
Andrewww
Pasjonat-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Andrewww

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
708 wyświetleń profilu
-
Audi A4 B7 1.8t BFB prośba o analizę logów
Andrewww odpowiedział(a) na dragonstyle temat w Audi A4 B6/B7
Łukasz przepływka może zaniżać dla tego , że brakuje Pb ...? -
16514 powracający bład sonda lamda 1.8T AVJ
Andrewww odpowiedział(a) na Andrewww temat w Audi A4 B6/B7
Padła sonda, była wadliwa dostałem nową jak na razie wszystko chodzi Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka -
Witam ostatnio zaświecił mi się check sprawdzam na vagu błąd da się jeszcze skasować dodam ,że miałem już taki problem 5 miesięcy taki sam błąd pomogła wtedy wymiana sondy na nową Boscha ( jak padłą to jakoś szybko ) - sprawdziłem czy jest przejście miedzy sondą a komputerem ( jest bardzo dobre ) - myślałem że jest zabity katalizator wyrzuciłem go i wsadziłem DP Sonda jak się jeszcze nie rozgrzeje to koryguje Jak będzie działać vaglog to wrzucę logi Podejrzewam że, jest komputer sprawdziłem go ,czy nie ma zimnych lutów i innych mechanicznych uszkodzeń nic takiego nie znalazłem Logi Statyczne Jak jest jeszcze zimny to jeszcze sonda coś koryguje , ale tylko jak przykazuje to do 2,5 tys to zaraz się wyłącza i od razu sypię błędami Szczelność sprawdzona próby były robione na PB na LPG tak samo Nie wiem już gdzie szukać przyczyny obstawiam uszkodzony ECU
-
-
Dodam jak podpiłem silnik wycieraczek bezpośrednio pod akumulator to bez problemu chodził . Może być uszkodzona manetka wycieraczek przy kierownicy ...?
-
U mnie Panowie nie ma napięcia na kostce która jest podłączona do silniczka wycieraczek sprawdzałem miernikiem (+ 15 masa 31) i nie ma napięcia na pinie +15 . Sprawdziłem bezpiecznik nr 36 30A , jest OK po przekręceniu zapłonu nawet prąd do niego dochodzi . Myślę kabel urwany dla tego nie ma napięcia na kostce rozebrałem tapicerkę bagażnika na zawiasach klapy kable są OK . Nie wiem gdzie szukać przyczyny możne gdzieś jest jakiś przekaźnik odpowiadający za pracę tylnej wycieraczki...?
-
Niestety tylko oryginał musisz zastosować . Zmieniki to loteria
-
Z przepływów wynika , że to jeszcze seria , Co do zalewania to pewnie to jeszcze nie wiem tak na 100 % , co to możne być . Łukasz13 pisze ,że to może być filtr paliwa ( nie wykluczam takiej opcji )
-
Tak Łukasz logi robiłem po wykasowaniu korekt . Filtr paliwa też wymieniłem na Knechta. W sklepie dostałem taki jak na tej aukcji http://allegro.pl/filtr-paliwa-knecht-audi-a4-b7-1-8t-i6692347339.html
-
Skręć opaskę mocno , ale z wyczuciem , może już przepuszcza i nie trzyma dla tego spada .
-
logi Grupy: 003, 020 Grupy: 002, 033 Grupy: 115, 118
-
Ok jak mi się uda to jeszcze dzisiaj zrobię
-
Jazda na Pb
-
Dzisiaj rano samochód stojąc na światłach zapaliła się kontrolka check engine . Po podpięciu do Vag pokazał się 1 błąd 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON korekty z kanału 32 Ciśnienie zmierzone na cylindrach to 1- 10.5 2-10.5 3-11 4-11 Macie jakieś propozycje , co może być nie tak ...?
-
Vag nie widzi błędów w sterowniku . Po napompowaniu układu sprężonym powietrzem po 20min jeszcze trzymał ciśnienie 0.5 bara