Skocz do zawartości

Rob@k

Pasjonat.
  • Postów

    783
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

295

6 obserwujących

O Rob@k

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    DZG

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

8026 wyświetleń profilu
  1. A teraz pytanie. Miałeś Ori felgi i tam jest osadzenie śrub kuliste. A w nowych felgach? Jak jest stożek to musisz zmienić śruby. Źle dobrane mogą się luzować.
  2. 215 na 8.5 feldze to niezły naciąg masz.
  3. Nie było 1.8 TFSI.
  4. Sama wtyczka będzie lepsza. Pewniejsze złącze.
  5. Styki przegrzane. Zacznij od podmiany wtyczki.
  6. Pasy na swoim miejscu. W przyszłym tygodniu wymiana opon i auto gotowe do wyjazdu do Bukowiny
  7. @fabian04 ma felgi taj marki. Może on coś o nich powie.
  8. To tem. Uszkodzony potencjometr.
  9. Osobne zasilanie, Inaczej potopisz instalację. Tam masz za duży pobór prądu na ten przekrój przewodów.
  10. Mała inspiracja zgapiona od @seboll2. Na razie przód, później wpadnie tył.
  11. Słabe połączenie przewodów i dla tego wszystko się grzało. Daj osobne zasilanie na drugi wzmacniacz. Ja wzmacniacze mam pod podłogą między kołem zapasowym a oparciem siedzeń.
  12. Ta przepływka też jest uszkodzona.
  13. U mnie tak działa ze trzy lata.
  14. To się nie przejmuj. Poprzedniego sprzedałem z przebiegiem 350000. Teraz żona ma sportbaca od dwuch lat i od początku jest to samo. Masło jest tylko zima. Krótkie dystanse.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...