-
Postów
87 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Jeszcze się zapytam, czy w A6 miałeś virtual cockpit? Jeśli tak, to co sądzisz o nowym vc w porównaniu do starego? Ja byłem zaskoczony, że w nowym jest dosyć mało opcji personalizacji, a stary vc to był wyznacznik do którego daleko było np. BMW, a w nowym poszli w tą samą stronę co konkurencja.
-
Gratulacje 👍 Pytanie- od jakich systemów jest ten radar w zderzaku po lewej stronie( patrząc od przodu)? Rozumiem, że radar umieszczony po środku wciąż odpowiada za trzymanie odległości i podjeżdżanie w korkach?
-
UK Audi A5 F5 2017 2.0 TDI 190KM Białe Coupe
dazwid odpowiedział(a) na dazwid temat w Audi A5/S5/RS5 F5
Już 5 lat z samochodem i ponad 40 tys. km. Samochód przez ten czas sprawuje się naprawdę dobrze, bez żadnych poważnych awarii – wciąż cieszy jak pierwszego dnia. Z 'poważniejszych' napraw, które pamiętam, to uszkodzony kondensator klimatyzacji i sterownik od AdBlue (wilgoć) – obie rzeczy naprawiłem samodzielnie. Poza tym tylko wymiany oleju i filtrów, i samochód śmiga." -
Ja przerabiałem to u siebie – możesz zobaczyć w moim temacie. Niestety, źle to wyglądało i wywaliłem po dwóch dniach, wracając do poprzednich. Też myślałem, że 9J da mega efekt, ale szału nie było... Masz rację, że ta felga wygląda na mniejszą niż 19 cali. Dla mnie również "postarzyła" samochód. Poprzednie felgi są dużo ładniejsze.
-
Masakra- zadzwoniłem dziś do ASO aby umówić się na wymianę oleju w skrzyni i rozrząd, a Pan do mnie mówi, że nie muszę wymieniać rozrządu do 140K mil, mieszkam w UK- czyli 225,000km! Ja mam przejechane 75,000 mil, mówię do niego, że ok, ale mój samochód ma już 6 lat, a on dalej, że nie muszę wymieniać rozrządu, ale jak chce to mogę.... No to droążyłem temat dalej, i powiedziałem, że jak latem byłem na serwisie to mi powiedzieli, że rozrząd już do wymiany bo minęło 5 lat, a on mówi, że ta zasada została zmieniona. Bądź tu mądry... Edit: Sprawdziłem w aplikacji MyAudi i faktycznie, kiedyś mi się wydawało, że pisało aby wymienić pasek co 225K km, lub 5 lat, a teraz pisze tylko, że co 225K km.
-
Witam, mam przejechane 120K na oryginalnym pasku, samochód ma 6 lat, rocznie robię ok 11,000km, czy warto już teraz wymienić pasek? ASO mnie powiadomiło, że powinienem wymienić jak najszybciej?
-
Na powyższych fotkach, żółty pasek wydaje się być mocno przesunięty w lewo, a nie centralnie na godzinie 12?
-
Audi A4 B9 Avant 40 TFSI quattro S line Competition plus
dazwid odpowiedział(a) na spin444 temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Mega spec! Jedynie zgodzę się z resztą, że wygląda jak koza, ale jak masz w planie wrzucić sprężyny to będzie lux. -
Co do czujnika to wiem, że tylko oryginał
-
A czy mogę wymienić czujnik wysokiego ciśnienia, bez odsysania czynnika? Czy to również spowoduje uwolnienie gazu? Pytam, bo może zacznę od najprostszej wymiany w przypadku gdyby to jednak czujnik był wadliwy.
-
Spoko nie gniewam się, ale jak dla mnie mój samochód ma już 6 lat i nie jest to nówka z salonu. Nie jest to też Audi R8, a zwykła A5. Gdyby to była poważna naprawa, coś skomplikowanego, to nawet bym się nie zastanawiał i wydał pieniądze na ASO lub dobrego mechanika, jednak wymiana skraplacza wydaje się naprawdę bardzo prosta. Nawet jeżeli będę musiał pojechać na odessanie czynnika, ale jeżeli mogę zaoszczędzić 2000zł to to zrobię, bo mogę sobie za to kupić coś fajnego, zamiast pakować w samochód i na 99% nie będzie różnicy, czy wymiany dokonałem ja, czy serwis AUDI więc po co przepłacać? Nie jest to część "krytyczna" w samochodzie.
-
Dlaczego, możesz powiedzieć coś więcej?
-
Po przeczytaniu kilku wątków na zagranicznych forach, na 90% jest to nieszczelność chłodnicy- skraplacza. Przymierzam się więc do jego wymiany- chcę to zrobić samemu, gdyż serwis Audi za taką operacje w UK liczy sobie ok. 3500zł, a niezależni mechanicy ok 2,500zł, gdzie nowy skraplacz (zamiennik) to koszt 500zł. Pytanie moje, czy mogę zdemontować skraplacz bez odsysania czynnika z instalacji? Gdyż i tak będę musiał pojechać na nabicie klimy jeszcze raz po wymianie?
-
Generalnie samochód był na serwisie w Audi ( nabicie klimy + wymiana oleju w skrzyni). W notatce od mechanika jest zapisane, że nabili klime i sprawdzili wszystkie przwody + łączenia, ale nie naprawiło to problemu. Wydaje mi się, że sprawdzają szczelność zanim uzupełnią czynnik? Błąd B10AE21 wyświetla się cały czas, czyli jak go skasuje to odrazu się pojawia. Na zagraniczym forum wyczytałem, że prawdopodobnie jest nieszczelność w chłodnicy- skraplaczu, ale czy to nie powinno zostać wykryte podczas sprawdzania szczelności systemu przed uzupełnieniem?