Penzo_
Pasjonat-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6
Penzo_ odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Hej dzięki za odzew . Czyli w B7 wystarczy zmienić samą elektroniczną stronę pompy ABS i nic w kablotece się nie rusza ? Sądziłem że cała pompa quattro to jedność a nie że sama elektronika tylko ? A jak ci się widzi pomysł z wykorzystaniem kabli z wtyczki multitronika, są tam dwa plusy juz no i do tego jakieś kable idą do lewarka zmiany biegów więc też bym je wykorzystał ? A wiem jeszcze co zapomniałem .... jak to wygląda z blokadą stacyjki (chodzi mi o brak możliwości wyciągnięcia kluczyka jak nie jesteś w park ) tam jest jakaś linka do zlikwidowania czy nic z tym nie trzeba robić ? PS. opis klepnąłem na kolanie na pewno trzeba go trochę lepiej spisać ,ale teraz bynajmniej wiadomo jaki swap po kolei z jakim silnikiem itp Z ciekawości w opisie masz B7 jako swoje auto czy to juz nie aktualne i jest cos nowszego bo stoje przed dylematem następcy ... -
Najczęstsze problemy po swapie skrzyni Multitronic na manual w Audi A4 B6 i B7
Penzo_ odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
-
Schemat do modułu haka 8E0907383C do Audi A4 B6/B7
Penzo_ odpowiedział(a) na sector temat w Audi A4 B6/B7
siema trochę odkop ,ale dopiero teraz przy swapie z quattro zrobię tez ten hak i dorwałem już kiedyś schemat . jest różnica w tym co podałeś pin 14 can low a schemat podał ktoś pin 12 ? -
Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6
Penzo_ odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
super to skoro w tym siedzisz to skoryguj jeżeli jestem w błędzie , zrobiłem rozpiskę kolejności jak to ma wyglądać: swap z cvt a4 b7 2.0 tdi BPW na Quattro manual 6 . Kolejno w pkt : 1 .Bak Quatro drugi pływak -Pin z wtyczki nr 2 fiolet pin 2 do licznika wtyczka niebieska pin 11 , brazowy kabel pin 3 do wtyczki seryjnej pod mase w baku -adaptacja baku etc -demontaż kanapy demontaż boczków kanapy plus boku od baku , odczepić wtyczki abs , przeciągnąć wtyczke ori baku pod Quatro 2. Odpalenie wstecznego i pdc w cvt - od wtyczki ze skrzyni dwa kable , + 12 z bezpiecznika F31 15 A czarno-nieb podać na włącznik skrzyni i wrócić drugim pinem do modułu komfortu (wtyczka 12 pin czarna III) do pinu nr. 7 3. Zworka przekaźnika rozrusznika w cvt pod Ecu - przekaźnik nr 4 demontaż i zworka na stałe dwóch prawych dolnych 50do50 pinów 4. Montaż czujnika sprzęgła - kabel z ECU wtyczka T94 pin 43 podać na pin 2 przełącznika , pin nr 3 z przełącznika zmostkować z pinem nr 3 hamulca masa 5. Rozpiska wtyczki cvt vl300 - teoretycznie może wykorzystać kable tej wtyczki pod wsteczny Pin 9 i 10 to 12 V 6. Mam pompę abs z quattro co wtedy z pinami ? albo czy zostawienie serii z cvt nie wadzi obecnie ? Kilka jeszcze zapytań : - ponoć przed mechaniką zacząć od kodowania vcds ecu na manual bo nie pości później i tak samo abs ? - czy jak bd spawał podporę to trzeba wydzierać okładzinę ze środka ? tunel środkowy i tak pewnie do wydarcia żeby lewarek zmienić ? Elektryka pod a4 b7 swap z cvt na Quatro 2.docx -
wez sowja stara wyslij do obicia kewlarem najlepiej ci to wyjdzie
-
Schemat do modułu haka 8E0907383C do Audi A4 B6/B7
Penzo_ odpowiedział(a) na sector temat w Audi A4 B6/B7
siemano przymierzam sie do montażu haka do a4 b7 2.0 tdi moduł to 8E0 907 383 da ktoś dobrą rade co i jak od strony elektryki albo schemacik na [email protected] . Oraz prawda to że wiązka w b7 jest już gotowa na tył nawet jak auto nie miało haka ? -
Pytanko w sprawie radia chińczyka android
Penzo_ odpowiedział(a) na Konradowski temat w Audi A4 B6/B7
moze to ci pomoże https://a4-klub.pl/topic/434628-radio-android/page/3/ myśle nad tym samym radiem co wsadziłeś możesz dać lepsze fotki jak to siadło ? oraz link do radyjka ? w pasacie b6 jest słaby zasięg radia FM nie odczuwasz tego problemu w a4 ? -
Najczęstsze problemy po swapie skrzyni Multitronic na manual w Audi A4 B6 i B7
Penzo_ odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
siema niby ale jeszcze nie doszlem do tego przekodowanie musi nastąpić na samym poczatku przed rozłączeniem skrzyni abs itp itd bynajmniej BPW +cvt ale na bank sobie tego nie powiem drugie wyjscie ogarniety tjuner i kopia Twojego wsadu na przerobienie pod manuala skrzynia ośka czy quattro ? -
H4mm3R S4 Look/RECARO/Heble TTRS 370/330/AccuAir/ROHANA 20X10J
Penzo_ odpowiedział(a) na H4mm3R temat w Audi A4/S4/RS4 B7
niestety z tego co sobie wykopałem jest tylko w ori produkcja plastik na przod ;( tył nie mam informacji ale po zmianie w czasie zimy to jak przygotowanie i odchudzenie auta na 1/4 jak dla mnie nie jest jakos glośniej tyle ze ja mam dp3 " tip etc i robie 300 km z 2.0 8v tdi -
H4mm3R S4 Look/RECARO/Heble TTRS 370/330/AccuAir/ROHANA 20X10J
Penzo_ odpowiedział(a) na H4mm3R temat w Audi A4/S4/RS4 B7
osolone nadkoli zmieńcie na plastikowe wersje troche to ruda przyhamuje -
Witam troche mi zeszlo zeby zajac sie montażem tego układu, wiec moze i Ty juz wzbogaciles sie o wiedze zebym nie musil lamp wydzierac i badac który kabelki w lampie steruja silniczkami .Chciał bym zrobić podpiecie przez ori wtyczke tylko kwestia który pin w lampie to A+ A- etc ? albo moze chociaz kolor kabli od silniczka który jest jak oznaczony ?
-
i jak poszło ?
-
fajnie tylko tu sa tylko do pomiaru cisnienia sprezania ? czy to obojetne jest ?
-
witam auto po modyfikacjach a4 b7 avant quattro 2.0 tdi bpw fmic map 4bara turbo gtb2060vklr dp 3" pompki BJ hf120 walek sdi szklanki nowe panewki pompa vacum nowa w cholere sprawdzonych rzeczy a problem jest .... a mianowicie przy doladowaniu do 2 barów mozna normlanie wciskac pedal gazu do spodu i auto nie bd przerywac na 3 4 5 6 i biegu zakres przerywania od okolo 2600 do 3800 tobr natomiast gdy zada sie wieksze doladowanie wiadomo dlaczego ^^ wikesze niz 2 bary czyli przykladowo 2.5 bara to auto w zakresie wyzej wymienionym jak i biegi tak samo zaczyna przepulsowywac po obrotach wybadalem jedno wpialem sie w vacum pomiedzy n75 i gruszke turba i tam znalazlem problem nie do rozkminienia a mianowcie cops zmusza zaworek n75 do naglych ruchów skokow sztanga gruszki i dokladnie tak jak wystepuje przepulsowanie szarpanie silnikiem to tak samo rusza sie n75 n75 nowy robi to samo map4 bara tez nowy i to samo 40 róznych map i to samo ... pompa sprawdzona jest nowa bosch tez norma jest barak przeplywki dpf egr i klapy kaszacej sonda egt jest tlenu tez jest .... i teraz pytanie o co chodzi ? niby wszystko pomierzone i kazde parametry w normie ... logi podaje 011 zdublowany trzeba przesunac w dół do konkretu LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-023-xxx-xxx.CSV LOG-01-001-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV