
vikkk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O vikkk

Informacje
-
Imię
Wiktor
-
Miasto
GD
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
448 wyświetleń profilu
-
ok, wiec podmienie wklad na oryginal oraz przeplywke z innego auta i zobaczymy. Dzieki za wypowiedzi
-
Dzieki za podpowiedzi. Tak bledy kasowalem, zadnego trybu awaryjnego nie bylo. Jedyne co to problem z EVAP od czasu do czasu, podmienilem solenoide ale to nie to, moze to usterka wiazki bonstarybzawor byl sprawny. Moze w przyszlym tygodniu uda mi sie podmienic przeplywke i zrobic logi. Czy jak przeplywka bedzie za malo mierzyc to ECU obetnie boosta do powiedzmy bezpiecznego poziomu? Widzialem ze dmucha praktycznie tyle co zadane ale wczesniej bylo lekko ponad bar..
-
no tak sie domyslalem ze za malo mierzy. Co ciekawe pompa paliwa nowa tzn. wklad (zamiennik polecany kiedys na forum). Filtr paliwa oczywiscie tez wymieniony..
-
hej, Auto po programie, dmuchalo wczesniej jakos 1 -1.1bar ale jakis czas temu oslablo. Znalazlem mala nieszczelnosc w dolocie przy kolektorze ssacym, wymienilem dzis waz 06B 133 783 BC (byl pekniety) i znow zlogowalem grata. Nie chce nadmuchac wiecej niz 0.87 - maks 0,9 w peaku. Jakies sugestie co jeszcze sprawdzic? Czy przeplywka nie mierzy troche za malo? Mam sprawny n75 z AWT do podmiany jak cos. Bedzie wdzieczny za kazda sugestie. Pozdr http://vaglogi.pl/log-002_033_hO1o6B.html http://vaglogi.pl/log-115_118_5wWzXpK.html tutaj kilka podejsc robilem ale cos tam widac
-
Poduszka skrzyni biegów i drgania lewarka A4 B6 1.9 TDI
vikkk odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6/B7
hej, Czy ktos z was spotkal sie z taka poduszka jak na zdjeciu? Zamowilem LMI31105 ale zupelnie nie pasowala ( nizsza i bez gwintu jak ta ktora mam) -
Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?
vikkk odpowiedział(a) na Flyer temat w Audi A4 B6/B7
Pomyslalem ze napisze opinie na temat DTS Line bo w na polskich stronach jest ich jak na lekarstwo. Jakby ktos sie zastanawial nad DTS Line to szczerze polecam jak narazie. Przejechalem dopiero jakies 3tys km , gwint sie ulozyl. Jest sztywny ale i komfortowy, charakterystyka do zludzenia przypomina AP. Nie przechyla sie na zakretach i fajnie bybiera dziury nie kolysze ani nie podskakuje jak taczka TA na przyklad. Mialem wczesniej b B5 nowe bil B8 + H&R i nie czuje wiekszej rozniczy miedzy gwintem DTS. Na poczatku czerwca jade poupalac na Track Day wiez zobaczymy jak sobie poradzi w bardziej ekstremelnych warunkach. Zobaczymy jak z trwaloscia za jakis czas. To na tyle... Pozdr. -
ok dzieki za podpowiedz
-
Poszlo Gdzie kupujecie oplot? U Sida?
-
Panowie macie moze jakis zalegajacy w garazu zestaw pod 288 tyl (quattro)? Oslony mam ale zaciskow dorwac nie moge jakos
-
Chyba skrzynke masz zapchana a twoj zestaw duzo ma nalatane? Bede w pl akurat pod koniec kwietnia na male mody to akurat by mi podpasowalo
-
rozumiem ze taki zamach bedzie ok? http://allegro.pl/audi-a4-b5-1-6b-96r-kolo-zamachowe-adp-i6028379754.html czas w koncu cos ruszyc temat
-
ok dzieki za podpowiedzi, jak do 300 obrobi to spoko, celuje w jakies 280/370nm
-
wiecie moze jaka wydajniejsza pompa paliwa podchodzi p&p do zbiornika b5 quattro?
-
Czy ma ktos jakies doswiadczenia z wydajniejsza pompa w zbiornik do quattro 1.8t? Zeby podeszlo p&p badz bez wiekszej rzezby? Mial ktos do czynienia z DW200 na przyklad? Sorry za brak pl znakow ale nie mam ich na klawiaturze
-
ok super