Skocz do zawartości

Pawisco

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9

O Pawisco

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

987 wyświetleń profilu
  1. @Dev poproszę o indeksy na półosie - A4 B6 AVF WAUZZZ8E94A196261.
  2. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest opcja rodzice z przodu, dzieci z tyłu od samego początku. U mnie też była sytuacja przy drugiej córce, że żona chciała z tyłu z dwójką, ale ani to komfortowe ani bezpieczne dla żony, a dzieci z reguły i tak kimają w aucie dzieciaki się przyzwyczaiły i nie było z tym problemu. Ja i żona wychodzimy z założenia, że bezpieczeństwo dzieci w aucie to podstawa, pomimo że to B6 to obie córki (3,5 lat i 1,5 roku) jeżdżą z tyłu w porządnych fotelikach tyłem do kierunku jazdy na isofixach - rodzice mają trochę mniej miejsca, ale nikt nie narzeka, czy się jedzie do dziadków parę km czy na wakacje parę godzin
  3. Można powiedzieć - 5 lat, a kawał historii moje A4 jest ze mną prawie 5 lat, bo kupiłem w marcu 2016 i pomimo, że na pewno nie jest w tak dobrym stanie jak Twoje i nie ma tak dobrego opiekuna, to zwyczajnie lubię to auto i nie myślę o sprzedaży. Pozdrowienia!
  4. Cześć wszystkim. Niedawno zacząłem budowę swojej "stodoły". W związku z tym, że dopiero wychodzę z ziemi i chciałbym w tym roku zrobić zero, mam kilka pytań do bardziej doświadczonych. 1. Bloczki fundamentowe - jeden z producentów z mojej okolicy ma w ofercie, poza tradycyjnymi, także bloczki szczelinowe. Są nieco tańsze, polecają je murarze, ale mam obawy, czy te puste przestrzenie będą bezpieczne. Zaprawy też może pójść chyba więcej. Niby tańsze, niby lżejsze, ale czy warto? 2. Izolacja ścian - ten etap planuję zrobić sam. Czy kolejność: dysperbit 2-3 warstwy, masa kmb, styropian aqua, folia zabezpieczająca będzie ok? XPS z racji ceny raczej odpada, dlatego kupię tańszy EPS, kleić jeszcze siatkę na to, czy nie ma sensu? 3. Zasyp dookoła ścian - czy z zewnątrz wystarczy obsypać piaskiem, zagęścić a potem dołożyć trochę gruntu rodzimego i będzie dobrze? Wewnątrz wiadomo - zagęszczać warstwa po warstwie. Część prac oddaje murarzom, ale tematy typu izolacje, piasek i zagęszczanie, kanalizacja chce zrobic we własnym zakresie i przyda się trochę wiedzy. Chudziak na zakończenie zera zostawiam już na wiosnę. Dzięki z góry za odpowiedzi.
  5. Konkretna robota, jestem pod dużym wrażeniem.
  6. Kamil, nie mogę wysłać do Ciebie PW, czemu?
  7. Kamil, a Ty masz jeszcze Polo, jakie tam masz przebiegi? U mnie w Audi lada chwila 250k, średni roczny przebieg ok. 15k, z czego i tak więcej jeździ żona, bo do pracy mam firmowego busa.
  8. + uzupełnienie płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym.
  9. U mnie też to się zdarza ostatnio przy porannym odpaleniu. Nie zawsze, ale było kilka razy. Przez 3 sekundy zatelepie, puści dymka i potem jest ok. Na razie kompletnie nie mam czasu się tym zająć, może w sobotę zrobię logi, a czy u was wiadomo coś więcej?
  10. Czekam na weekend, zaczynam tygodniowy urlop i też muszę ogarnąć zapuszczony środek... U mnie spalanie średnie cały czas oscyluje w granicach 7l, mam aplikację w telefonie, do której wbijam wszystkie tankowania. W zeszłym roku pokazywało mi przez dłuższy czas spalanie 6,5, później nagle wzrosło do 7 i stoi w miejscu
  11. Co do wahaczy, chyba za dużo syfu pojawiło się teraz na sklepowych półkach, parę lat temu mówiło się, że wielowahacz jest drogi w naprawie, obecnie kupuje się chińczyka za 4 stówki, licząc że pojeździ się na tym parę lat... Pozdrawiam, prawdopodobnie parę razy widziałem Twoje Audi na Psim Polu i okolicznych wioskach
  12. Dokładnie tak trzeba robić
  13. Pewnie żaden ja i tak później myje felgi rękawica, inaczej nie ma efektu
  14. W ostatnim czasie niewiele się dzieje, auto jeździ i nabija kilometry, ale kilka rzeczy udało się zrobić. Mam mało czasu, żeby coś więcej dłubać, dużo pracuję, kończę podyplomówkę, zaczynam formalności związane z budową chaty, a na auto czasu brak 1. Wymiana piasty tylnego koła - długo szukałem przyczyny, czy to na pewno zaczyna odzywać się łożysko, okazało się, że jednak tak. Kilka lat temu wymieniałem z lewej strony, teraz przyszedł czas na drugą. Łożysko zintegrowane z piastą swoje kosztuje, ale przynajmniej robótka uproszczona i do zrobienia przed garażem. Założony FAG i niech śmiga jak najdłużej. Łożysko koła tył FAG 713610700 2. Długo szukałem na OLX-ach itp. markowych dystansów. Udało się kupić najpierw komplet na tył, a kilka tygodni później przód. Dystanse z górnej półki - H&R, używki ale w bardzo dobrym stanie, z przodu wpadły 2x12 mm, z tyłu - 2x15 mm. W połączeniu z felgami RS6 ET43 wyszło nieźle i co najważniejsze - zero bicia przy wyższych prędkościach, a to było dla mnie kluczowe. Dystanse H&R 2455571 24 mm/oś przód, 3055571 30 mm/oś tył 3. Kolejny serwis olejowy - wymiana oleju, filtra oleju i powietrza - paczka jak zawsze od dzika (dziękówa!). Olej silnikowy Valvoline 5W40 MST C3 Synpower + filtr oleju Knecht OX143D + filtr powietrza Knecht LX819 Pozostał jeszcze filtr kabinowy Bosch R2371, wymienię podczas serwisu klimatyzacji. Standardowo, jak co roku, zdemontuję schowek i wyczyszczę parownik ropownicą z IPA Na koniec kilka słów o produktach RR Customs QD+ świetny, stosuję co 2 mycie, bardzo wydajny i łatwy w aplikacji (stosuję na wosk Soft99). Wheel Gel do felg niezły, ale bez szczotki i ręcznego doczyszczenia zakamarków się nie obejdzie Na półce w garażu czeka jeszcze Plastics Conditioner, może jeszcze w tym miesiącu ogarnę plastiki. Pozdrawiam!
  15. Jak już budowa ruszyła, to jakoś pójdzie do przodu, ale podziwiam że robisz to samemu ja zacząłem pierwsze podejścia do formalności, czuję że łatwo nie będzie... A budowę planuje zacząć w 2020 powodzenia, najważniejsze żeby był duży garaż!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...