Skocz do zawartości

Lastk

Pasjonat
  • Postów

    209
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O Lastk

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Żary

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1296 wyświetleń profilu
  1. Hej, masz mozliwosc zerknac na nowe screeny powyzej? Pozdro
  2. Takie rzeczy udało mi się zlogować. To wszystko co udalo mi sie znalesc wpisujac haslo: differential press. Screeny na wolnych obrotach i biegu jałowym. Dodatkowo wrzucam wtryski, moze to przez nie. No i brakuje jakby jednej temperatury 🫣
  3. To 12 hPa jest na "air pressure sensor" a wiesz co oznacza 2,5 hPa "differential pressure sensor? Jest jakaś szansa, że tzw. czujnik różnicy ciśnień jest do wymiany? Mam na pokrywie zaworów przykręcone takie dwa sensory 🫥 Sorry, że tak po omacku strzelam ale miałem kiedyś walnięty taki czujnik różnicy ciśnień w silniku CAGA w a4b8 ale w w starszym vcds jakoś inaczej to wyglądało
  4. Tak, screen wykonany na wolnych obrotach na biegu jałowym.
  5. Hej, przebieg 239 tys. Screen wykonałem na wolnych obrotach po przyjeździe z wypalania dpfu bo zauważyłem gdy go zgasiłem, że działa wentylator po zgaszeniu więc wyruszyłem go wypalić. Zdziwiło mnie to, że ponownie się wypalał po przejechaniu wcześniej tylko 100km no i ta dziwna temperatura -40 stopni. Dzięki
  6. Cześć wszystkim. Możecie zerknąć na czujnik temperatury w silniku 1.6 cxxb z audi a3 8v? Chyba to jest podobna konstrukcja ea288 co 2 litrowy silnik w a4 b8 lift oraz a4 b9... Dzięki z góry. Pozdrawiam Problemem ogólnie jest wypalanie filtra co 100 km. Wydaje mi się, że ktoś zresetował oil ash mass bo kupiłem auto 2 miesiące temu i już tak było niestety.
  7. Hej, amory wytrzymały po tym zabiegu? Pozdrawiam
  8. Tak, praktycznie to samo. Dobre te zdjęcia są... pozdrawiam
  9. Hej, znalazłem te zdjęcia:
  10. Lastk

    okopcone koncówki wydechu

    Hej, też mam takie przypuszczenia. Moje oprogramowanie ma numer 9978, wie ktoś jaki numer oprogramowania był przed dieselgate? Pozdrawiam
  11. Witam, już po naprawach? Jest poprawa?
  12. Hej, ciekawą rzecz zauważyłem, dzisiaj jest trochę chłodniej i jeżdżę bez klimy i to szarpnięcie przy hamowaniu silnikiem nie występuję
  13. Miał ktoś podobne objawy? Pozdrawiam
  14. Hej, mam problem ze swoim Caga przy hamowaniu silnikiem. Bardzo często gdy puszczam gaz z 2000 obrotow czy to na 4 biegu czy 5 szarpnie mi na moment po sekundzie. Błędów brak. Na co zerknąć w logach w vcds? Co może powodować taki stan rzeczy? Cisnienie specific wg vcds powinno byc 250000 a ja zaobserwowalem wachania 225000-255000... na postoju nic nie trzęsie. Z góry dzięki
  15. Dzieki za porady. Krzyzulec demontujemy to wiem, ale pozniej przeszkadza jeszcze wg serwisowki maglownica i moze nie sanie ale tzw. Rama pomocnicza do ktorej przykrecone sa wahacze i poduszki silnika. Mowicie ze tylko silnik do gory i tej ramy nie trzeba ruszac? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...