Skocz do zawartości

vikkk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vikkk

Informacje

  • Imię
    Wiktor
  • Miasto
    GD

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

417 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vikkk

0

Reputacja

  1. ok, wiec podmienie wklad na oryginal oraz przeplywke z innego auta i zobaczymy. Dzieki za wypowiedzi
  2. Dzieki za podpowiedzi. Tak bledy kasowalem, zadnego trybu awaryjnego nie bylo. Jedyne co to problem z EVAP od czasu do czasu, podmienilem solenoide ale to nie to, moze to usterka wiazki bonstarybzawor byl sprawny. Moze w przyszlym tygodniu uda mi sie podmienic przeplywke i zrobic logi. Czy jak przeplywka bedzie za malo mierzyc to ECU obetnie boosta do powiedzmy bezpiecznego poziomu? Widzialem ze dmucha praktycznie tyle co zadane ale wczesniej bylo lekko ponad bar..
  3. no tak sie domyslalem ze za malo mierzy. Co ciekawe pompa paliwa nowa tzn. wklad (zamiennik polecany kiedys na forum). Filtr paliwa oczywiscie tez wymieniony..
  4. hej, Auto po programie, dmuchalo wczesniej jakos 1 -1.1bar ale jakis czas temu oslablo. Znalazlem mala nieszczelnosc w dolocie przy kolektorze ssacym, wymienilem dzis waz 06B 133 783 BC (byl pekniety) i znow zlogowalem grata. Nie chce nadmuchac wiecej niz 0.87 - maks 0,9 w peaku. Jakies sugestie co jeszcze sprawdzic? Czy przeplywka nie mierzy troche za malo? Mam sprawny n75 z AWT do podmiany jak cos. Bedzie wdzieczny za kazda sugestie. Pozdr http://vaglogi.pl/log-002_033_hO1o6B.html http://vaglogi.pl/log-115_118_5wWzXpK.html tutaj kilka podejsc robilem ale cos tam widac
  5. hej, Czy ktos z was spotkal sie z taka poduszka jak na zdjeciu? Zamowilem LMI31105 ale zupelnie nie pasowala ( nizsza i bez gwintu jak ta ktora mam)
  6. Pomyslalem ze napisze opinie na temat DTS Line bo w na polskich stronach jest ich jak na lekarstwo. Jakby ktos sie zastanawial nad DTS Line to szczerze polecam jak narazie. Przejechalem dopiero jakies 3tys km , gwint sie ulozyl. Jest sztywny ale i komfortowy, charakterystyka do zludzenia przypomina AP. Nie przechyla sie na zakretach i fajnie bybiera dziury nie kolysze ani nie podskakuje jak taczka TA na przyklad. Mialem wczesniej b B5 nowe bil B8 + H&R i nie czuje wiekszej rozniczy miedzy gwintem DTS. Na poczatku czerwca jade poupalac na Track Day wiez zobaczymy jak sobie poradzi w bardziej ekstremelnych warunkach. Zobaczymy jak z trwaloscia za jakis czas. To na tyle... Pozdr.
  7. Poszlo Gdzie kupujecie oplot? U Sida?
  8. Panowie macie moze jakis zalegajacy w garazu zestaw pod 288 tyl (quattro)? Oslony mam ale zaciskow dorwac nie moge jakos
  9. Chyba skrzynke masz zapchana a twoj zestaw duzo ma nalatane? Bede w pl akurat pod koniec kwietnia na male mody to akurat by mi podpasowalo
  10. rozumiem ze taki zamach bedzie ok? http://allegro.pl/audi-a4-b5-1-6b-96r-kolo-zamachowe-adp-i6028379754.html czas w koncu cos ruszyc temat
  11. ok dzieki za podpowiedzi, jak do 300 obrobi to spoko, celuje w jakies 280/370nm
  12. wiecie moze jaka wydajniejsza pompa paliwa podchodzi p&p do zbiornika b5 quattro?
  13. Czy ma ktos jakies doswiadczenia z wydajniejsza pompa w zbiornik do quattro 1.8t? Zeby podeszlo p&p badz bez wiekszej rzezby? Mial ktos do czynienia z DW200 na przyklad? Sorry za brak pl znakow ale nie mam ich na klawiaturze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...