-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
potwierdzam, zmienieałem chwile temu u nich rozrząd na ORI, profeska
-
Kasowanie inspekcji olejowej oraz serwisowej w Audi A4 B8
Poniat666 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
MMI 2G [17] Instruments -> adapt olej channel 40 na 0 channel 41 na 0 serwis channel 53 na 0 channel 55 na 0 inne liczby nie resetują channel 02 i cała filozofia reszta to granice powiadomień -
Zmiana, ładowanie i kodowanie akumulatora w A4 B8
Poniat666 odpowiedział(a) na 3d0 temat w Audi A4 B8
ciężko powiedzieć Audi A4/Avant (2008 - 2012) - elektryczny > VAG ETKA Online > Nemiga.com NEMIGAPARTS.COM Katalogi części samochodowe. Auto części zamienne VAG ETKA Online. Audi. Audi A4/Avant. (2008 - 2012). elektryczny. zależy od wyposażenia, takie wsadzali: 70AH/340A 4F0 915 105 A 75AH/420A 000 915 105 CD 80AH/380A 000 915 105 DH 80AH/380A 8K0 915 105 D 80AH/380A 4F0 915 105 B 92AH/520A 000 915 105 CE 95AH/450A 000 915 105 DK 95AH/450A 000 915 105 AH 105AH/580A 000 915 105 CF 105AH/580A 4L0 915 105 110AH/520A 000 915 105 DL 110AH/520A 000 915 105 AK u mnie w sedan 1.8tfsi, mmi 2G, tempomat, bez jakiś ogrzewanych siedzeń był 110Ah MOLLa (110AH/520A 000 915 105 DL) może któryś z numerów na tablicy znamionowej o tym prawi (taka naklejka z VIN) -
Zmiana, ładowanie i kodowanie akumulatora w A4 B8
Poniat666 odpowiedział(a) na 3d0 temat w Audi A4 B8
zgadzam się z tym, mmi nie pokazuje rzeczywistego 100%, aktualnie wymieniam, pierwszy numer zostawiam od VAGowego MOLLa, ewnentualnie zobaczę czy adoptuje w/w Vartę, drugi to SN więc może być dowolny, miałem problem też z tym ładowaniem aku, na pełnym rozładowaniu nie chciał ładować (powinno ~14v), zauważyłem stratę na kablu między rozrusznikiem i podszybiem, dołożyłem ten bypass pomiędzy alternatorem i podszybiem, rozwiązało to problem ładowania >14V - mam nadzieje że nie będzie miało to wpływu na nowy aku stary aku ładuje do 38Ah już drugi dzień z podszybia prostownikiem (20A czyli 110Ah będzie), i nie chce wyjść wyżej, robiłem test żywotności w sklepie z aku i powiedzieli że jest ok, tylko że trzeba doładować, coś tego nie widzę, zwłaszcza że aku ma 12lat -
nie chciał bym doradzać wymieniałem ostatnio płyn chłodniczy i termostat, rozpinałem dolną rurę bo zawór spustowy ciężko chodził i (po 10 latach) nie zmieniałem tych oringów (2) - dobrze siedzą, nie przecieka układ po złożeniu Audi A4/Avant (2008 - 2012) - coolant cooling system. > VAG ETKA Online > Nemiga.com NEMIGAPARTS.COM Parts catalogs. Spare parts catalog VAG ETKA Online. Audi. Audi A4/Avant. (2008 - 2012). coolant cooling system.. (nie wiem jaki masz silnik lecz (2) będzie to samo)
-
Witam odświeżam temat 188k przebiegu CDHB, brak wymiany rozrządu, nie bierze oleju (0,5l na 15k) problem jest taki że od kupna coś szarpie na starcie (130k), a teraz jakby mocniej, zdarza się też szarpnięcie przy akceleracji, np. pod górę, lecz to nie istotne, przymierzam się do wymiany rozrządu pytania: 1) czy trzeba robić adaptacje po wymianie rozrządu? 2) vcds posiada funkcję sprawdzenia kątów przestawienia rozrządu na blokach pomiarowych (08) w sterowniku silnika, ma ktoś może doświadczenie i odczytał by to z logów? nie mam pojęcia jaka grupa to pokazuje w B8
-
oczywiście dla 1.8TFSI CDHB, w 2.0 blok może być większy - nie badałem, trzeba by porównać cześci
-
ta śruba na czerwono to bułka z masłem, poszła na imbusie 6-tka do mebli (ważne by krótki, jak nie to przyciąć) + opcja zrobienia dłuższego ramienia natomiast najwięcej problemu było z tą drugą, już myślałem że bez zdejmowania kolektora wydechowego się nie obejdzie, ze względu że ta sruba blokowana była przez ramię podtrzymujące kolektor - na szczęscie do zdemontowania całość roboty to: - demontaż zbiornika wyrównawczego - demontaż rury od kolektora - demontaż rur od chłodnicy - odłączenie wtyczek w okolicy pompy - demontaż ramienia od kolektora - demontaż korpusu termostatu
-
hmm no nie pocieszające, wytargam więc pompę i sprawdzę termostat czy się zamyka, zobaczę w jakim jest to stanie i podejmę decyzję nie wiesz ile za coś takiego może policzyć zakład mechaniczny? tak na oko?
-
wsumie to tylko termostat to nie trzeba dojścia do pompy aż tak, choć nie widzę sensu zdejmowania alternatora
-
cześć, też mnie to czeka w 1.8 TFSI udało Ci się to bez ściągania kolektora ssącego?
-
cześć szukam schematu elektrycznego świateł tylnich i sterowania nimi byłbym wdzięczny za pomoc ogólnie to potrzebuję sygnał dla stopu tył, kierunkowskaz tył L R, mijania tył L R oraz przeciwmgielne tylnie, oznaczenia przewodów
-
może wyczyść, miałeś jakieś wahania obrotów? spadek mocy przy wyższych obrotach? jak zakończyłeś temat?
-
jednak cewka, po wymianie jej + świece jak ręką odjął
-
odgrzebuję wymieniałeś może świece/cewki? /turbo napewno nie/