Jump to content

rosati

Pasjonat
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

14

About rosati

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    Radom

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

765 profile views
  1. Mam dekor ze zdjęcia. Odezwij się na pw.
  2. Działa wsio. Data pierwszej rejestracji musi być wpisana ta, która była pierwsza w historii auta ogólnie.
  3. rosati

    B7 Crew

    Chodziło mi, że IC z BEX'a jest najdroższym rozwiązaniem jeśli chodzi o uzyskanie dsmic "z fabrycznych elementów"
  4. rosati

    B7 Crew

    Plus tego taki, że pasuje bez rzeźby. Minus, że to chyba najdroższe rozwiązanie na drugi IC
  5. rosati

    Tuning bfb

    Silnik seria - na zewnątrz 17 stopni - przy odcinie 30 stopni w dolocie. Soft 200\290 - na zewnątrz 11 stopni - przy odcinie 23 stopnie w dolocie, jak dobrze pamiętam. Oba wyniki na dsmic.
  6. rosati

    Tylne fotele

    Głupio zabrzmi pewnie, ale to oparcie, gdzie klips się nie domyka opuść nisko i zamknij z użyciem większej siły Miałem kiedyś to samo, tylko na pojedynczym oparciu. Wykręciłem i obejrzałem ten mechanizm - niby wszystko było ok. Wkręciłem, popchnąłem oparcie siłowo, "klips" wskoczył i do tej pory jest wszystko dobrze, nawet normalnie zamykając
  7. Jako posiadacz sedana mogę potwierdzić, że "sufit" bagażnika tak właśnie wygląda
  8. rosati

    B7 Crew

    Tak, kierownica jest inna. Można niby dociąć tą "zwykłą", ale ja nie byłem z tego zadowolony szczerze mówiąc i nabyłem używkę za 30 albo 40 złotych z tego, co pamiętam. Jeździłem jakiś czas z otwartą kratką przed dołożeniem drugiego IC i nic się nie stało. Z tym, że zamontowalem sobie prawą kierownicę powietrza, żeby aż takiej dziury nie było.
  9. rosati

    B7 Crew

    @Damianq Seryjnie otwarta kratka jest od strony kierowcy, od pasażera pełna. Ślizgów zderzaka się nie zmienia. Jak chcesz zgodnie z fabryką (czyli z jednym IC od strony kierowcy) to wygląda to tak: 8E0 807 681 F - kratka do zderzaka S-Line lewa (otwarta), 8E0 807 682 G - kratka do zderzaka S-Line prawa (zaślepiona), 8E0 117 335 P - kierownica powietrza do zderzaka S-Line lewa .
  10. Kierownicę S Line szukasz, czy po prostu trójramienna wielofunkcja?
  11. Mam jedną sztukę na sprzedaż. Napisz do mnie pw
  12. Dzięki za odpowiedzi. Łukasz właśnie też był zdziwiony wysokim przepływem Fabryczny IC i ten prawy z BEX'a zostały solidnie wypłukane wraz z wężami, może dlatego taka wartość. Przepływomierz to oryginalny Bosch.
  13. Wrzuciłem tylko z ciekawości, tak jak pisałem Może komuś posłużą jako punkt odniesienia. Zdanie Łukasza znam
×
×
  • Create New...