Skocz do zawartości

_Michał_

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O _Michał_

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Gdańsk >Straszyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1125 wyświetleń profilu
  1. Witam Miałem podobny problem ale w a3 8P cabrio czasami wyskakiwała ikonka i nie chciał otworzyć albo zamknąć myślałem że to klawisz od zamykania, błędów brak okazało się że winą był microstyk w zamku klapy tył jak nie zobaczy zamknięcia widzi to jak kolizję i blokuje możliwość zamykania otwierania dachu nowy zamek za 120 zł załatwił sprawę, niestety był nitowany i ciężko było się dostać do środka aby wymienić sam microstyk.
  2. Witam Ja miałem ten sam problem w A3 8P cabrio szukałem i szukałem aż znalazłem parę filmów jak podklejają na klej do szyb zakupiłem przez znany portal, żyletką zeskrobałem stary podkład jak by ten aktywator jak czarny mazak z szyby ale nie do końca bo ciężko schodziło odtłuściłem uchyliłem trochę dach aby spokojnie naciągnąć ręka poszycie bez naprężeń przycisnąłem kostką brukową napoczątku chciałem zapierać listwami o sufit w garażu ale tak było łatwiej napchałem tyko ręczników od wewnątrz aby miało na czym się oprzeć i jest bajka potem można delikatnie dociąć skalpelem tam gdzie dało się za dużo ale miejscami gdzie nie wyszło nikt by nie poznał po nocy około 12H jak zamknąłem dach odrazu inne naprężenie i wygląd z zalewaniem niema problemy od paru miesięcy. Klej to sika sikaflex 30zł Ps. uważać przy czyszczeniu na kable od podgrzewania szyby.
  3. Witam Panowie jakąś miejscówki do sprawdzenia regeneracji turbiny 1.8t BFB bo cała mokra oleju ubywa i kopci
  4. Witam Baqqqu kolega dobrze radzi ja tez brałem z nory przy obwodnicy jak byś jechał na otomin nie pamiętam ceny ale miałem trochę inny 1.8t multitronic ma jakby jeden kawałek gumy z wargą w grodzi nie ten okrągły korek.
  5. Witam Poproszę o wycenie w rozbiciu na elementy tarcze klocki przód i tył a4 b6 1.8t 312mm/255mm FERODO i TEXTAR Chyba to jak coś to poprawcie mnie Pacjent A4 B6 1.8t BFB 312/255 1. Przód Ferodo DDF 17017 i FDB1323 Tył Ferodo DDF 1425c i FDB1788 te z blaszkami??? 2. Przód TEXTAR 2193801 +2x 92106105 Tył TEXTAR 2355402 + 2x 92106203 Dzięki, pozdrawiam
  6. oki to jaki lepiej bo 1788maja blaszki to brać lepsze cena czy jak doradźcie naczytałem sie już waszych wypowiedzi na innych wątkach i się zaczynam mieszać
  7. to zamiast 1788 powinien być1083?
  8. Witam Proszę o potwierdzenie, czeka mnie wymiana klocków i tarcz czy symbole się zgadzają. Pacjent A4 B6 1.8t BFB 312/255 1. Przód Ferodo DDF 17017 i FDB1323 Tył Ferodo DDF 1425c i FDB1788 te z blaszkami 2. Przód TEXTAR 2193801 +2x 92106105 Tył TEXTAR 2355402 + 2x 92106203 Textar to też te z blaszkami?
  9. Motul X-Clean C3 5W40, ma chyba 505.00 505.01 to nadaje sie c3 do 1.8t
  10. Witam kolegów Mam pytanko czy jest jakiś olej porównywalny z LM HT, Meguin, Motul X-cess który mógłbym zalać jednocześnie do 1.8t BFB i 1.4tdi AMF bo pierwszy potrzebuje chyba 505.02 a drugi 505.01. U siebie mam LM ale cena tez ostatnio poszła a teraz doszło 2 autko i szykują się wymiany. Pozdrawiam.
  11. Właśnie ja miałem ina znaczy chyba jeszcze mam bo już sam nie jak kupiłem autko 4 lata temu rozrząd ma 3.5 to wsadziłem nowego typu bo stwierdziłem że to poprawiony dla nie rozrząd 200zl w tą czy w tą to naprawdę niby kasa ale robisz to raz na 5 lat potem przy naprawie głowicy po 1.5roku znowu uszkodzili ten napinacz bo przyjechałem autem a potem nie dało się naciągnąć to wymienili na nowy albo i nie bo wygląda wszystko jakby miało nie wiadomo ile czasu zobaczę jak zdejmą go. Teraz kolega oglądał i pokazał mi że napinacz idzie przesuwać tak o 3mm od i do bloku jak by miał luzy na trzpieniu. Masakra. PS a co sądzisz o rozrządzie ntn + hepu
  12. Witam Marcin mówisz o napinaczu z tyłu na wałkach czy o rozrządzie z przodu, bo tylni to chyba raczej rzęzi niż stuka napinacz/łańcuszek . U mnie zamawiam rozrząd przód i kółko dolne na wale na 99% ścięty klin dodatkowo dziwne osiowe luzy na napinaczu paska więc padła decyzja na wymianę rozrządu przy dochodzeniu do kółka pasek osprzętu cały popękany od wewn. albo zostałem oszukany albo tak dostał, od luzów przez ścięty klin. ps Chyba zdecyduje się na powrót do rozrządu hydraulicznym napinaczem.
  13. Poproś żeby zrobili ci zdjęcie smoka pompy olejowej to zobaczysz czy był przytkany
  14. Witam Dzisiaj dostałem informację tel od osoby która zajmuje się modzeniem silników itd że głowica od adr nie do końca jest P&P podobno jest trochę wyższa i pasek czasami mysi być inny i jeszcze parę spraw konkrety dowiem się za 2 tygodnie bo jest na kwarantance?. Dzisiaj odebrałem auto od mechanika podmienił wałki na stare z bfb stary wymyty napinacz od bfb i teraz tak prawdopodobnie dolne kółko od osprzętu jest nie to co powinno znaki dolne z tyły ustawione a na kole przesunięcie o 1.5cm góra ustawiona pod pierwszy tłok i góra na znakach=brak problemu z odpalaniem brak cheka wkręca się normalnie niestety stuki dalej takie same po rozgrzaniu silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...