-
Postów
884 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
296O Rob@k

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
DZG
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
11184 wyświetleń profilu
-
[A4 B7] Sedan // 1.8T BFB Quattro // LX7Z by Borsuk
Rob@k odpowiedział(a) na KptBorsuk temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Ładny wynik wyszedł -
Tylko dziwne, bo Turbo było wymieniane ponad trzy lata temu i dopiero teraz się poluzowały. Ale jak to mówią jak Titanic zatonął to wszystko jest możliwe.
-
Wydmuchało mi ostatnio uszczelkę między Turbo a kolektorem. Śruby łączące były luźne. I teraz pytanie wydmuchało uszczelkę i przez to poluzowały się śruby, czy na odwrót przez poluzowane śruby wydmuchało uszczelkę? Czy zakładając nowa uszczelkę dać na śruby klej do gwintów, czy może podkładki sprężynujące?
-
A4 B7 1.8T Q/ S4 look/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300
Rob@k odpowiedział(a) na Rob@k temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Wyjeżdżam w czwartek z garażu i taki chalas z pod maski, że aż żona wyszła z domu zobaczyć co się dzieje. Okazało się, że były poluzowane śruby Turbo kolektor i brak kawałka uszczelki. Co mogło być przyczyną poluzowania tych śrób? Czy teraz przy skręcaniu dać klej do gwintów? -
Będzie dobrze. Ja teraz mam 8.5 ET35 i nic nie przyciera
-
S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250
Rob@k odpowiedział(a) na HOLMATRO temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Coś ty znowu robił? Więcej go rozbierasz jak jeździsz 🤣 -
Już kiedyś pytales. Tu masz nr sline. 8E0 853 969 D lewy tył 8E0 853 970 D prawy tył 8E0 853 960 C prawy przód 8E0 853 959 C lewy przód Wyglądają na zwykłe.
-
Dobra robota. Sam się zastanawiam nad tym short shifterem.
-
Jak nie będzie spływać, znaczy pierścienie puściły
-
Odpala auto, jak podniesiesz maskę to będzie widać.
-
-
Mega upierdliwa robota z podsufitą. Najważniejsze, że się udało i jesteś zadowolony.
-
Audi A4 B7 1.8T quattro nierówno stoi na prostej nawierzchni
Rob@k odpowiedział(a) na Drennei temat w Audi A4 B6/B7
Może sprężyny masz z różnych kategorii wagowych. -
Spróbuj zrobic adaptacje czujnika kąta skrętu.