-
Postów
446 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Rakieta.
-
WYSKUN obserwuje zawartość Przepis na strokera BFB plus składniki
-
zrobilem tak: zapłon i coś tam sobie bzyczała przepustnica tylko nie przez 30s (jak np w moim a4 b6 ) tylko bzyczała cały czas i coś tam sobie "chrobotała" ale tależ w przepustnicy się nie ruszał. Ruszał się tylko jak dodawałem gazy na wyłączonym silniku. Więc albo przepustnica zepsuta albo nie wiem co.... tylko jak to sprawdzic...
-
Część ? Mazda 2 2009r 1.3 benzyna. Problem jest taki, że auto ma mega czuły pedał gazu. Dotknie się minimalnie i obroty wskakują na 3000 obr. Nie da się płynnie ruszać . Błędów w ECU brak. Przepustnica przeczyszczona. Przy wciskaniu powoli gazu, pozycja przepustnicy w aplikacji przez OBD otwiera się płynnie ale duzo dużo szybciej rosną % otwarcia niż w innych autach w mojej rodzinie. Dodam, że obroty biegu jałowego to 650. Jedyne co mi przychodzi do głowy to potencjometr pedału gazu lub TPS który jest zintegrowany z przepustnicą. Ale jak to sprawdzic bo już mi ręce opadają...
-
Lepiej bym tego nie ujął
-
serio?? Ale mówisz że w a4 b6 1.8t są różne wydechy??? rozwiń temat jak możesz bo pierwsze słyszę:) u mnie po wstawieniu Dp drze jape jak na filmiku który wstawiłem ze swoim autem
-
jakim cudem u Was po wstawieniu DP dzwięk się nie zmienił? Jak delikatnie jeżdżę to faktycznie nic nie jest głośniej natomiast jak depne na maxa to dzwięk jest bardzo inny niż z katem. Po wstaiwniu DP i bez czipa totalnie się dzwięk zmienił, a stage 2 tylko go minimalnie wzmocnił.
-
No właśnie gdzieś ktoś pisał że jest lipny dostęp i trzeba specjalny wygięty klucz 38 chyba bo inaczej się nie da?
-
Końcówki drążków to wiem co i jak. Chodzi o drążki kierownicze
-
-
Przepływka mierzy ok 145 g/s to na bfb coś dużo. Ale jak łukasz13 mówi że jest ok to jest ok. Rób jak on mówi
-
Wykonaj logi dynamiczne bo bez tego nic. Wszytsko jest tu opisane
-
Jeżeli auto teraz wogóle prawie nie przyspiesza to tuner Cię kłamie. Skoro auto nie jedzie i po zgaszeniu i ponownych uruchomieniu odzyskuje moc to coś jest nie tak i nie jest to wina kulera zwłaszcza że w BEX siedzi DSMIC seryjnie
-
Przerobienie turbo na hybryde czy kupno calkiem nowej
WYSKUN odpowiedział(a) na krzychupower temat w Audi A4 B6/B7
Jak sie czlowiek przyzwyczai te te ~ 250koni nie jedzie. Jesli chodzi o cofki to u mnie (jak dobrze pamietam) przy 6000 obr jest 1.1 boost i cofki w okolicach "3" na pb98. Zwiekszenie boostu do 1.2 przy 6000obr juz robilo cf "5" -
Przerobienie turbo na hybryde czy kupno calkiem nowej
WYSKUN odpowiedział(a) na krzychupower temat w Audi A4 B6/B7
no jak z k03s idzie zrobic ok 330Nm a hybryda ok 350-360Nm no to dla 10% procent bym swojej zregenerowanej ktorą masz nie przerabiał na hybryde. róznica jest taka że k03s na wysokich obrotach nie potrafi utrzymac takiego doładowania więc moment obr spadnie a co za tym idzie również i moc. Jeżeli z k03s ludzie maja średnio po czipie i DP ok 230 kunia a na hybrydzie masz 250-260 kuni to sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy dla 10% osiągów warto zregenerowane k03s przerabiać na hybryde. Od razu Ci też mówie że jak masz hybryde to dolicz jeszcze wydajniejsze wtryski i seryjne sprzęgło pewnie też nie wytrzyma -
Przerobienie turbo na hybryde czy kupno calkiem nowej
WYSKUN odpowiedział(a) na krzychupower temat w Audi A4 B6/B7
zostaw sobie k03s roznica jest taka że hybryda lepiej ciągnie powyżej 5tys obr. ponizej podobnie jadą