Skocz do zawartości

Filip?ysy

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Filip?ysy

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

512 wyświetleń profilu
  1. Mam pytanie czy ma ktoś schemat który pin jest za co odpowiedzialny? Chodzi o UK-NSI. Przedlift, rocznik 96 ale licznik ma podświetlenie SMD czerwone.
  2. Czy w sedanie jest taka sama wykładzina jak w kombiaku? Chodzi mi o wymiary, czy z sedana założę do kombi
  3. Czyscilem zbiorniczek i nic to nie pomogło. Samo zwieranie kabli we wtyczce też nie działa. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  4. Ktoś mi powie czy na wtyczce przy pompie powinno być jakieś napięcie w zależności od ilości paliwa? I które piny. Bo mi wywala na kompie open or short to B+ (cały czas rezerwa pali) i nie wiem czy pływak czy gdzies coś w kablach dalej, a nie chciałbym na darmo wyciągać.
  5. Ktoś mi napisze jak wyciągnąć czujnik ze zbiorniczka wyrównawczego? Bo mi mruga cały czas kontrolka. Płyn jest, temperatury się zgadzają, g62 sprawne. Vag nie pokazuje błędów.
  6. W którym miejscu wychodzą kable do wskaźnika poziomu paliwa na zegary? Czy to ta wtyczka na pompie między przewodami od paliwa? Wywala mi cały czas błąd 00771 i rezerwa świeci. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  7. O ile mnie pamięć nie myli to u mnie jest kondensator na plusowym do tweetera. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  8. Mam pytanie odnośnie tego wzmacniacza. Jaką jest jego moc? Chciałbym na tył zapodac focal Access 165 a1. Wiem że to kontrowersyjny pomysł ale zastanawia mnie czy to zagra. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  9. Mam problem ze swoją przepustnica, na pełnym gazie VAG pokazuje 78 stopni otwarcia mimo że klapka jest otwarta w pełni. Dociskanie jej ręką nie pomaga, linka nie jest wyciągnięta. Rozbieralem ale potencjometr jest ma swoim miejscu. Da się coś zrobić czy tylko wymiana na nową? Aha, nie da się jej z vaga zaadaptować. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  10. Wywala - short to plus wina wtyczki bo jest połamana i się nie trzyma... I to nie ja popsulem, ale po wyczyszczeniu przepustnicy nie ma problemów z odpalaniem Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  11. Ktoś mi powie czemu moje AEB z odlaczonym przeplywomierzem od razu po odpaleniu gaśnie? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  12. Wyciągnij ten tunel co doprowadza powietrze do puchy i da radę Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  13. Nie mam możliwości zrobienia logów bo złącze nie działa... Jest 6.2v na linii K, a zasilanie jest puste. A czy po odpieciu przeplywki będzie różnica? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Czy przy DV od properfekt + stożek ma być strzał jak z blow offem przy puszczeniu gazu? Jest to jednorazowy pisk Bez przepływomierza od razu po odpaleniu gaśnie Sprawdziłem ciśnienie bez n75 i bez problemu robi się 1bar. Dalej nie patrzyłem ale wstaje cholernie wcześnie
  14. DV sprawny na 100%. Turbina jest nowa. Tylko pytanie czy DV jest dobrze założony. Założyłem go tak jak stary plastikowy bo puszczal Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  15. Wygląda to tak Ładuje mi 0.3 bara Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...