Skocz do zawartości

Rob@k

Pasjonat
  • Postów

    723
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

294

5 obserwujących

O Rob@k

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    DZG

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

6627 wyświetleń profilu
  1. Zdjęcie nr 1 złącze antenowe, kwadratowe pewnie antena GPS od nie fabrycznego zestawu, a trzecia może jakaś zmieniarka. To też nie jest fabryczna instalacja. Zdjęcie nr 2 Wygląda jak złącze od Ori zmieniarki. Zdjęcie nr 3 Czujnik od niefabryczego alarmu.
  2. Rozmiar opon musi być taki sam.
  3. U mnie obroty wariowały jak był uszkodzony zaworek zwrotny w odmie. A co do odpalania czujnik położenia wału sprawdzałeś?
  4. Też mi pękł ten wąż od nagrzewnicy. Peklo plastikowe złącze przy trujniku. Niestety lata i temperatura zrobiło swoje Wymieniałem wtedy wszystko co jest z tyłu głowicy na wszelki wypadek.
  5. Zrobię zdjęcia. Na pewno zakodować trzeba było telematic i coś jeszcze, ale nie pamiętam. Info było na stronie qmatis.
  6. Vfis wszystko pokazuje. Podpinaszgo go pod licznik. Teraz dostępny chyba tylko z drugiej ręki.
  7. Zapytaj znajomego o wyciek.
  8. Wzmacniacz, antena, przewody. To do sprawdzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...