Skocz do zawartości

phantom71

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O phantom71

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

762 wyświetleń profilu
  1. Sprawdź czujnik sprzęgła. Masz tempomat sprawdź czy działa podczas jazdy.
  2. Witam panowie. Z racji tego że problem mnie też dotyczył, a mianowicie po dodaniu i puszczeniu gazu szarpał jakby miał zaraz silnik wyskoczyć razem ze skrzynią, nie ważne czy jechałem szybko czy wolno, efekt ten sam. Najgorzej było na drugim biegu - wolne obroty dodaje gaz puszczam i pier**l...cie szarpało strasznie. Okazało się że winowajcą był czujnik sprzęgła. Za nim będziecie rozkręcać i wymieniać wszystko w swoich OOOO sprawdzcie na vagu ten czujnik. PS dzieki hgrzegorz twoja sytuacja z nie działającym tempomatem pomogła mi rozwiązać tą zagadkę.
  3. Witam panowie. Z racji tego że problem mnie też dotyczył, a mianowicie po dodaniu i puszczeniu gazu szarpał jakby miał zaraz silnik wyskoczyć razem ze skrzynią, nie ważne czy jechałem szybko czy wolno, efekt ten sam. Najgorzej było na drugim biegu - wolne obroty dodaje gaz puszczam i pier**l...cie szarpało strasznie. Okazało się że winowajcą był czujnik sprzęgła. Za nim będziecie rozkręcać i wymieniać wszystko w swoich OOOO sprawdzcie na vagu ten czujnik. PS dzieki hgrzegorz twoja sytuacja z nie działającym tempomatem pomogła mi rozwiązać tą zagadkę.
  4. Witam. ma prośbę o analizę logów. Jestem po regeneracji turbiny, strasznie padała geometria, troszkę puszczała w wydech olej ogólnie była zasyfiona jakąś mazią, po czyszczeniu i przejechaniu 1500 km musiałem ja dać do regeneracji, kolektor tez strasznie zawalony mazią olejową. Auto szarpie przy dodaniu gazu jak i odpuszczeniu gazu, dymi na szaro-czarno. Motorem szarpie na postoju:/ po zrobieniu turbiny zatkałem EGR nic się nie zmienia. Już nie mam pomysłu co sie dzieję z tym autem. http://vaglogi.pl/log-013_018_023_g2m4e96.html http://vaglogi.pl/log-008_010_011_g49ruC8.html
  5. Czy za czas tłoczenia paliwa odpowiedziwlna jest pompa vacum, jeśli ja mam za duża w gr 001 pole 3 do tego zauważyłem zalany filtr paliwa i spocone wezyki oznaczalo by albo zapchany filtr albo cofanie się paliwa? Czyli problem z vacum?
  6. spalanie patrzyłem z FIS'a po 40 km go resetowałem i spalanie pokazywało mniejsze, zobaczyłem dopiero wczoraj taką sytuacje, więc zaleje do pełna i zobaczymy co pokaże z baku. DPF programowo robilem w ECUproject w grupach pokazuje ze jest wyłączony.
  7. No na -1 nie rzuca już motorem, praca silnika się zmieniła co za tym idzie w końcu wciska w fotel ja mu depnę:) . Jedyne co zauważyłem to mokre wężyki przy filtrze paliwa oraz na łączeniu przy grodzi okolice czujnika ciśnienia salin dpf który kiedyś był. może to jest efekt większego tłoczenia paliwa KW:/ po dociskam i wymienię filtr wtedy się okaże. Z turbo postaram się dociskać na obroty, dużo jeżdżę po mieście wiec nagar nie nieunikniony. Grupa 15 na postoju pokazuje 0.6 l/h
  8. panowie wrzucam logi po przestawieniu rozrządu z tego -5.0 na -1.0 Plecionkę wymienię dopiero w poniedziałek, swoją drogą za taką wymianę troszke liczy sobie tłumnikarz, twierdząc wy trzeba półośke wyjąć i to cały dzień zabawy:/ Prosze o ocenę logów dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_p3X3L.html http://vaglogi.pl/log-008_010_011_ZehS6B.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_fQg362.html statystyczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_61pj2G.html http://vaglogi.pl/log-008_010_011_wKPCyFf.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_4Rk397i.html
  9. najpierw dodałem mu gazu na jałowym wtedy zaczął rzucać motorem i zrobiłem statyczne. po wymianie rozrządu miałem ustawione synchro na 0 a dawkę na 6 mg wtedy spalanie straszne poszło w górę ok 1,5 do 2 l ropy/100km, pojechałem zmienić dawkę, mechanik cofną wałek rozrządu i na początku na vagu pokazywało dobrze, po czasie wyszło jak widać w logach. do tego zauważyłem uciekające spaliny przez kata przy plecionce troszkę hałasuje widać że jest uszkodzona plecionka ( bedzie wymieniona na dniach) i przy okazji zrobie kąt synchro. panowie wrzucam logi po przestawieniu rozrządu z tego -5.0 na -1.0 Plecionkę wymienię dopiero w poniedziałek, swoją drogą za taką wymianę troszke liczy sobie tłumnikarz, twierdząc wy trzeba półośke wyjąć i to cały dzień zabawy:/ Prosze o ocenę logów dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_p3X3L.html http://vaglogi.pl/log-008_010_011_ZehS6B.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_fQg362.html statystyczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_61pj2G.html http://vaglogi.pl/log-008_010_011_wKPCyFf.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_4Rk397i.html
  10. najpierw dodałem mu gazu na jałowym wtedy zaczął rzucać motorem i zrobiłem statyczne. po wymianie rozrządu miałem ustawione synchro na 0 a dawkę na 6 mg wtedy spalanie straszne poszło w górę ok 1,5 do 2 l ropy/100km, pojechałem zmienić dawkę, mechanik cofną wałek rozrządu i na początku na vagu pokazywało dobrze, po czasie wyszło jak widać w logach. do tego zauważyłem uciekające spaliny przez kata przy plecionce troszkę hałasuje widać że jest uszkodzona plecionka ( bedzie wymieniona na dniach) i przy okazji zrobie kąt synchro.
  11. phantom71

    interpretacja logów

    Panowie proszę o ocenę logów statycznych i dynamicznych, a4 b7 BRB, silnikiem rzuca, jak dodam gaz na jałowym.a jak przestaje rzucać to są wibracje (drżenie) na jałowym odczuwalne na kierownicy, fotelu, przy trzymaniu drzwi jak są otwarte (w sumie to drży cały czas nawet jak rzuca motorem). Zrobione również logi na trzęsącym się motorze. Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_z06uG04.html http://vaglogi.pl/log-004_oiPai.html http://vaglogi.pl/log-008_prMGJ9l.html http://vaglogi.pl/log-010_o49yl.html http://vaglogi.pl/log-011_MXyMW2.html http://vaglogi.pl/log-013_Q44W5.html http://vaglogi.pl/log-018_4Q8gUr.html http://vaglogi.pl/log-023_DNpQpar.html http://vaglogi.pl/log-001_fsRIMXt.html Statyczne: http://vaglogi.pl/log-003_bhQid.html http://vaglogi.pl/log-004_fy9DL14.html http://vaglogi.pl/log-008_Fqc3C.html http://vaglogi.pl/log-010_LpH4n.html http://vaglogi.pl/log-011_61ctr2.html http://vaglogi.pl/log-013_h60DT.html http://vaglogi.pl/log-023_0Kb98a2.html i osobno statyczne podczas rzucania motorem, całą budą http://vaglogi.pl/log-003_k375Em.html http://vaglogi.pl/log-001_efH02.html http://vaglogi.pl/log-013_U4qctY.html
  12. Panowie proszę o ocenę logów statycznych i dynamicznych, a4 b7 BRB, silnikiem rzuca, jak dodam gaz na jałowym.a jak przestaje rzucać to są wibracje (drżenie) na jałowym odczuwalne na kierownicy, fotelu, przy trzymaniu drzwi jak są otwarte (w sumie to drży cały czas nawet jak rzuca motorem). Zrobione również logi na trzęsącym się motorze. Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_z06uG04.html http://vaglogi.pl/log-004_oiPai.html http://vaglogi.pl/log-008_prMGJ9l.html http://vaglogi.pl/log-010_o49yl.html http://vaglogi.pl/log-011_MXyMW2.html http://vaglogi.pl/log-013_Q44W5.html http://vaglogi.pl/log-018_4Q8gUr.html http://vaglogi.pl/log-023_DNpQpar.html http://vaglogi.pl/log-001_fsRIMXt.html Statyczne: http://vaglogi.pl/log-003_bhQid.html http://vaglogi.pl/log-004_fy9DL14.html http://vaglogi.pl/log-008_Fqc3C.html http://vaglogi.pl/log-010_LpH4n.html http://vaglogi.pl/log-011_61ctr2.html http://vaglogi.pl/log-013_h60DT.html http://vaglogi.pl/log-023_0Kb98a2.html i osobno statyczne podczas rzucania motorem, całą budą http://vaglogi.pl/log-003_k375Em.html http://vaglogi.pl/log-001_efH02.html http://vaglogi.pl/log-013_U4qctY.html
  13. phantom71

    Logi do oceny

    Panowie proszę o ocenę logów statycznych i dynamicznych, a4 b7 BRB, silnikiem rzuca, jak dodam gaz na jałowym.a jak przestaje rzucać to są wibracje (drżenie) na jałowym odczuwalne na kierownicy, fotelu, przy trzymaniu drzwi jak są otwarte (w sumie to drży cały czas nawet jak rzuca motorem). Zrobione również logi na trzęsącym się motorze. Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_z06uG04.html http://vaglogi.pl/log-004_oiPai.html http://vaglogi.pl/log-008_prMGJ9l.html http://vaglogi.pl/log-010_o49yl.html http://vaglogi.pl/log-011_MXyMW2.html http://vaglogi.pl/log-013_Q44W5.html http://vaglogi.pl/log-018_4Q8gUr.html http://vaglogi.pl/log-023_DNpQpar.html http://vaglogi.pl/log-001_fsRIMXt.html Statyczne: http://vaglogi.pl/log-003_bhQid.html http://vaglogi.pl/log-004_fy9DL14.html http://vaglogi.pl/log-008_Fqc3C.html http://vaglogi.pl/log-010_LpH4n.html http://vaglogi.pl/log-011_61ctr2.html http://vaglogi.pl/log-013_h60DT.html http://vaglogi.pl/log-023_0Kb98a2.html i osobno statyczne podczas rzucania motorem, całą budą http://vaglogi.pl/log-003_k375Em.html http://vaglogi.pl/log-001_efH02.html http://vaglogi.pl/log-013_U4qctY.html
  14. Panowie macie kogoś kto naprawia maty do a4 b7 na terenie Wrocłwia lub okolic? Kurde zależy mi na czasie. dlatego szukam u siebie lu w okolicy:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...