-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O vRn

Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
CK
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
557 wyświetleń profilu
-
Jak nie masz możliwości podpiąć kompa to zdejmij klemę minusową na kilka minut. Potem polataj tylko na benzynie i zobacz czy będzie to samo, pewnie gaz rozjechał korekty.
-
Plus od alternatora idzie za silnikiem do rozrusznika i jest przykręcony razem z tym co idzie do akumulatora.
-
Przy okazji zdejmowania miski rozbierz pompę i zobacz czy nie jest już przytarta.
-
Ja jak wymieniałem rok temu w AEB to udało mi się znaleźć nową pompę Kolbenschmidt.
-
Nie zaszkodzi i można jeździć. Pozostaje tylko temat tego, że opary z odmy idą w atmosferę i na przeglądzie może diagnosta się przyczepić. Pamiętaj żeby zrobić coś też z wyjściem odmy do tipa, bo tamtędy zacznie łapać lewe powietrze.
-
vRn zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Szukaj turbiny o oznaczeniu K03-005 lub k03-029 ze wzdłużnego 1.8t, pasuje p&p do AJLa.
-
W AEB u mnie to wychodzi gdzieś 900ml od min do max.
-
Olej najlepiej 5w40, przykładowo Motul X-cess 5w40 lub jakiś Liqui Moly. Na bagnecie pomiędzy min a max to przeważnie litr. Co do pozostawienia oleju bez wymiany to się nie wypowiem, ale u mnie bierze więcej i wymieniam co 10tyś
-
Witam Szukam informacji na temat wtryskiwaczy, które pasują do AEB. Mam program od AJL i jak w każdym AJL pętli wtryskiwacze. Mogę mieć całą listwę z wtryskiwaczami od AWT tylko nie wiem czy pasuje. Jak mi wiadomo te moje mają 240cc a od AWT 280cc. Mocy aktualnie nie mam zamiaru podnosić a za duże wtryskiwacze będą pewnie wymagać korekty programu. Te od AWT jeśli pasują to mogą ogarnąć program od AJL? Pozdrawiam
-
W AEB u mnie jeszcze nie było eżektora i wygląda to tak:
-
Dokładnie nie wiem, ale chyba w razie zatkania się przy tipie to jeszcze tu jest drożne. Ja od tipa i kolektora mam odmę odpiętą, bo miałem problemy z lewym powietrzem.
-
Tak oryginalnie mam manualną, te wężyki są od gazu i wskaźnika doładowania. Ja miałem na myśli ten zaślepiony króciec w kolektorze, była tam podłączona odma tak jak pisałem wyżej.
-
Ja w tym miejscu gdzie Ty też mam zaślepione Słabe zdjęcie, ale nie mam w tym momencie innego. Tam był podłączony wężyk idący od trójnika odmy pod kolektorem.
-
Dzięki za info
-
Witam Przy zakładaniu gwintu trzeba poluzować śruby dolnych wahaczy? Górne dokręciłem na opuszczonym aucie, a jak jest z tymi dolnymi? Wcześniej były amortyzatory 1ba. Pozdrawiam