
Filip?ysy
Pasjonat-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Filip?ysy

Informacje
-
Imię
Filip
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
521 wyświetleń profilu
-
Mam pytanie czy ma ktoś schemat który pin jest za co odpowiedzialny? Chodzi o UK-NSI. Przedlift, rocznik 96 ale licznik ma podświetlenie SMD czerwone.
-
Czy w sedanie jest taka sama wykładzina jak w kombiaku? Chodzi mi o wymiary, czy z sedana założę do kombi
-
Czyscilem zbiorniczek i nic to nie pomogło. Samo zwieranie kabli we wtyczce też nie działa. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
[B5 AFN] Zlokalizowanie i naprawa pływaka poziomu paliwa w AUDI 1.9TDI AVANT - AUTOMAT
Filip?ysy odpowiedział(a) na medyczny.ratownik temat w 1.9TDI
Ktoś mi powie czy na wtyczce przy pompie powinno być jakieś napięcie w zależności od ilości paliwa? I które piny. Bo mi wywala na kompie open or short to B+ (cały czas rezerwa pali) i nie wiem czy pływak czy gdzies coś w kablach dalej, a nie chciałbym na darmo wyciągać. -
Ktoś mi napisze jak wyciągnąć czujnik ze zbiorniczka wyrównawczego? Bo mi mruga cały czas kontrolka. Płyn jest, temperatury się zgadzają, g62 sprawne. Vag nie pokazuje błędów.
-
W którym miejscu wychodzą kable do wskaźnika poziomu paliwa na zegary? Czy to ta wtyczka na pompie między przewodami od paliwa? Wywala mi cały czas błąd 00771 i rezerwa świeci. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
O ile mnie pamięć nie myli to u mnie jest kondensator na plusowym do tweetera. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Mam pytanie odnośnie tego wzmacniacza. Jaką jest jego moc? Chciałbym na tył zapodac focal Access 165 a1. Wiem że to kontrowersyjny pomysł ale zastanawia mnie czy to zagra. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Mam problem ze swoją przepustnica, na pełnym gazie VAG pokazuje 78 stopni otwarcia mimo że klapka jest otwarta w pełni. Dociskanie jej ręką nie pomaga, linka nie jest wyciągnięta. Rozbieralem ale potencjometr jest ma swoim miejscu. Da się coś zrobić czy tylko wymiana na nową? Aha, nie da się jej z vaga zaadaptować. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Wywala - short to plus wina wtyczki bo jest połamana i się nie trzyma... I to nie ja popsulem, ale po wyczyszczeniu przepustnicy nie ma problemów z odpalaniem Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Ktoś mi powie czemu moje AEB z odlaczonym przeplywomierzem od razu po odpaleniu gaśnie? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Wyciągnij ten tunel co doprowadza powietrze do puchy i da radę Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Nie mam możliwości zrobienia logów bo złącze nie działa... Jest 6.2v na linii K, a zasilanie jest puste. A czy po odpieciu przeplywki będzie różnica? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Czy przy DV od properfekt + stożek ma być strzał jak z blow offem przy puszczeniu gazu? Jest to jednorazowy pisk Bez przepływomierza od razu po odpaleniu gaśnie Sprawdziłem ciśnienie bez n75 i bez problemu robi się 1bar. Dalej nie patrzyłem ale wstaje cholernie wcześnie
-
DV sprawny na 100%. Turbina jest nowa. Tylko pytanie czy DV jest dobrze założony. Założyłem go tak jak stary plastikowy bo puszczal Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Wygląda to tak Ładuje mi 0.3 bara Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka