Skocz do zawartości

RAMZESA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RAMZESA4

Informacje

  • Imię
    ADRIAN
  • Miasto
    KIELCE

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

359 wyświetleń profilu

Osiągnięcia RAMZESA4

0

Reputacja

  1. Z miłą chęcią, ale niestety, nie ta godzina ;-(
  2. witam. Potrzebuje zajrzeć pod maskę do A4 B6 1.8T, chcę porównać jedną rzecz ze swoim autem. Jest ktoś, najlepiej z Kielc, żebym podjechał?
  3. zwykły spray? czy może coś lepszego z utwardzaczem?
  4. Czym malowałeś tylną listwę? Ja u siebie potraktowałem PlastDipem i na pierwszej myjni malowanie zeszło...
  5. Całkiem niedawno robiłem kevlar do siebie, moge polecić bo na K03s i programie klei bardzo fajnie. Jak kolega wyżej napisał, koszta też nie są jakieś duże.
  6. witam. A4 B6 1.8T - aktualnie 272000 z czego 40000 przejechało u mnie. Przebieg potwierdzony w serwisie Audi - jak narazie nie mogę narzekać.
  7. Również miałem dwa podejścia do programu u Grzanek85, polecam!!!
  8. witam. Dziś zrobiła mi się dziura w wężu wychodzącym z kolektora ssącego (ten w kształcie litery L). Wymieniłem tymczasowo na to co miałem pod ręką ale przewód po kilku kilometrach zassał się. Zrobiło się podciśnienie i na wolnych obrotach silnik troszkę nierówno pracuje, obroty nie falują a na LPG jakby troszkę równiej. Podpowiedzcie gdzie szukać. Widziałem że w tym temacie ktoś już wrzucał zdjęcie tego zassanego węża ale nikt nie odpowiedział. https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjh8_Kpto3QAhXIXSwKHaGJA6YQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fa4-klub.pl%2Findex.php%3F%2Ftopic%2F316744-co-to-za-zaworek-pod-kolektorem-dolotowym%2F&psig=AFQjCNHnLKnm8oGoUpCWM7M5xdgSM6enjg&ust=1478291277882413
  9. Jeździłem wcześniej e46 sedanem w dieslu, jeśli miałbym porównywać do obecnej b6, to bmw wygrywa tylko napędem RWD :-). drugi raz skusiłbym się na e46 ale tylko 3.0d. Nie mogłem narzekać na BMW, ale mi osobiście Audi bardziej przypadło do gustu.
  10. Metaliczne stuki przy skręcaniu kierownicą, takie objawy były również u mnie. Mechanik żeby potwierdzić podejrzenia , wstrzyknął olej do przegubów kulowych na górnych wahaczach (stwierdził że są pozacierane i przy skręcaniu kierownicą wydaja takie dźwięki)- o dziwo ustało. Komplet wahaczy czeka w bagażniku na wymianę. Natomiast pukanie przy starcie i wyhamowywaniu to na 99% przegub wewnętrzny - przerabiałem temat już dwa razy, zamienniki nie wytrzymywały wiec kupiłem używane oryginały - czekam na montaż.
  11. RAMZESA4

    Auto Szwajcar

    Odnośnie tego Radomia... po tym jak zjechałem całą Polskę w poszukiwaniu aut, to właśnie w Radomiu kupiłem najpierw S8 D2 szwajcara, a 1.5 roku temu b6 szwajcara. Co prawda bardzo dokładnie sprawdziłem oba auta przed zakupem, ale naprawdę się opłacało. B6 w pierwszym lakierze, skóra xenon itp.. faktycznie nie było tanie ale jestem bardzo z niego zadowolony. Tak więc nie ważne czy to Radom, Warszawa czy Gdańsk, wszędzie możesz trafić na ulepa, ale też wszędzie jest szansa że możesz znaleźć coś fajnego, kwestia dobrego prześwietlenia auta. Tak więc, ja mam już drugiego szwajcara i jestem przekonany że przy kolejnej zmianie wozu będę szukał samochodu, właśnie z tego kraju.
  12. Mechanik stwierdził luz na lewym wewnętrznym przegubie (na prawym tego nie ma), do tego zaczęły się stuki przy ruszaniu oraz dohamowywaniu. Mam dosyć wymian "nowych" więc chcę zaryzykować ze sprawną seria (używka).
  13. cześć. Możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika z Rybnika? Leży w bagażniku kilka gratów typu wahacze, klocki i nie mam kiedy zrobić tego w Kielcach.....
  14. Aż tak bardzo nie zamierzam ingerować w Audice. Spróbuje jeszcze dostać gdzieś używkę w dobrym stanie i zobaczymy co się będzie dziać.
  15. To może inaczej.... Z jakiej motorowni, półosie wraz z przegubami przypasują do AVJ P&P, ale żeby były mocniejsze. Miał ktoś podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...