
Waters
Pasjonat-
Postów
130 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Waters

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Piotrków Trybunalski
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mój przerywał podczas przyspieszania jak miałem uwaloną listwę wtryskową od gazu, po wymianie wszystko wróciło do normy.
-
Ja za swojego w czerwcu dałem 12 tys. euro
-
[B5 All 1,8] Zacinający się "pedał gazu" -obecnie modny temat.
Waters odpowiedział(a) na Eljot temat w Audi A4 B5
Już dwa razy mi się tak zrobiło Nie wiem co się mogło stać -
Montaż Webasto benzyna + update wersja pionowa w nadkole
Waters odpowiedział(a) na Mario temat w Audi A4 B6/B7
Dodatkową przeszkodą był parownik, który musieliśmy przesunąć bo gazownicy zamontowali go tam gdzie teraz siedzi piec. Dlatego warto przy montażu LPG zastanowić się czy będziemy w przyszłości zakładać Webasto. -
Włóż w imadło, zakręć, odczekaj chwilę (tylko trzymaj napinacz bo wypadnie), znów zakręć i odczekaj chwilę. I tak do wciśnięcia całkowitego
-
[B5 AEB] Podczas zmiany na gaz strasznie szarpie
Waters odpowiedział(a) na piotr19q temat w Audi A4 B5
http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t46625.0.html;highlight=/ -
Ja reklamowałem Sachsy na przodzie tylko moje miały po roku eksploatacji 31 i 35 % więc nie było gadki. Kasę dostałem po miesiacu od złożenia reklamacji.
-
Podjedź na inną stację diagnostyczną. Miałem u siebie podobne objawy a na przeglądy jeździłem ciągle na jedną stację aż w końcu pojechałem do gościa który się zarzekał że na jego ścieżce wszystko wyjdzie. Pojechałem i przód 34%, 30% tył 30% 29% wymieniłem wszystkie i we wtorek wybieram się ponownie na sprawdzenie ile maja nowe
-
Nie wiem jak jest w dieslu ale w benzyniaku można bez problemu odessać paliwo wkładając wężyk przez wlew.
-
Miałem to samo, okazało się że zapchany był zawór (filtr) rozprężny w układzie klimatyzacji. Po wymianie (koszt 25 zł) problem zniknął. Zawór ten znajduje się w rurce przy czujniku niskiego ciśnienia i reguluje proporcję ciśnień wysokiego i niskiego.
-
To co wywoływało błąd ???
-
Jeśli decydujecie się na odcięcie paliwa za pomocą dodatkowego elektrozaworu na przewodzie paliwowym to przy gaszeniu auta elektronika sterujaca tym zaworem powinna jeszcze przez chwilę podtrzymywać na nim napiecie aby nie następowało wzrastanie ciśnienia w układzie pompa-przewód-zawór. Jeśli ciśnienie przekroczy pewną wartość to sprężyna w eletrozaworze bedzie zbyt słaba aby odblokowac zawór przy odpalaniu auta i paliwo nie pójdzie do silnika. Miałem taki przypadek w 1.8 T, trzeba było ściągnąć przewód z pompy pod tylnym siedzeniam żeby rozładować to ciśnienie.
-
Jak miałem pekniętą odmę to też było czuć spaliny.
-
A może to były wahacze do B6 ?
-
[B5 AFF] Jak działa czujnik w zbiorniczku wyrównawczym ?
Waters odpowiedział(a) na mily temat w Audi A4 B5
Wewnątrz zbiorniczka jest pływak z magnesem, a od spodu jest czujnik z kontaktronem. W przypadku niskiego poziomu płynu pływak idzie w dół a magnes powoduje zwieranie styków w szklanym kontaktronie. Być może u Ciebie styki skleiły się na stałe.