Skocz do zawartości

Pio Tr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pio Tr

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

408 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pio Tr

0

Reputacja

  1. i jak rozwiązałeś tą sprawę? mam taki sam problem
  2. Witajcie, mam oto taki problem: podczas przyspieszania w przedziale obrotów 2200-2800 czuć jakby szarpanie lub bardziej drgania od biegu 4 do 8. Prawdopodobnie dzieje się również tak na biegach od 1 do 3 ale ciężko to wyczuć gdyż zbyt szybko przechodzi się przez ten zakres obrotów. Szukałem na forum i w internecie info ale pojawia się tylko sprawa EGR lecz dotyczy innego przedziału obrotów. VCDS nie wskazuje błędów, po odcięcia EGR brak zmian, nawet nie świeci się check engine ale VCDS wtedy pokaże zbyt niski sygnał z EGR SENSOR 1. po za tym auto jeździ bez zarzutów. Dodam że nie widać żeby obroty falowały w tym czasie. Gdy się jedzie jednostajnie w tym zakresie obrotów szarpania/drgania nie ma. Ma kotoś pomysł co to może być? Co mam sprawdzić? Może ktoś już miał taki przypadek? Dodam że dziś wyczyściłem EGR i przepustnice. Zrobiłem VCDS test klap wirowych i działają ale w momencie zakończenia testu ciegno wraca do swojego pierwotnego położenia skokowo, tak jakby się coś przycinało i słychać delikatne skrzypienie. Czy to może mieć wpływ na powyżej opisany problem? Ściągać kolektor i go wyczyścić? nikt nic nie pomoże? wyczyściłem dziś cały kolektor ssący, delikatnie przesmarowałem sterownik klapek bo się przycinał przy powrocie i wszystko działa ale drganie pozostało. jeździłem chwilę z podpiętym laptopem i VCDS. Mam pytanie dotyczące wtrysków - mianowicie patrząc na wskazania w VCDS: wartości: - pierwszy -0,98 - drugi 1,2 - trzeci -0,86 - czwarty -0,89 skąd wynika taka różnica na drugim wtrysku? również dokładniej się przyjrzałem się tym drganiom i zauważyłem, że w czasie przyspieszania drga kierownica więc może nie potrzebnie czepiam się silnika. drgania są wyczuwalne na całej budzie, na siedzeniu coś jakby wibracja w telefonie ale ewidentnie kierownica drga coś w stylu krzywych tarcz przy hamowaniu.
  3. no to fura odpalona, wszystko działa więc mogę potwierdzić że pompa o numerze 03L130755AC pasuje. Odpowietrzenie układu VCDSem faktycznie wypełnia paliwem pompę WC, chwilkę trzeba jednak pokręcić tak ok10-12 sek zanim paliwo dojdzie na wtryski. Sama procedura odpowietrzenia nie doprowadza paliwa po za pompę WC. Wtryskiwacze zostały wymienione ale przy wpisywaniu kodów wtryskiwaczy nie są one przyjmowane, ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak? Jak dobrze zrozumiałem to komunikat wskazuje że kod jest po za zakresem. Witajcie, aktualizuje udało mi się wpisać kody wtryskiwaczy VCDSem- mój błąd bo źle odczytywane znaczki na nich po ich wpisaniu wszystko działa poprawnie a w pracy silnika nie zauważyłem różnicy. Przejechałem 300km na trasie z prędkościami 80-100km/h spalanie komputerowe 5,2l/km a z tankowania 5,81l/km. Sprawdzenie ewentualnych błędów- brak. Wszystko działa sprawnie i wkręca się w pełnym zakresie obrotów. Jeszcze raz mogę potwierdzić że pasuje pompa WC z nowszych lat produkcji. Jakby ktoś miał jakieś pytania to służę pomocą i jeszcze raz dziękuję za udzielone wsparcie:)
  4. no widzisz... gdzie zapytasz tam inne informacje.
  5. Pomoa dotarła ale nie miałem jej w rękach, poszła do montażu. Dzwoniłem do mechanika i wg informacji które podałeś @viva wychodzi produkcja maj 2012. U mnie 142kkm rocznik 2009. Wtryski po weryfikacji w Bosch serwis zatkało w 100% całość paliwa wraca na przelew. Regenerowane 550zl/szt. We wtryskiwacznowak z Bolesław. Jak dobrze pójdzie to jutro lub w czwartek będzie całość złożona. Możecie podrzucić info jak się koduje wtryski VCDSem?
  6. coś to się pomieszało z linkami, moja wina przepraszam to jest prawidłowy: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315161415301-0_986_437_434-pompa-cr,scr_dItems.html ta z literką A w linku który podałeś była produkowana w latach 07.2011 - 12.2012
  7. wychodzi że są to pompy zamienne, zerknij: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3313171716210-0_986_437_410-O25508-pompa-cr.html nie wiem jaki jest rok produkcji ale produkowane są od końca 2011 do teraz. Wczoraj była wysłana i powinna być na dziś. Staram się jeszcze dotrzeć jakoś do VW jaki jest numer pompy stosowany obecnie, bo podczas rozmowy wczoraj z ASO powiedzieli że od 2012 nie funkcjonuje już numer 03L 130 755 ale jaki jest aktualny odmówili podania.
  8. zamówiłem tą pompę: http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-vw-2-0-tdi-cr-03l130755-ac-ww-i6302231868.html wg informacji sprzedającego będzie pasowała. Potwierdza to również kolega w tym temacie, post 77: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/228815-kontrolka-podgrzewania-swiec-na-fis/ wtryski kupiłeś bo te co miałes padły czy ich nawet nie sprawdzałeś? Swoje oddałem dziś do serwisu Bosch Gładysek w Krakowie. Jutro mam mieć odpowiedź w ich kwestii. Jeśli będzie z nimi źle to niestety nie regenerują ich bo nie ma możliwości technologicznych. Natomiast sklep z powyżej podanego linku pompy ma wtryski po 750zł/szt nowe.
  9. rozumiem, u mnie niestety opiłkuje teraz mam zagwozdkę z tymi numerami bo jak jest napisane w tamtym temacie pompa o numerze 03L130755AC sprawdzałem jeszcze w IC i wskazuje na najaktualniejszy numer 03L 130 755 AE czyżby ona była jeszcze nowsza? Wg IC obie są w zastosowaniu do dziś AC od 11.2011- a AE od 01.2012-
  10. a wymieniałeś coś jeszcze po za pompą? z tego co przeczytałem w temacie do którego link podał kolega polo25 jeszcze kilka gratów trzeba zmienić. Ja planuję zrobić tak: - pompa WC wymiana - pompa pośrednia wymiana - wtryski do sprawdzenia i czyszczenia - przewody do płukania/czyszczenia - pompa w baku do płukania/czyszczenia - bak do płukania/czyszczenia czy coś jeszcze powinienem zrobić?
  11. dziękuję za podpowiedź coś już jaśniej ale ten post jest z przed 2,5 roku więc może coś jeszcze się zmieniło
  12. Witam serdecznie wszystkich
  13. Witam wszystkich serdecznie mam prośbę o wsparcie w postaci informacji odnośnie numerów pompy wysokiego ciśnienia. Moja pompa ma numery: - 0 445 010 507 - 03L 130 755 Czy wyszły w późniejszych latach wersje poprawione tej pompy? Jakie mają numery gdyż jestem na kupnie nowej, moja mocno opiłkuje, auto nie odpala pozdrawiam serdecznie BUMP: rozmawiałem z serwisami Audi, WV i Skoda. Informacje które otrzymałem: 1. Audi odniesli się do numeru 03L 130 755 i że nie było zmian 2. WV odnieśli się do numeru 03L 130 755 były zmiany bo numer od 2012 nie funkcjonuje ale nie podadzą nowego 3. Skoda odniesli się do numeru 0 445 010 507 numer się nie zmieniał wg nich
  14. Witam, potrzebuję pompę wysokiego ciśnienia numery spisane z mojej 04450010507 03L 130 755 czy w późniejszych latach były poprawione te pompy? Jak tak to jaki numer ma pompa poprawiona? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...