Skocz do zawartości

NervaR

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

2 obserwujących

O NervaR

Informacje

  • Imię
    Tom
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A5 8T
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2492 wyświetleń profilu
  1. Kończ majster, bo mój będzie następny 😉😁
  2. Allmotors Biegańskiego 8 Gdańsk
  3. Haha ale historia, aż się wzruszyłem 😉😁 Wrzuć aktualne foty w 1 poście, bo tego brakuje.
  4. Najlepiej jakbyś zahaczył w czwartek o 20 koło Hali Oliwa, a jak się nie uda to szybki spocik 😁
  5. U mnie to się zaczęło od kiedy podjąłem decyzje spotkać się z chłopakami z Trójmiasta....i się portfel otworzył A jeśli chodzi o takie dalsze dalsza fc**j dalsze plany to: albo zmiana na S5 i swap 8hp, albo swap 3.0 do mojej budy. Zakochałem się w dźwięku kompresora 😋A jeśli siana nie będzie to centralny, k04 i na 350 dmuchnę.
  6. Nieee to musi też w zimę jeździć 😉 Teraz to zbieram na serwis skrzyni, dyfrów i na jedzenie bo w lodówce pusto 🤣
  7. Jeszcze można wywalić 2 podkładki, 3mm niżej...ale to daily i tak jest niżej niż w założeniach 😁
  8. hehe niżej się nie da tył już max w dole
  9. To jest normalna sytuacja, Jest tarcie jest temperatura. Ja swojego jak przegonie to można jajka smażyć
  10. Agresywny slalom nic nie dobija nic nie trze , nawet z pasażerami. Poczekam chwilę jeszcze czy nie siądzie i na geometrie.
  11. Dziękuje, zdjęcia nie oddają w pełni, na żywo jest miazga 😉 Ogólnie miało być wyżej, ale skoro nigdzie nie haczę i przelatuję przez spowalniacze elegancko to zostaje taki prześwit.
  12. Niespodzianka, dostałem szybciej 😁 Nocka w garażu spędzona i ... Ustawiony dość nisko. Jest sztywniej ale elegancko wybiera nierówności. Twardość ustawiłem na 1/3 regulacji. Dystanse 10/15. Teraz to wygląda jak powinno
  13. Szkoda bo ładna, ale 6 lat to już ma prawo się przejeść 😉Pora na RS teraz 😁
  14. Update 1 posta Czekam na gwint jeszcze miesiąc ... I niestety auto szersze niż myślałem @lewiatan1989 ma aerograf to podziałamy, a jak będzie dalej lipa to pomaluję na nowo po sezonie. Na razie podpicowane markerem olejowym i jak ktoś nie wie to nie widać ( niestety ja wiem )
  15. NervaR

    B8 TrOOOOp

    Odpowiednik Kw1 w ST masz kilka stów droższy od sprężyn regulowanych KW. Też się zastanawiałem nad AP ale słyszałem różne opinie, że ping pong, za miękki, potrafi skrzypieć itp. Osobiście nie potwierdzę bo nie miałem okazji jechać na AP ale jeżdżę dość agresywnie, dlatego wolałem nie ryzykować i wziąłem ST z regulacją twardości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...