna chmura dymu, jednak dlawienie ustalo tylko na chwile, a objawy po chwili powrocily. Dodatkowo na biegu jalowym trzesie autem co jakas chwile,a wskazowka od obrotow delikatnie drga. Dzis po podlaczeniu VAGa nie bylo bledow zadnych. Jednak po zrobieniu testow dynamicznych, a pozniej statycznych, zaczela mrugac kontrolka od swiec zarowych, a VAG pokazal taki blad (kasowanie go nic nie daje, bo pojawia sie znow od razu po usunieciu): Statyczne: Log (000) Log (001) Log (002) Log (003) Log (004) Log (005) Log (008) Log (009) Log (010) Log (011) Log (012) Log (013) Log (015) Dynamiczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (005) Log (008) Log (009) Log (010) Log (011) Log (013) Z gory dziekuje za wszelka pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam
  4. karolasterka - po wcisnieciu na ekranie klimy powinny sie podswietlic odpowiednie strzalki (nad lub pod miejscem gdzie podswietla sie "kratka"). Musialbys podpiac VAGa i zrobic test wyswietlaczy w aucie, a wowczas zobaczysz czy podswietla te segmenty ekranu. Inaczej nie wiem jak to sprawdzic. Jedno jest pewne - powinny sie podswietlac. pozdrawiam
  5. rzeczywiscie, nie zauwazylem B6 w opisie :doh1:
  6. Tedi35 - czy przypadkiem nie wciskales przyciskow OBIEG + grzanie na szybe (lewy gorny rog panelu klimy)? bo powinienes nacinac OBIEG + strzalka do gory (prawy gorny rog panelu klimy). temp cieczy chlodzacej bodajze jest na kanale 49. pozdrawiam
  7. u mnie tez brak ogrzewania,a temp cieczy chlodzacej wskakuje ledwo na 65stopni po jakichs 15min jazdy i to juz maximum. wymienilem termostat ale nic nie pomoglo. na kanale 51 jest 90stopni a na 49 jakies 63-65stopni. jutro biore sie za przeplukanie nagrzewnicy i zobacze jaki efekt to da-oby pomoglo bo juz czapke i rekawiczki do jazdy musze ubierac ;] _________________________________________________ DZIAŁA! :) Dzis zrobilem plukanie nagrzewnicy i w koncu leci cieple/gorace powietrze!! yeeee. natomiast jesli chodzi o temp na wskazniku nadal to samo czyli max 65stopni. czy moze byc uszkodzony czujnik temp bo termostat wymienialem tydzien temu? ps. na VAGu z klimy na kanale 1c wyskakuje blad 4.3, czyli wychodzi ze "Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa"?? Oto bledy z podlaczonego VAGa zewnetrznego: Address 08 ---------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Wymieniac czujnik czy cos innego jest na rzeczy?
  8. u mnie jeszcze kilka dni temu przy temp zew ok. 2-3 stopnie klimatyzacja sie wlaczala. ze wzgledu na to ze nie dziala mi ogrzewanie podjechalem do znajomego zrobic testy VAGiem (takim za 200zl do lapka) no i przy testach klimatyzacji sie wykrzaczal program. po odlaczeniu VAGa proba uruchomienia climy (temp. zew. od -1 do 0 stopni) juz sie nie udala sie. Poki co musze sie zajac ogrzewaniem ale poczekam na cieplejsze dni zeby sprawdzic to jeszcze. _________________________________________________ Ogrzewanie zrobione - wystarczylo plukanie nagrzewnicy!! natomiast pozostal problem z temperatura cieczy chlodzacej ktora wskazuje max 65stopni :/ na kanale 1c wyskakuje blad 4.3 :/ poki co ciesze sie ogrzewaniem a tym tematem zajme sie jak bedzie troche czasu. Pozdrawiam
  9. Mam dokładnie ten sam problem z temperaturą, przez co nie mam kompletnie ogrzewania w aucie :/ tymk27 - czy przy odpaleniu zimnego silnika wiatrak chłodnicy kręci się u Ciebie? Czy wiatrak ten nie powininen działać tylko wówczas gdy silnik jest rozgrzany?
  10. Dzięki za info Czas zadbać o silniczek już teraz więc Motulek się poleje! Pozdrawiam
  11. Właśnie planuję wymienić olej i po lekturze tego tematu wybrałem olej Motul 8100. Przed zakupem oleju pojechałem jednak do mechanika po poradę i powiedział, że "po przebiegu 200tyś km nie leje się full systetyków, połsyntetyk wystarczy". Ile w tym jest prawdy? Dodam, że ja daję swój olej i on żadnego w tym interesu nie ma co zaleje.
  12. Witam serdecznie wszystkich. Zarejestrowalem sie na forum, gdyz kupilem Audi A4 Avant 1.9TDi 110KM 1998 rok (wczesniej tez mialem Audi A4, tylko ze 1.6+LPG) i chce miec mozliwosc konsultowania swoich ewentualnych pytan z ludzmi doswiadczonymi w tym temacie. Doswiadczony posiadaniem poprzedniej A4 postaram sie rowniez pomoc na tyle ile bede w stanie Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...