Skocz do zawartości

dublin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dublin

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    ZCH

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia dublin

0

Reputacja

  1. Problem pojawił się nagle czy występuję od początku ?
  2. U mnie przy 72 l wejdzie ok 64 l
  3. A kiedy bym mógł ? Kolego widzę że mam do Ciebie kawałek drogi :/ ale dzięki mimo wszystko
  4. Witam, mam pytanie czy jest tu ktoś z okolic pobierowa z kompem do vaga ? Mam audi a4 b7, potrzebuje się podłączyć. Pozdro
  5. Jak odebrałem auto to turbo jeszcze działało, dopiero wczoraj czyli po ok 250 km zauważyłem że auto ma muła. Jutro pojadę na kompa zobaczymy Na komputer nie pojechałem, auto się odmulilo gdy trochę wcisnalem
  6. Dodam jeszcze że w komputerze było że auto jest w trybie awaryjnym, po tym jak zapaliła się kontrolka check engine, błąd usunięty, a auto dalej zamula czyli jak by dalej było w tym trybie . Sorki za błędy ort ale to słownik Ale ogólnie błąd czujnika termostatu nie może przełączyć w tryb awaryjny ? Obecnie żadne kontrolki się nie pala, auto odpala normalnie , temp 90 stopni, ale nie jedzie... Mogę jeździć jeśli turbina nie działa ? Silnik 1.8 t, jutro miałem jechać nad morze...
  7. Witam, zacznę od początku. Po wymianie rozrządu i przejechaniu ok 150 km zapaliła mi się kontrolka check engine, pojechałem na komputer i pokazało przerwany obwód termostatu czy jakoś tak, błąd został wykasowany, kontrolka zgasła, ale auto ma muła, turbiny wgl nie slychac, auto nie przyspiesza tak jak wcześniej, pierwsze moje pytanie to czy faktycznie błąd związany z termostatem może wprowadzić w tryb awaryjny a którym wyłączy się turbo ? A drugie czy może jeździć q tym trybie awaryjnym z nie działająca turbina jeśli temperatura silnika jest ok ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...