Skocz do zawartości

Lukas_sc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukas_sc

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

423 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lukas_sc

0

Reputacja

  1. Lukas_sc

    Chiptuning 2.0TDI CR

    3,5 roku użytkowałem 2.0tdi cagc (120hp). Dziwiłem się, że to w miarę jedzie... Dopiero kolejny właściciel poinformował mnie po jakimś czasie, że był program na 175 xd
  2. Z tego co kojarzę dla Froga strojenie większości projektów robi Digitun. Nie chce skłamać ale własnych rolek w warsztacie chyba nie mają...
  3. Lukas_sc

    Chiptuning 2.0TDI CR

    @mateu To troche mnie uspokoiłeś, bo z tego co czytałem 470Nm na sprzęgle od CAHA i słabszych wersji oznaczało by jego rychły koniec. @l2k2 w moim cnha taki sam efekt, powyżej ok 3500rpm silnik traci jaja. Jak sprawdzić, czy była robiona akcja serwisowa? Domyślam się, że w grę wchodzi tylko proszenie się o info w serwisie... Najbliżej na program mam do Aligatora (Katowice). Ktoś u Niego robił te nowe 2.0 tdi ? Polecacie Go?
  4. Lukas_sc

    Chiptuning 2.0TDI CR

    @mateuczy możesz się podzielić spostrzeżeniami po programie? Jak to znosi sprzęgło, bo widzę, że peak momentu jest wcześnie... Czy spalanie na trasie spadło? Ew jaki masz przebieg i ile juz jesteś po wirusie? Jak się zachowuje dpf? Zaobserwowałeś częstsze wypalanie?
  5. Jestem na zakupie b8 lift 14-15r. Proszę o pomoc. Czy przy nowych silnikach CGLC (177) i CNHA (190) zmieniło się coś jeśli chodzi o zasadę ośka = multitronic ; quattro = s-tronic lub tiptronic? Na celowniku jest q ale wiecie jak jest, może się znaleźć ładna ośka i trzeba będzie brać. Do multi jestem sceptyczny
  6. Odświeżę temat. Proszę o pomoc. Czy dobrze wnioskuję z powyższych wypowiedzi, że a4 z silnikami CNHA(190ps) i CGLC(177ps) mają ten sam mocniejszy układ sprzegło/docisk, niż np. CAHA lub słabsze odmiany ?
  7. Witam, Czy mogę prosić kąty do zawieszenia 1BV w avancie (a4 b8 2010r)? Ew czy są takie same jak w a4 b7, bo tylko takie udało mi się znaleźć? Na dniach auto idzie na zbieżność i obawiam się, że spróbują mi przemycić nastawy z 1BA...
  8. Trochę późna odpowiedź ale może jeszcze się przyda. 1.Tak, będą pasować ale przy et 47 koła będą trochę schowane (jak w typowym samochodzie). Ja mam felgi o tych samych parametrach co podane przez Ciebie i przymierzam się do delikatnych dystansów ok 10-15mm. Ogólnie tragedii nie ma 2.Ja mam zawieszenie 1BV czyli najtwardsze z zawieszeń nieregulowanych. Jeżdżę po całej Polsce po czasem naprawdę złych drogach i uważam że auto nie cierpi. Wszystko to też kwestia jak kto jeździ, ja raczej omijam wszystkie dziury Nie mam też porównania, bo w zimę jeżdżę na tej samej feldze i na oponach tych samych wymiarow 3. Do felgi 8cali teoretycznie zalecana jest szerokość 225 ale ja mam 245/40 i wtedy rant ochronny opony trochę się uwydatnia. Dla mnie to zaleta i uważam że wygląda to całkiem dobrze
  9. Witam, podepnę się do tematu. Czy może ktoś wrzucić zdjęcie avanta dla porownania? Nie wiem jaki pierscień zakupić szczególnie do tyłu, bo tutaj jest koło schowane chyba trochę bardziej niż w sedanie. Moje felgi to 18 x 8 et47 z oponą 245/40
  10. Witam, Łukasz z Sosnowca Pozdrawiam forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...