Skocz do zawartości

Penzo_

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Penzo_

Informacje

  • Imię
    Michael
  • Miasto
    AT

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    1988
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

733 wyświetleń profilu
  1. Hej dzięki za odzew . Czyli w B7 wystarczy zmienić samą elektroniczną stronę pompy ABS i nic w kablotece się nie rusza ? Sądziłem że cała pompa quattro to jedność a nie że sama elektronika tylko ? A jak ci się widzi pomysł z wykorzystaniem kabli z wtyczki multitronika, są tam dwa plusy juz no i do tego jakieś kable idą do lewarka zmiany biegów więc też bym je wykorzystał ? A wiem jeszcze co zapomniałem .... jak to wygląda z blokadą stacyjki (chodzi mi o brak możliwości wyciągnięcia kluczyka jak nie jesteś w park ) tam jest jakaś linka do zlikwidowania czy nic z tym nie trzeba robić ? PS. opis klepnąłem na kolanie na pewno trzeba go trochę lepiej spisać ,ale teraz bynajmniej wiadomo jaki swap po kolei z jakim silnikiem itp Z ciekawości w opisie masz B7 jako swoje auto czy to juz nie aktualne i jest cos nowszego bo stoje przed dylematem następcy ...
  2. jeżeli schemat sie nie myli to tak jak w bpw ma byc pin 43
  3. siema trochę odkop ,ale dopiero teraz przy swapie z quattro zrobię tez ten hak i dorwałem już kiedyś schemat . jest różnica w tym co podałeś pin 14 can low a schemat podał ktoś pin 12 ?
  4. super to skoro w tym siedzisz to skoryguj jeżeli jestem w błędzie , zrobiłem rozpiskę kolejności jak to ma wyglądać: swap z cvt a4 b7 2.0 tdi BPW na Quattro manual 6 . Kolejno w pkt : 1 .Bak Quatro drugi pływak -Pin z wtyczki nr 2 fiolet pin 2 do licznika wtyczka niebieska pin 11 , brazowy kabel pin 3 do wtyczki seryjnej pod mase w baku -adaptacja baku etc -demontaż kanapy demontaż boczków kanapy plus boku od baku , odczepić wtyczki abs , przeciągnąć wtyczke ori baku pod Quatro 2. Odpalenie wstecznego i pdc w cvt - od wtyczki ze skrzyni dwa kable , + 12 z bezpiecznika F31 15 A czarno-nieb podać na włącznik skrzyni i wrócić drugim pinem do modułu komfortu (wtyczka 12 pin czarna III) do pinu nr. 7 3. Zworka przekaźnika rozrusznika w cvt pod Ecu - przekaźnik nr 4 demontaż i zworka na stałe dwóch prawych dolnych 50do50 pinów 4. Montaż czujnika sprzęgła - kabel z ECU wtyczka T94 pin 43 podać na pin 2 przełącznika , pin nr 3 z przełącznika zmostkować z pinem nr 3 hamulca masa 5. Rozpiska wtyczki cvt vl300 - teoretycznie może wykorzystać kable tej wtyczki pod wsteczny Pin 9 i 10 to 12 V 6. Mam pompę abs z quattro co wtedy z pinami ? albo czy zostawienie serii z cvt nie wadzi obecnie ? Kilka jeszcze zapytań : - ponoć przed mechaniką zacząć od kodowania vcds ecu na manual bo nie pości później i tak samo abs ? - czy jak bd spawał podporę to trzeba wydzierać okładzinę ze środka ? tunel środkowy i tak pewnie do wydarcia żeby lewarek zmienić ? Elektryka pod a4 b7 swap z cvt na Quatro 2.docx
  5. Penzo_

    Jakie sprzęgło

    wez sowja stara wyslij do obicia kewlarem najlepiej ci to wyjdzie
  6. siemano przymierzam sie do montażu haka do a4 b7 2.0 tdi moduł to 8E0 907 383 da ktoś dobrą rade co i jak od strony elektryki albo schemacik na [email protected] . Oraz prawda to że wiązka w b7 jest już gotowa na tył nawet jak auto nie miało haka ?
  7. moze to ci pomoże https://a4-klub.pl/topic/434628-radio-android/page/3/ myśle nad tym samym radiem co wsadziłeś możesz dać lepsze fotki jak to siadło ? oraz link do radyjka ? w pasacie b6 jest słaby zasięg radia FM nie odczuwasz tego problemu w a4 ?
  8. siema niby ale jeszcze nie doszlem do tego przekodowanie musi nastąpić na samym poczatku przed rozłączeniem skrzyni abs itp itd bynajmniej BPW +cvt ale na bank sobie tego nie powiem drugie wyjscie ogarniety tjuner i kopia Twojego wsadu na przerobienie pod manuala skrzynia ośka czy quattro ?
  9. niestety z tego co sobie wykopałem jest tylko w ori produkcja plastik na przod ;( tył nie mam informacji ale po zmianie w czasie zimy to jak przygotowanie i odchudzenie auta na 1/4 jak dla mnie nie jest jakos glośniej tyle ze ja mam dp3 " tip etc i robie 300 km z 2.0 8v tdi
  10. osolone nadkoli zmieńcie na plastikowe wersje troche to ruda przyhamuje
  11. Witam troche mi zeszlo zeby zajac sie montażem tego układu, wiec moze i Ty juz wzbogaciles sie o wiedze zebym nie musil lamp wydzierac i badac który kabelki w lampie steruja silniczkami .Chciał bym zrobić podpiecie przez ori wtyczke tylko kwestia który pin w lampie to A+ A- etc ? albo moze chociaz kolor kabli od silniczka który jest jak oznaczony ?
  12. i jak poszło ?
  13. fajnie tylko tu sa tylko do pomiaru cisnienia sprezania ? czy to obojetne jest ?
  14. witam auto po modyfikacjach a4 b7 avant quattro 2.0 tdi bpw fmic map 4bara turbo gtb2060vklr dp 3" pompki BJ hf120 walek sdi szklanki nowe panewki pompa vacum nowa w cholere sprawdzonych rzeczy a problem jest .... a mianowicie przy doladowaniu do 2 barów mozna normlanie wciskac pedal gazu do spodu i auto nie bd przerywac na 3 4 5 6 i biegu zakres przerywania od okolo 2600 do 3800 tobr natomiast gdy zada sie wieksze doladowanie wiadomo dlaczego ^^ wikesze niz 2 bary czyli przykladowo 2.5 bara to auto w zakresie wyzej wymienionym jak i biegi tak samo zaczyna przepulsowywac po obrotach wybadalem jedno wpialem sie w vacum pomiedzy n75 i gruszke turba i tam znalazlem problem nie do rozkminienia a mianowcie cops zmusza zaworek n75 do naglych ruchów skokow sztanga gruszki i dokladnie tak jak wystepuje przepulsowanie szarpanie silnikiem to tak samo rusza sie n75 n75 nowy robi to samo map4 bara tez nowy i to samo 40 róznych map i to samo ... pompa sprawdzona jest nowa bosch tez norma jest barak przeplywki dpf egr i klapy kaszacej sonda egt jest tlenu tez jest .... i teraz pytanie o co chodzi ? niby wszystko pomierzone i kazde parametry w normie ... logi podaje 011 zdublowany trzeba przesunac w dół do konkretu LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-023-xxx-xxx.CSV LOG-01-001-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...