Skocz do zawartości

audicoman

Pasjonat
  • Postów

    561
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14

O audicoman

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    LUB

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CREH
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4756 wyświetleń profilu
  1. audicoman

    Zakup S4 B6

    Dlatego jeździsz 4 cylindrowym tfsi. Ale uwierz, że nie kazdy lubi małe pojemności. Pojeździłbyś jakimś 3.0 lub 4.0 tfsi to zmieniłbyś zdanie.
  2. Konwersję akurat robiłem w a6 c7 fl i a7 fl więc myślę że bym dał radę tylko kwestia plików.
  3. @Muskel1
  4. Orientuje się ktoś co to za soft? Da się zrobić konwersję na Eu? Q5 II 2019 z Kanady.
  5. I bardzo dobrze, ja nie widzę sensu montowania małych tablic kiedy możesz zmienić blendę pod tablicę i założyć normalnych tablic.
  6. audicoman

    Zaciski Audi 356 330 SWAP

    Pozostały czas: 22 dni i 14 godzin

    • Sprzedam
    • Nowy

    Sprzedam zaciski pod swap. Zaciski przod z jarzmami pod tarcze 356x34 tył 330mm. W komplecie osłony tył i tarcze tył. Zaciski nie wymagają regeneracji, stan bardzo dobry - po małym przebiegu.

    1,999.00 PLN

    - PL

  7. Wg mnie bez sensu zmiana. Wsadzaj na przód minimum 375 to będzie miało to sens.
  8. audicoman

    Przesiadka na A6C7/A7

    Mieszkam w małym mieście 30 tys mieszkańców to spalanie typowo miejskie oscyluje 14-16 litrów. Po za miastem jest w miarę niskie w 8-9 litrach można się zmieścić w trasie, szybka jazda to ok 10. Średnio pali mi to 10-11 litrów. Jak chcesz mocno pokorzystac z mocy to i 12 w trasie nie jest wyzwaniem😁 Na razie seria, może w przyszłym roku będzie mniejsze kółko i program. W tym roku zainwestowałem w większe heble 375/356, nowe felgi i opony. A6 miałem wszystkie sedany. Przedlift łykał ok 1litra oleju na 10 tys km. Aktualnie polift bez dolewek przez 10 tys km. A7 dosyć krótko miałem bo niecały rok jako drugie auto dla żony. Jak masz jakieś pytania to wal na pw śmiało. 😃
  9. audicoman

    Przesiadka na A6C7/A7

    Jako, że przewaliłem już 2 przedlifty A6 c7, lifta A7 i obecnie mam lifta A6 to pozwolę co nieco się wypowiedzieć. co prawda miałem wszystkie wersje z 3.0 TFSI na pokładzie: 300, 310, 333 i obecne 340 KM. Z usa można dorwać z małą szkodą lub poszukać od razu naprawionego w polsce. Plusem wersji z usa jest tiptronic 8hp. Silnik polecam jak najbardziej.
  10. Widzę, że jesteś z moich okolic - jak coś mam na sprzedaż zaciski z A6 C7 356 mm..
  11. Akurat miałem ori 17 w c7 pod 356 i nic nie ocierało ale to już zależy od budowy felgi.
  12. Tak D5S. Natomiast lampy kupił brat w Radomiu u jakiegoś handlarzyny i widać że nowe są klosze i obudowy. Moduły pasują natomiast nie idzie zamontować tego żarnika.
  13. Mam mały problem. Do lamp Eu nie pasują mi żarniki D5S wyjęte z amerykańskich lamp. Różni się mocowanie. Czy ktoś podpowie co jest nie tak?
  14. Oczywiście ma związek - mała i cienka tarcza przy mocniejszym hamowaniu dużo bardziej się nagrzewa, przez co krzywi się i potem pojawia się bicie. Pominę juz nieprawidłowy montaż, krzywe piasty itp. Jak koło Cię ogranicza to bym szedł zakładając większy przód 356x34 - spokojnie wchodzi w 17". Za tarcze oe nie ma co przepłacać - miałem i różnicy nie było w stosunku do Zimmermanów. Najwazniejszy jest sam klocek, obecnie mam Galfer fdhp 1050 i fajnie to hamuje. Przy 356 miałem klocki ferodo i też dawały radę ale mocne pylenie wkurzało mnie trochę
  15. Biją bo to słabe heble jak na ciężkiego kloca jak A6. Proponuję swap na większe tarcze. Ja zrobiłem swap na 375/356 i jest bez porównania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...