-
Postów
587 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
14O audicoman

Informacje
-
Imię
Ami
-
Miasto
LUB
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
CREH
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
-
Jeździła tylko tipem 8hp. Wcale nie musi, chodzi aby mało paliło i się nie psuło
-
Żona uparła się na automat... chociaż wiem, że budżet jest średni na poszukiwanie automata
-
Żona akurat dobrze prowadzi, niejeden facet mógłby się od niej uczyć jazdy 3.0 TFSI ogarnia po stage 2, także myślę, że z Tiguanem problemu nie będzie A jak wygląda sprawa z automatami Peugeota?
-
Niestety wszelkie Leony, Octavie i inne kombiaki odpadaja - za nic nie mogę przekonać żony. A co do golfa - jak sprawuje się skrzynia DSG z 2.0 TDI?
-
Witam Planuje żonie kupić jakieś autko do dojazdów do pracy 30-40 km dziennie, kwota +/- 40 tys zł. Warunek konieczny: - automat - auto w miarę małe - pokroju Golfa lub ewentualny SUV jak Tiguan Preferowany diesel - tak by nie paliło to więcej niż 8 litrów. Może ktoś z Was doradzi jakieś auto z bezproblemowym automatem i silnikiem? Myślałem wstępnie o VW Tiguan I 2.0 TDI DSG - to dobre połączenie? Ewentualnie Nissan Quashqai?
-
Nie wiem jakim budżetem dysponujesz, ale A4 B5 to już w większości stare wysłużone "babcie". Jak na pierwsze auto na pewno można kupić coś mniej prestiżowego w tym samym budżecie i sporo młodszego. Mówię tu pod kątem utrzymania. Ciężko powiedzieć co za konkretnie masz egzemplarz na oku - może jakaś perełka trzymana pod kocem przez pasjonata audi. Byś nie zraził się do marki Audi proponuje zakup pod chłodnym okiem.
-
wejdą i niektóre 17" - ale to juz zależy od kształtu ramion i et
-
Jak coś mam na sprzedaż set z C7 356 na sprzedaż w ładnym stanie.
-
Zdarzają się takie rodzynki - gratulacje moją a6 kupiłem przy przebiegu 55 tys km i też jeszcze posłuży. Co do spalania to można mu softa zrobić to przy normalnej jeździe poprawi elastyczność i może lekko mniej spalić. Mam u siebie stage 2 i przy normalnej jeździe pali mniej niż przed tuningiem. Polecam też zmianę punktów zmiany biegów w tiptroniku żeby nie muliła tak na niskich obrotach.
-
22 tys km? Co do spalania to ten typ tak ma - quattro plus tiptronic i w mieście kopci to sporo. Mam 3.0 TFSI i pali podobnie w mieście.
-
Przeróbka lamp tył z USA na EU w Audi A4 B9
audicoman odpowiedział(a) na Damianex temat w Audi A4 B9
Jeśli komuś to pomoże- nie trzeba ściągać zderzaka zeby poprowadzić kable. Wystarczy z lewej strony odkręcić 4 srubki od nadkola, śrubkę przy bcm i wyjąć kolek blokujący przy lewej lampie, a następnie wyczepic zderzak z lewej strony - to wystarczy zeby swobodnie poprowadzić kable. -
Przetwornica lampy fulled i parametryzacja w Audi A4 B9 USA
audicoman odpowiedział(a) na audicoman temat w Audi A4 B9
Wgrałem pliki do 29 i 39. Oczywiście teraz w obu nie świecą. @turzol poratujesz kodowaniem? Edit. Wgrałem pliki eu do obu modułów 29 i 39, plus kodowanie 09 i światła świecą. -
Przetwornica lampy fulled i parametryzacja w Audi A4 B9 USA
audicoman odpowiedział(a) na audicoman temat w Audi A4 B9
-
Przetwornica lampy fulled i parametryzacja w Audi A4 B9 USA
audicoman odpowiedział(a) na audicoman temat w Audi A4 B9
Znalazłem w innym temacie odnośnie wymiany lamp post @Muskel1. Czyli jak dobrze zrozumiałem - jeśli mam wymieniony tylko moduł w prawej lampie 4M0907397AC to wystarczy, że wgram LED_ECE_LCMRIGHT do sterownika 39? -
Przetwornica lampy fulled i parametryzacja w Audi A4 B9 USA
audicoman odpowiedział(a) na audicoman temat w Audi A4 B9
@turzol w managerze mam plik A4_4m907397ac_lcm - czyli trzeba go wgrać i zrobić odpowiednie kodowanie?