Skocz do zawartości

marcin_kam

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin_kam

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kamieniec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

437 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marcin_kam

2

Reputacja

  1. Witam, U mnie do wymiany na 3 cylindrze. jakieś trudności z tym? Na zimnym czy ciepłym silniku? Podeśle mi ktoś moment dokręcania? Dziękuję
  2. Witajcie, Mam ASS u siebie z SUB-em w bagażniku. ale się trochę pogubiłem w tym co czytam. wiem ze B&O ma wzmacniacz do SUBa. A czy ASS tez ma wzmacniacz? Czy wymieniając np sam woofer i wygłuszając fabryczną skrzynię trzeba dokładać wzmacniacz? czy taki owy jest już? Dziękuję i pozdrawiam
  3. Co to oznacza? co nieco wiem ale biegły nie jestem. dziękuję za odpowiedź
  4. Kodowanie radia W B8 była możliwość zmiany kodowania tunera na Bang Olufsen. W B9 podstawowe nagłośnienie gra tak sobie, mimo że w bagażniku SUB. Próbował coś ktoś już? Podejrzewam ze tuner i wzmacniacz jest ten sam, różni się ewentualnie głośnikami i okablowaniem. w B8 różnica była ogromna. Marcin
  5. Witam serdecznie, w miarę możliwości WAUZZZF40JA066973 Dziękuję i pozdrawiam Marcin
  6. Właśnie o tym wszyscy mówimy. i ja chyba znalazłem. Zdjąłem koło i zacząłem szarpać zaciskiem, ewentualnie odginać śrubokrętem i znów szarpać. za każdym razem był stuk, tak jakby gumki prowadzące w jarzmie były już mocno wyrobione. przy cofaniu i naciśnięciu hamulca owy stuk się robi. później drugi raz już nic. Po sprawdzeniu drugiej strony zacisk poddaje się lekko na gumach prowadzących, ale nie ma żadnego stuku i jest o wiele sztywniejszy. zamówiłem nowe prowadnice i gumy. po założeniu i sprawdzeniu napiszę. Pozdrawiam
  7. Ktoś coś znalazł? ja mam to też, ale nie mam możliwości na kanał albo podnośnik. czekam na powrót do Polski. ale po trochę obstawiam Banany..
  8. Witajcie Ktoś coś znalazł? ja mam to też, ale nie mam możliwości na kanał albo podnośnik. czekam na powrót do Polski. ale po trochę obstawiam Banany..
  9. Witajcie! mam to samo. zawieszenie z przodu, sprężyny ruszane nie były, robiłem wahacze dolne proste. ale to się pojawiło dużo później. dzieje się tak nie regularnie. męczyłem nawet auto na polskiej nierównej drodze i cisza.. Nie znajduję żadnego luzu.. narazie postanowiłem JEŹDZIĆ OBSERWOWAĆ.. wczoraj drganie dało wyczuwalny skok kierownicy, zaczynam podejrzewać drążek kierowniczy , jednak dziej sie tak też czasami na prostym cofaniu i nagłym zahamowaniu. pożyjemy zobaczymy.. Pozdrawiam
  10. Witajcie! a niby dlaczego audi po 2012 roku nie ma problemu z pompą? przecież pompa jest prawie identyczna do dnia dzisiejszego.. każde auto z pompą BOSCH CP4 czy to mercedes, bmw czy opel czy cokolwiek innego jest narażone na takie coś. A dlaczego? a dlatego, spójrzcie proszę na instrukcję audi wymiana filtra paliwa co 60 tys km, i na wielkość filtra.. w końcu przepływ jest mniejszy i pompie zdarza się iść na "sucho".. reszty nie trzeba tłumaczyć.. jakość paliwa, naszego , innego czy zachodniego, nie każda jest wzorcowa. Garażowa wymiana filtra paliwa, a kto z nas pokusi się na odpowietrzenie systemu żeby pompa miała paliwo/smarowanie od razu. wiele z nas tego nie wie. a ilu z nas wogule zapomina o filtrze paliwa. ze to przecież nie olej, ale w obecnych silnikach gdzie jest wszystko o wiele bardziej precyzyjne ryzyko uszkodzenia pompy jest znacznie większe niż w starych poczciwych cp3, ale ekologia wymogła na nas czyściejsze spaliny wiec trzeba było dopracować układ wtryskowy i zbudować inna konstrukcję pompy na wyższe ciśnienie wtrysku, czytaj bardziej skomplikowaną i precyzyjniejsza. Ja mam auto od 130 tys km i filtr paliwa przy każdej zmianie oleju czyli co około 13 tys km, może przesada, jednak filtr kosztuje około 80zł a pompa 2.5 tys. ja swoją wymieniłem robiąc rozrząd, fakt, pompa kosztowała swoje, ale teraz znów mogę zrobić trochę km. defakto moja była czysta w środku, całej nie rozbierałem. Tak wiec kupując auto od zachodnich "przyjaciół" sami sobie odpowiedzmy na pytanie, jak i gdzie oni serwisują. możesz mieć szczęście i jeździć a możesz mieć pecha. Akcja po opiłkach w Niemczech kosztuje 6 tys euro w serwisie, w Polsce jeśli chcesz to uczciwie zrobić to też około 20 tys zł . a wartość przyzwoitego auta od 10 tys euro w górę.. Chcesz kupić auto, pomyśl i zainwestuj jeszcze w to ( na aledrogo są tańsze) i ciesz się eksploatacją.. pompa dotyczy każdego silnika diesla CR w grupie VAG, a i BMW i Mercedes i inni też mają podobny problem, trzeba tylko zgłębić temat, Czy pomogłem czy namieszałem? nie wiem, dbajcie o filtr paliwa i dobre paliwo to się opłaci, nie jesteście pewni, zmieńcie pompę Pozdrawiam Marcin
  11. marcin_kam

    Czujniki PDC

    Mam podobny problem i chętnie odświeżę temat. ma ktoś z Was taka wiedzę i podzieli się nią? pozdrawiam
  12. marcin_kam

    Spłaszczenie opony

    Czyli mój problem nie jest odosobniony.. ciekaw jestem jeszcze opinii osób które jeżdżą na Michelin, Continental czy Bridgestone. Czy też występuje owe zjawisko?
  13. marcin_kam

    Spłaszczenie opony

    Witam! opony 245/40/18 a4 b8 sava intensa uhp 97y. sama opona w sobie dobrze wykonana, dała się bardzo dobrze wyważyć (maks 25g na jednej z felg) cicha , klei się do asfaltu jak głupia , trudno zerwać na mokrym przyczepność mimo 400Nm.. Jedno ale, jeśli po przejechaniu kilkunastu km opony robią się ciepłe i auto postoi w chłodnym garażu podziemnym, opony wystygną to się robi spłaszczenie. Przez kilka km, około 4 do 5 stukają jak spłaszczone koło i później znów jest pikobelo.. Ostatnio po podroży postawiłem na parkinu i poszedłem na obiad , przyszła burza popadało opony ostygły i po dwóch godzinach miałem płaskie kółko.. Szperając w internecie znalazłem doskonały artykuł opisujący to zjawisko. http://www.opony.com.pl/artykul/splaszczanie-opony/?id=917 Cytując kawałek.. Wiele opon o dużej wytrzymałości pamięta pozycję w jakiej była zaparkowana. Niestety owa „pamięć” może okazać się problemem, gdy wystąpią duże zmiany temperatury otoczenia. Nieużywanie opony może wtedy doprowadzić do powstania płaskiego miejsca na oponach. . Składniki bieżnika i sztywna, wzmocniona nylonem budowa wewnętrzna opon wyczynowych i opon z wysokim indeksem prędkości sprawia, że są one bardziej podatne na spłaszczenie. . Niska temperatura otoczenia usztywnia gumę, co zwiększa jej podatność na spłaszczenie. To parę wycinków. Dostałem się też do zeszytów ELSY Audi, w identyczny sposób opisuje to zjawisko. W sumie sam zadałem i sam sobie odpowiedziałem na pytanie, ale nie to chce od Was wiedzieć, Sava jest opona budżetową do dobrze wiecie, uważam ze nie najgorsza i nie płaci się za markę. moja jest Made in Germany. Czy komuś z Was zdarzyło się to na oponach innych marek? markowych czy mniej markowych? Jeśli tak to będę miał to w nosie.. a jak nie to zmienię a na marginesie wcześniej miałem Barum Bravuris 3HM 97y i to zjawisko nie występowało, opony szczerze polecam choć trochę głośniejsze, przejechałem 34 tys km trudnych warunkach bo po szybkich zakrętach do pracy moja żona jeździ no i zostało mniej niż 4 mm , a ze bezpieczeństwo ważne to kupiłem inne z polecenia kolegi, poza tym spłaszczaniem które trwa troszkę opony super.. z góry dzięki Marcin
  14. napisz proszę gdzie zamówiłes pompę i ile Cię to kosztowało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...