Skocz do zawartości

chris1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O chris1987

Informacje

  • Imię
    Krzychu
  • Miasto
    Sz-n

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

754 wyświetleń profilu
  1. Wiem o co chodzi. Taki sam problem jest z listwami z a6 c5. W moim wypadku chyba nie ma opcji wyszarpania blaszki. Jest to dość mocno zalane. Ewentualnie z dwóch zrobić jedna. dodaj pliki...
  2. Tak chodzi o listwy na drzwiach. Bo do końca nie rozumiem ze wyrywałeś metalowe blachy z listew wraz z plastikami, a mimo wszystko plastiki-ślizgi montażowe jakoś zostały
  3. Czekam na wrażenia po zalaniu ravenol-a. Do niego będziesz dodawać Archoil?
  4. Śruby bosch albo ori. Nie pamiętam. Bym musiał odkopać zdjęcie albo fakturę. Na 100% ustawiłem na 180*. Przy tym kącie nie ma jak się pomylić
  5. 1,5 roku i ponad 30tys km temu zmieniłem gumki, śruby, wht - porostu cały set do regulacji pompek. Ustawiłem na 180* Czytając ten wątek zdecydowałem zmienić 180* na 225* i sprawdzić jak pracuje motor. Dziś zaglądam pod pokrywę i ku mojemu zdziwieniu wyszło na każdej pompce około ~260* ? Ustawiłem na 225* pracuje w sumie tak samo. No może Ciut lepiej, ale to raczej "subiektywne ucho" Ale jakim cudem z 180* zmieniło się na ok 260* po 30tys km? Rożnica 80* jak nie 100 stopni. 30* na 10tys km? Nie za szybko? Marnej jakości WHT-my z grzybkami?? Kupiłem ori, albo bocha - nie pamiętam. Olej Valvoline syn power 5w40 mst c3 wymieniany co 10-12tys km. Walek, szklanki stan idealny.
  6. (1) - 012311505 około 500zl (8) - 012311617E około 1000zl (18) - 012301451 około 200zł Wg mnie chore ceny.
  7. Części które pokazał Witold to nr: (1) - 012311505 (8) - 012311617E (18) - 012301451 Jakiś czas temu jak jeszcze można było sprawdzać ceny w E-katalogu na getem.pl ...były chore
  8. Ten luz chyba jest na grzybku. Sprawdź wyżej posty i zdjęcia kolegi witold2452. Ewentualnie sam ściągnij pokrywę i sprawdź. Jestem bardzo ciekawy... Moja A6 z skrzynią FHN mam od niecałych 240ts km. Teraz ponad 330tys km i mam taki sam luz wzdłużny. Nie wiem, czy to jej taki urok, ale jeżdżę dalej i jakoś mocno to nie denerwuje. Wcześniej pisałem o luzie poprzecznym. Problem była niedokręcona śrubka łącząc wybierak z skrzynia. Od razu usztywniłem umowy łącznik. Teraz tak wchodzą biegi. Od 15sec luz wzdłużny który jest spowodowany luzem na wybieraku skrzyni W domu mam jeszcze a4 b6 1,6 z konstrukcyjne taka sama skrzynia biegów pięciobiegowa która ma nalatane 130tys km i luz wzdłużny jest o polowe mniejszy.
  9. Mam tester fazy. Sprawdzałem B6 avant 03r która ma ori bose i ... Bose w a4 b6 z czarnym wzmacniaczem gra następująco: -cała prawa strona wraz z wooferem w fazie -lewa cala storna w przeciw-fazie (plus zamieniony z minusem)
  10. Nie dmuchałem na założonej. Po wymianie pokrywy na nową jest o wiele mniej oleju.
  11. Myślę nad wrzuceniem pokrywy do myjki ultradźwiękowej. Nie wiem na ile jest to genialny, lub poroniony pomysł. mam takie objawy: - Z rurki która sobie biegnie od pokrywy do dolotu jest dość sporo oleju. Kiedyś po prostu była taka mgiełka, taki matowy osad na ścinkach. Teraz widać ze ten olej lekko płynie. Ścianki się błyszcza - ewidentnie wypływa z rurki odmy. - Automatycznie jakoś więcej oleju zrobiło się w kolektorze odlotowym i zaworze EGR. Często rano puści sobie małego szaro-niebieskiego bąka. Teoria: olej spływa do otwartych zaworów? Korekcje i BIPy idealne, świece żarowe nowe, wiązka i przekaźnik- sprawne. - Korek dość mocno podskakuje, ale tym jakoś się nie przejmuje. Bardziej zainteresowaniem się tematem gdy mocno połamałem pomarańczowa rurkę od miernika oleju tzw. bagnet. Jeździłem tak 3dni czekając na nowy. Po jednym dniu zauważyłem ze silnik mniej buczy, oraz za mną było mniejsze zadymianie podczas mocnego przyspieszania z dolnych obrotów. Ma prawo do baków 173km/380Nm. Choć kiedyś były mniejsze. Dodam ze kompresje mam taka sama jak 2lata temu przed wymiana pękniętej głowicy na nowa z nowymi uszczelniaczami i prowadnicami. Po ok 28bar. Mierzone tym samym sprzętem w tych samych warunkach. Jutro odłączę rurkę przy pokrywie, odkręcę korek i dmuchnę jak na powyższym filme z YT.
  12. Taka ciekawostka. Kupiłem z chin tester polaryzacji głośników. Bose w a4 b6 z czarnym wzmacniaczem gra następująco: -cała prawa strona wraz z wooferem w fazie -lewa cala storna w przeciw-fazie (plus zamieniony z minusem) W Bose A6C5 z czarnym wzmacniaczem wszystkie głośniki graja w przeciw-fazie, oprócz przedniego lewego. Natomiast w A6C5 z końcówki produkcji 04/05r, który ma aluminiowy wzmacniacz bose (niby cyfrowy) jest jeszcze inaczej. Przednie lewe drzwi i subwoofer 2-cewkowy gra w przeciw-fazie, a reszta w fazie. Wystarczy w którymkolwiek głośniku zamienimy polaryzacje i automatycznie system nie gra, brakuje basu, coś jest nie tak, scena ucieka (o ile można to nazwać scena) itd.
  13. W a6c5 wykleiłem subwoofer matami stp gold i pianka gms Szczerze nie wiem, czy coś się zmieniło. Na pewno mniej buczy przy większych głośnościach, ale wydaje mi się ze jest mniej basu i juz nie jest tak "nisko" O ile można powiedzieć ze ten sub jakoś mega nisko schodzi. Nie wiem, czy tak skrzynka nie jest tak zaprojektowana, aby obudowa tez grała .
  14. Zauważyłeś jakąś różnice w dźwięku miedzy RNS-D, a Concetrem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...