Skocz do zawartości

Tom_

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Tom_

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Szczytno

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

552 wyświetleń profilu
  1. Tak jak wyżej gaz cholernie przelany. do regulacji, na bank świeci Ci się check i masz błędy dotyczące regulacji składu mieszanki. Poza tym wygląda OK
  2. Tom_

    BEX brak mocy

    Zrób adaptację w kanale 00, wstaw 0 i zapisz. Zrób po tym adaptację przepustnicy
  3. Wymień czujnik położenia wału i wypal awaryjnie dpf
  4. Tylko że nie spotkałem b6 z taka opcja wyposażenia.. aby miała kodowanie świateł na takie funkcje..
  5. Orientuje się ktoś czym różni się napinacz w 1.8t zwykły od elektrohydraulicznego? Tylko tyle że jest kostka? Chodzi głownie czy wszystko to samo, prócz kostki. Bo wyrzuciłbym ten napinacz elektrohydrauliczny, a komputerem sobie poradził, aby go nie widział
  6. Przepływka pokazuje 0 prawie cały czas
  7. Tom_

    Jak uruchomić DRL?

    na odległośc cięzko powiedzieć, wstaw swoje długie kodowanie oraz nr modułu jaki odczytuje Ci VCDS. coś poradzimy może
  8. Tokio że zmian w systemie nie taka prosta
  9. Tom_

    Lpg

    Żadna nie jest wiarygodna:D
  10. Bose może nie ale wzmacniacz w bagażniku tak:p zmostkuj tylne głośniki z przednimi i zagra
  11. Wygląda jak by czujnik miał w sobie zwarcie , podmień czujnik i melduj o postępach:p
  12. Raczej coś z radiem, jak byś chciał, to możesz wysłać mi pocztą radio i bym zobaczył co da się zrobić. Ewentualnie mam takie radio na części (sprawne, tylko panel do zmiany)
  13. Tak, kabelek też może być, ale bardziej stawiam na uszkodzony czujnik. Bład wraca bez pośrednio po wykasowaniu?
  14. Poszukaj paramteru różnicy ciśnień dpf, on jest za to odpowiedzialny. u Ciebie wartość wynosiła 0 w momencie wystąpienia błędu. Nie zalecam jeździć autem z taka usterka, bo możesz zabić DPF na wieki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...