
adamlass
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O adamlass

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
podlaskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
495 wyświetleń profilu
-
Podpowiedzcie proszę jak zdiagnozować konieczność wymiany pompy? Pojawia się gruchotanie silnika? Wibracje w kabinie?
-
Czy zajmujecie się także 2.0 TFSI?
-
Paweł Zaprzalski - turbodiesel.pl Polecam zdecydowanie. Z resztą, nie tylko ja Z którymś z Was - petrosdbz20, maroyxi, spotkałem się w czwartek na Andersa w Białymstoku?
-
Co robiłeś z pompą oleju?
-
Olej wymieniam co 15 tyś. km. Dlaczego akurat nie stosować tego konkretnego oleju? Jestem z niego bardzo zadowolony.
-
Właśnie na rozgrzanym pracuje normalnie. Raz na jakiś czas słychać wyraźne grzechotanie łańcucha przez jakieś kilka sekund po uruchomieniu. Zabieram się za wymianę rozrządu i chyba przy okazji wymienię łańcuszek. Olej to Millers 5W40 EE Longlife Nanodrive. Na Millersie zdecydowanie rzadziej ma to miejsce niż wcześniej na Motulu.
-
Podpowiedzcie, czy wyraźnie słyszalny grzechot (prawdopodobnie łańcucha), jednak słyszalny tylko przy odpalaniu (raz na mniej więcej 10 startów), świadczy o zużyciu łańcucha i kwalifikuje go do wymiany? Przebieg 200kkm, prawdopodobnie nie wymieniany.
-
Bez sądu się nie obejdzie moim zdaniem, o ile ubezpieczyciel faktycznie dokonał rozliczenia w sposób nieprawidłowy. Powinieneś już na etapie likwidacji szkody brać ze sobą prywatnego rzeczoznawcę (najlepiej z PZMot), który badałby wszystko równolegle. Przy takiej wartości pojazdu, koszty związane z takim biegłym mają sens. Sprawa będzie z umowy AC i to jej zapisy oraz poprawność ich realizacji będą badane, więc ustawodawca nie przewidział żadnych wyjątkowych środków ochrony dla ubezpieczonego, oprócz oczywiście powództwa. Boksowałbym się na Twoim miejscu. Inna sprawa, że to moja praca
-
Jestem na etapie kończenia swojego sprzęgła. Gdzieś z tyłu głowy chodzą pomysły o podniesieniu mocy (do ok. 300 KM). W związku z tym, noszę się z zamiarem jakiegoś lepszego rozwiązania odnośnie sprzęgła, niż seryjne. Zestaw Saschs Performance to koszt ok. 2.5 tyś, co jest jakimś rozwiązaniem. Ktoś przerabiał temat obijania tarczy kewlarem, ewentualnie regeneracji na innych komponentach? Spiek raczej nie wchodzi w grę, autem jeździ także żona. Z góry dzięki za pomoc. Dane auta jak w profilu. Aktualna moc to ok. 230-240 KM.
-
Panowie, mój silnik to 2.0 TFSI BWE po sofice na ok. 230 KM, przebieg 193000 km. Miałem przez ostatnie 10000 km zalany Motul Specific 5W30 504/507. Pobór oleju to ok. 1 litr na 3000 km. Chciałbym zalać coś innego. Co warto polecić? Millers (jeżeli tak to jaki, wystarczy Trident?), czy Liqui Moly. Z gęstością chcę przejść na 5W40.
-
Potrzebuję mocowania akumulatora do A4 B7. Numer 8e0802837.
-
Rozładowany nagle akumulator, miganie świateł
adamlass odpowiedział(a) na adamlass temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki, wymieniłem akumulator i wszystko jest w porządku. -
Spotkał mnie dzisiaj taki nietypowy problem. Próbowałem odpalić auto (wcześniej w ciagu dnia jeździłem nim normalnie chociaż zauważyłem, że odpala w tym dniu słabiej) i cisza, najmniejszej nawet próby rozruchu. Nie udało się nawet odpalić z kabla. Co mnie jednak zdziwiło, w międzyczasie (w zasadzie od zakupu) po wyłączeniu samochodu słychać było szum z głośników (Bose). Poza tym, po zamknięciu samochodu, po około 30 sekundach, pojawiało się jednorazowe mignięcie światłami mijania (przód i tył). Mam powyższe przypadki łączyć to z rozładowaniem akumulatora, czy po prostu akumulator jest stary (nie wiem ile ma lat) i nie zawracać sobie głowy? Czytałem o rozładowaniu akumulatorów przez RNS-E ale nie wydarzyło się to z dnia na dzień. Z góry dzięki za pomoc.
-
Jak oceniacie jakoś zamienników. Mam do kupienia zawów Pierburga oraz szklankę Febi. Godne to polecenia?