Skocz do zawartości

matti_pl

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O matti_pl

  1. vw podaje od -6 do 6, ale wiadomo najlepiej na 0
  2. zobacz tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=161002.msg1873646#msg1873646
  3. Pewnie seria to 140 km,sprawdź oznaczenie silnika np: na obudowie rozrządu lub na wlepce gdzie zapas
  4. W Audi i w passatach też są pompki siemensa w 140 i 170 km i tak samo często się psuje
  5. Moge Ci polecić preparat Liqui Moly diesel spulung, odłączasz pompe, wpinasz się przed vakum pompe i bezpośrednio zasysa sobie preparat. U mnie w brd pomogło, a miałem już co i raz na jałowym czkawke. Zresztą zalecają robić to co 5tkm
  6. Nic sie nie ustawia komputerowo, tylko trzeba je prawidlowo zamontowac
  7. Jak paliwo czarne to do wymiany oringi na pompkach
  8. Coś Ci zawala ten filtr, musi być zrobiona odpowiednia diagnoza.
  9. To jest właśnie dpf. U mnie też spaliny śmierdzą, może bardziej są gryzące, oczywiście dpf-a nie ma, ale jeśli auto dobrze chodzi to jeździć lać rope i obserwować zachowanie motoru.
  10. matti_pl

    [B7 BRD] AWARIA

    No niezły bałagan się zrobił, lepiej kupić drugi motor, przełożyć i śmigać dalej
  11. FiodoRR najlepsze w tym będzie, że po podłączeniu vaga nie będziesz miał żadnych błędów, a lampka na fisie z filterkiem będzie się palić
  12. Potwierdzam, teraz już nie ma co się zapchać Tygrys dziwne, że jak miałeś awarie czujnika temp.spalin to nie przeszedł odrazu w tryb awaryjny
  13. Też zapytałem czy mocno kopci, bo mój BRD prawie wogóle nie kopci po wywaleniu DPFa i pewnie te kopcenie załatwiło Ci filterek
  14. Mi się zapełnił do końca i poprostu tylko zgasł i już nie odpalił Mocno Ci dymi ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...