
czeslaw187
Pasjonat-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O czeslaw187

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
833 wyświetleń profilu
-
czeslaw187 obserwuje zawartość BEX trzesie, telepie przy przyspieszaniu
-
Witajcie, jak w temacie zmagam się z telepaniem w 1.8t Bex(seria niby) Świece nowe plus cewki(była wcześniej jedna uwalona), natomiast telepanie zostało. Przy zwykłej jeździe nie występuje natomiast gdy che się bardziej przyspieszyć, wyprzedzić zaczyna występować im bardziej wdepniemy w gaz tym efekt jest mocniejszy. A szczególne odczuwalne w przedziale 2000 do 4000. Dodatkowo ostatnio zaczęły się pojawiać takie błędy jak poniżej: 16804 P0420-002 17545 P1137-002 Wrzucam też logi, nie potrafię ich mega czytać natomiast wydaje mi się że jakby turbo miało zdawane z początku zbyt duże ciśnienie doładowania, prośba o analizę VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM W tym drugim zapisałem w librę a później już nie chciało wrzucić dla tego wrzucam w pliku LOG-01-002-031-115.CSV WWW104.ZIPPYSHARE.COM Zippyshare.com - Free File Hosting
-
Uszkodzony intercooler? Pytania o układ dolotowy.
czeslaw187 odpowiedział(a) na ginomeister temat w 1.8T
Silnik widzę AVJ to nie będzie do regulatora ciśnienia paliwa jak w AWT ? -
Wymiana przegubu a rozpięcie dolnego wahacza.
czeslaw187 odpowiedział(a) na gracz123ja temat w Audi A4 B5
Ustawia się kąt za pomocą sanek -
Same tuleje wahaczy czy też w zawrotnicy to koszt OK 600 zł z lamforder nie bierz niczego innego czasem mayle kiepsko, ewentualnie poliuretan wyjdzie ciut drożej. Skorzystaj z tego https://ifinterface.com/prog/car/cp2/inprog.php tam znajdziesz numery cześć oraz potrzebną ilość. Natomiast jeśli musisz wymieniać więcej niż tylko tuleje łączniki stabilizatora oraz proste wahacze bierz górną półkę, a i od razu zamów sobie śruby mimośrodowe wraz z podkładkami i nakrętkami(wszystko jest osobno i tylko jedna ma zamiennik reszta ASO są dwa rodzaje jedna mniejsza kosztuje 40 zł druga większa 60) , może się nie udać uratować starych. Ogólnie nie będzie tanio ale to robota raz na 200k albo lepiej
-
U mnie taka sytuacja była gdy tzw "grzybek" nie działał popranie nowy zamiennik założyłem ORI później (tylko problem u mnie występował na rozgrzanym że raz grzybek puszczał a raz się blokował i powstawał dodatkowo dziwny dźwięk rezonujący), podobnie może być gdy zaworek będzie źle działał przy skrzyni korbowej, nie wiem jak w AEB czy jest ezektor(czy jakoś tak) bo z zaworka idzie przewód do ezektor(przynajmniej w AWT) jeszcze to bym sprawdził
-
Mam podobny problem przy demontaży tylnego zawieszenia zauważy że jedna koronka ABS jest pęknięta od rdzy która podeszła od przegubu, była większa przerwa. Wymieniłem sama koronkę występuje w zamienniku co prawda jeszcze nie poskładałem ale obstawiam tutaj przyczynę
-
Aby dojść do głównej śruby w bloku trzeba opuścić turbo inaczej nie ma dostępu
-
To bardziej kwestia barwy, im mocniejsze tym efekt który opisujesz będzie mocniejszy, przejdź na 4300k
-
Można tutaj jak poniżej, ewentualnie są przejściówki z jednego na 2 i wpinasz się w miejsce ori czujnika oleju
-
Może puchnąć w lecie, tak powinien podejść bez większego cięcia(nie będzie 100% p&p, trzeba będzie coś zawsze pokombinować np mocowanie IC ), wyższe IC już trzeba ciąć belkę i zderzak. Za tą cenę wolałbym większy IC i wtedy 100% pewności że nie spuchnie
-
Tam jest jeszcze taki grzybek montowany przy dolocie do turbo, jak również idzie do niego taka rurka metalowa ją też należy wyczyścić, może być syf w miejscu wyjścia odpowietrzenia z pokrywy zaworów, bo to co wyczyściłeś było odpowietrzenie bloku(tam tez jest metalowa rurka do wyczyszczenia)
-
Sprawdź czy odbłyśników nie masz wypalonych to może powodować że słabo siewcą i żaden żarnik nie pomoże. Ja osobiście mam XENON NEOLUX i polecam to jest Osram pod inną nazwą 4300k.
-
Szukaj zwrotnice o takich numerach 4B3 407 257 A, 4B3 407 258 A , te zwrotnice możesz znaleźć w A6 C5 2.7 biturbo
-
Planuję ten sam zabieg, i podobno jest p&p i spokojnie zdoli do 320
-
Większość pewnie to spawa i jeździ dalej, inni wymieniają całe sanki, ogólnie coś na zasadzie stabilizatora z przodu, usztywnienia