Skocz do zawartości

lewystw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lewystw

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Stalowa Wola

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

323 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lewystw

0

Reputacja

  1. pokaz jak to idzie bo tez mam a5 z tym samym silnikem tyle ze s-tronic i jestem ciekawy jak to sie odpycha
  2. Powiedz mi jedno , ta podkładka pod DV a'la blow off , nie zamula Ci turbiny ? miałem kiedys coś takiego w Golfie GTI ,też 2.0 i robiło to lekkiego laga. Druga sprawa ze s-tronic za szybko zmienia biegi i to sykniecie slychac dopiero przy odpuszczeniu pedału gazu , tak samo miałem w DSG.
  3. I jak z tymi czasami ? miałeś czas zrobić pomiary ?
  4. 152tyś , była robione mechatronika. Według prawa można zwracac do 14 dni o ile się nie myle , a u mnie to wyszło po 3 tyg. , koła weszły bez problemu , audi sugeruje 265/30/20 , ale dla mnie to juz za duże walce.
  5. Tak , tylko swap to koszt 30 tys , za dużo jak dla mnie.
  6. Witam , ponownie zawitałem na forum audi , tym razem przedstawiam swoje "nowe" Audi jakim jest A5 sportback z polskiego salonu w pakiecie sline wewnętrznym , silniku 2.0 CDNC Quattro. Auto posiadam od marca tego roku , jestem drugim właścicielem , jednak jakies 3 tygodnie po kupnie okazało się że z silnikiem jest coś nie tak , zaczął wydawać dziwne dzwięki przy 2tyś obrotów. Udałem się do mechanika i niestety diagnoza nie było zbyt przyjemna , okazało się że został przytarty wał korbowy oraz panewki (poprzedni właściciel dolał jakiegoś srodka wyciszającego do silnika i nie było nic słychać ) Wszystko wyszło na jaw , gdy wymieniłem olej w aucie , gdy spuszczaliśmy stary olej miał on jakiś dziwny kolor , więc już to było podejrzane. Audi stało u mechanika ponad 3 miesiące , na naprawę wydałem bardzo dużo pieniędzy , ale teraz mam silnik igła , nowe tłoki , pierścienie wał korbowy , panewki główne , korbowe , rozrząd. Mam nadzieje że pech już mnie opuścił i teraz będe mógł się w pełni cieszyć z samochodu. Dane Techniczne: Model: Audi A5 Sportback 2010r Silnik: 2.0 TFSI CDNC 211km Skrzynia S-Tronic 7 biegów Wyposażenie: *Zawieszenie S-line z spręzynami Eibach * Felgi 20 cali , opony Continental Sport Contact 6 255/35/20 * Bi-Xenon * MMI 3G High * Nawigacja * PDC Przód/Tył * Fotele alcantara w pełnej elektryce * Climatronic * Multifunkcyjna kierownica * Tempomat * Podgrzewane Fotele * Coming / Leaving Home * Auto Hold * Czarna podsufitka * wiele innych , nie będę wszystkiego wymieniał Auto po zakupie wyglądało tak. A teraz wygląda następująco: *Auto przedstawione, ale user się do tej pory nie przywitał w odpowiednim dziale. ->Nowicjusz
  7. Super! , czyli mogę śmiało szukać z full elektyką
  8. Ja mam jeszcze jedo pytanko , czy jak mam takie same fotele jak kolega opisał z elektryczna regulacja lędźwi , to jak kupie z pełną elektryka to będą działać? czy trzeba jakoś przerabiać instalacje ?
  9. Ja mam troche inne pytanie , poniewaz podczas otwierania auta zapalaja mi sie xenony + przeciwmgielne zamiast LED+przeciwmgielne , cos jest zle zakodowane ?
  10. Będe miał w połowie czerwca/ początek lipca golfa 6R. 135zł.
  11. Ładna sztuka ! , powodzenia w modach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...