Skocz do zawartości

przemolll

Pasjonat
  • Postów

    161
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14

O przemolll

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

3294 wyświetleń profilu
  1. okazało się że dolna lampka w tylnych drzwiach nie łączyła i dlatego nie świeciły. pozostaje montaż całej prawej strony. pytanie czy ma ktoś nr pinów od głośników w wtyczce w słupku B?
  2. Dzisiaj już nie zdarzyłem zobaczyć ale dam znać. z tego co wyczytałem to jeżeli ma się elektryczne szyby z tyłu to oświetlenie indzie z modułu z drzwi a nie modułu komfortu. Dobrze rozumiem??
  3. Panowie odkopie temat. mam b7 bez pakietu światło w drzwiach. mam elektryczne szyby x4 z tego co wyczytałem wystarczyło kupić wiązki boczków z pakietu light i miało działać niestety nic nie dział. gdzie szukać przyczyny?
  4. Witam panowie jestem aktualnie podczas montażu bose do avanta. niestety nie mam głośników z tyłu. montujac bose stwierdziłem ze odrazu włożę pakiet podświetlenia drzwi i kupiłem taki zestaw gotowy z wiązkami i jedna wiązka drzwi. Niestety nie mam nr wiązki od drzwi nie mylić z wiązką boczną. Kable już do głośników na tył mam położone . wiec potrzebuję nr wiązki drzwi z opcją głośnik +elektryczne szyby + pakiet światła
  5. Przez chwilę miałem zawał na szczęście rozszczelniła się nowa roczna z ASO chlodniczka oleju. Zamówiłem nową NRF i upalamy dalej IMG_5003.mov
  6. Także mam regulator na listwie jest 5.7 bo ino 1.7b doładowanie
  7. Z nowości to zaś pompa paliwa zdycha. Zdechły 2 oryginalne walbro 450gts i jeden chińczyk po 2 miesiącach. najprawnopodobniej oryginalny regulator paliwa 4b nie ogarnia tak mocnej pompy. Stojac przed zakupem nowej pompy tuner podpowiedział mi że ma u siebie w b7 pompę z tfsi i ogarnia mu 540km w 2.7bit. kiedyś kupowałem kosz z tfsi i pompę miałem na półce więc ją zamontowałem i okazuje się że ta pompa obrabia 490km z ciśnieniem 5.7b w ogniu i na postoju 3.4b😁 lecz zatkałem zasilanie przelewu na pompie jutro będę testował z podpiętym przelewem(czarny wężyk na filmie) Dla porównania 1 wideo na którym coś tam gadam to pompa ori z 1.8t drugi film z tfsi różnice w ilości pompowanego paliwa widać gołym okiem. z tego co poszukałem po numerach pompy to te same są w rs4 b7 więc są wydajne no i wszytko pasuje p&p no i są używki po 100zl a nie 700 nowe. plus tych ori pomp jest taki że można z nimi zjechać do rezerwy i nic im nie będzie a walbro wystarczy z 2x do rezerwy i można do kosza pompę wyrzucić. Pompa z tfsi ma 300lph lecz myślę że po zatkaniu zasilania przelewu może mieć już ok 400Lph. z nowych rzeczy do zrobienia na już to dołożyć drugi regulator ciśnienia paliwa lub ewentualnie założyć jakiegoś chińczyka 😁 IMG_4702.mov IMG_4703.mov
  8. Świerzy log i dodam że pompa paliwa jest z 2.0tfsi😁 5120_27_20241008_182047.csv
  9. Tak patrzę to ogólnie 2.0tfsi dużo lepiej wyposażone niż 1.8t. Sam obecnie żałuję że nie kupiłem tfsi
  10. Ja już się przyzwyczaiłem i co 3 dzień robię logi bo myślę że coś się popsuło a to po prostu przyzwyczajenie 😁
  11. Zrobię loga i podeślę. chce zmienić na 660 ori bo mam nadzieję ze wstanie jak teraz pulsar ale zrobi 550 i min 700nm👍 ale dodatkowo chce włożyć płytę na dół silnika bo nie chce by mi go skręciło 😂 600 to według mnie nie na te silniki za mały. no i w dodatku dmuchamy ino 1.75bara bo wyżej podobno sensu nie ma
  12. Dzieje się ale brak czasu. przerobiony stożek dołu bo zaciągało wody i przeplywke uwaliło. I zmiana oleju. a tak to muszę jeszcze przed zimą napędy zmienić dokończyć układ paliwowy i zrobić Flex fuel
  13. Moja bryka już nie jest najszybsza. kolega tu z forum w b6 ma strokera 2.1 na 30% alko wyszło mu 500km/700nm to dopiero musi być potwór 😁 u mnie finalnie ładuje ori garrett g25 660 na wiosnę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...