
Paweł 1985
Pasjonat-
Postów
61 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Witam. Jak w temacie jest kilka błędów ktore wracaja. Byla wymieniana przepustnica na nowa, na starej bylo to samo. Proszę o jakąś radę...
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
Paweł 1985 odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Witam wszystkich. Ze wzgledu na hałas dobiegajacy z napinacza pokusilem sie o próbę regeneracji starego. Różni sie od tego na filmie. Napinacz bardzo prosty w budowie. Wymienilem slizgi uszczelniacze i jak bedzie czas to montuje. I jeszcze mam pytanie czy da cos zamontowanie walkow rozrzadu z silnika wolnossacego? Jesli ktos ma wiedze to prosze o odpowiedz. -
Witam. Czy ten warszrat jest godny polecenia odnosnie podniesienia mocy?
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
Paweł 1985 odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
W tejsumie chwili nie ma zadnychi błędów samochód dobrze jezdzi jedyny problem polega na cieknacej cewce. Jak zamontuje inna to walinie bledem. Dlatego chce ja zablokowac blaszka. -
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
Paweł 1985 odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Sama cewka byla przekladana i wywala blad nawet po adaptacji. Powiadomienie o bledzie mozna wyłączyć. Interesuje mnie bardziej co sie z samochodem bedzie dzialo w sytuacjach o których napisalem. -
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
Paweł 1985 odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Wotam wszystkich. Mam problem polegajacy na przeciekaniu od strony kostki n205 oleju. Wpadlem na pomysl zeby odkredzic cieknacy element i zaslepic dorobiona blaszką. Po odkreceniu zostaje tłoczek i spreżynka. I tu moje pytania: 1. Co bedzie jesli w mojej zaślepce zrobie tak zeby tloczek byl wcisniety. 2. Co bedzie jak zamątuje zaślepkę plaską i tloczek bedzie w takim samym polozeniu jak przy odpieciu przewodów. 3. Wyjmę tłoczek i sprężynkę i zamontuje zaslepkę. Jak jest wszystko uszczelnione silikonem to jest dobrze. Jak zaczyna przeciekac to jest poranne terkotanie. Wszystkie inne parametry są w normie. -
Robilem logi i wygladaja calkiem dobrze. Pompa paliwa już od dluzszego czasu chodzi glosno może to wlasnie przyczyna.
-
Witam. Pojawiły się wczoraj błędy 19798 Engine Start Blocked by Immobilizer p 1570_008 Implausible Signal Interminttet 17536 Fuel Trimp: Bank 1 (mult): System too lean P1128_001_Upper Limit Exceeded intermittent Samochód jezdzi normalnie nic sie nie dzieje jak zapala sie kontrolka na desce to wystarczy ze zgasze silnik i zapale i juz błędy sie nie pala.
-
No wlasnie wydawalo mi sie ze jest ospaly. A turbo dobrze wstaje?
-
Witam. Prosze o ocene logow. Slychac juz troche turbine podczas przyspieszania. http://vaglogi.pl/log-115_118_lA0b654.html
-
A czy mozliwe jest to że z jakiegoś powodu jedna z krzywek jest wytarta do tego stopnia ze stuka? Lub zatkany jest kanal olejowy do jednej szklanki?
-
Ciśnienie bylo mierzone i jest ok.
-
Kompletnie nic. Po wymianie oleju na nowy przestaje cykac na jakies 5km. Tylko sie zagrzeje to cyka. Wymienilem napinacz lancuszka szklanki i nic. Dalej cyka.
-
Mi cykała szklanka po rozgrzaniu im cieplej tym glosniej. Wymienilem wszystkie na nowe i dalej to samo. Zrobilem z 50tys.km. nic się nie dzieje wiec zostawilem.
-
Jestem po wymianie napinacza i czyszczeniu ssaka olejowego. Ostatnio zastosowałem plukankę i ceratec. Nie jest to dźwięk łańcuszka.