Skocz do zawartości

vRn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O vRn

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    CK

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

549 wyświetleń profilu
  1. vRn

    Szarpanie Audi A4 B5 1.8t AEB

    Jak nie masz możliwości podpiąć kompa to zdejmij klemę minusową na kilka minut. Potem polataj tylko na benzynie i zobacz czy będzie to samo, pewnie gaz rozjechał korekty.
  2. Plus od alternatora idzie za silnikiem do rozrusznika i jest przykręcony razem z tym co idzie do akumulatora.
  3. Przy okazji zdejmowania miski rozbierz pompę i zobacz czy nie jest już przytarta.
  4. vRn

    Pompa oleju AEB

    Ja jak wymieniałem rok temu w AEB to udało mi się znaleźć nową pompę Kolbenschmidt.
  5. Nie zaszkodzi i można jeździć. Pozostaje tylko temat tego, że opary z odmy idą w atmosferę i na przeglądzie może diagnosta się przyczepić. Pamiętaj żeby zrobić coś też z wyjściem odmy do tipa, bo tamtędy zacznie łapać lewe powietrze.
  6. vRn

    1.8t "AJL" koniec turbinki

    Szukaj turbiny o oznaczeniu K03-005 lub k03-029 ze wzdłużnego 1.8t, pasuje p&p do AJLa.
  7. W AEB u mnie to wychodzi gdzieś 900ml od min do max.
  8. Olej najlepiej 5w40, przykładowo Motul X-cess 5w40 lub jakiś Liqui Moly. Na bagnecie pomiędzy min a max to przeważnie litr. Co do pozostawienia oleju bez wymiany to się nie wypowiem, ale u mnie bierze więcej i wymieniam co 10tyś
  9. Witam Szukam informacji na temat wtryskiwaczy, które pasują do AEB. Mam program od AJL i jak w każdym AJL pętli wtryskiwacze. Mogę mieć całą listwę z wtryskiwaczami od AWT tylko nie wiem czy pasuje. Jak mi wiadomo te moje mają 240cc a od AWT 280cc. Mocy aktualnie nie mam zamiaru podnosić a za duże wtryskiwacze będą pewnie wymagać korekty programu. Te od AWT jeśli pasują to mogą ogarnąć program od AJL? Pozdrawiam
  10. W AEB u mnie jeszcze nie było eżektora i wygląda to tak:
  11. Dokładnie nie wiem, ale chyba w razie zatkania się przy tipie to jeszcze tu jest drożne. Ja od tipa i kolektora mam odmę odpiętą, bo miałem problemy z lewym powietrzem.
  12. Tak oryginalnie mam manualną, te wężyki są od gazu i wskaźnika doładowania. Ja miałem na myśli ten zaślepiony króciec w kolektorze, była tam podłączona odma tak jak pisałem wyżej.
  13. Ja w tym miejscu gdzie Ty też mam zaślepione Słabe zdjęcie, ale nie mam w tym momencie innego. Tam był podłączony wężyk idący od trójnika odmy pod kolektorem.
  14. Dzięki za info
  15. Witam Przy zakładaniu gwintu trzeba poluzować śruby dolnych wahaczy? Górne dokręciłem na opuszczonym aucie, a jak jest z tymi dolnymi? Wcześniej były amortyzatory 1ba. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...