Skocz do zawartości

Rob@k

Pasjonat.
  • Postów

    884
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

296

6 obserwujących

O Rob@k

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    DZG

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

11184 wyświetleń profilu
  1. Ładny wynik wyszedł
  2. Tylko dziwne, bo Turbo było wymieniane ponad trzy lata temu i dopiero teraz się poluzowały. Ale jak to mówią jak Titanic zatonął to wszystko jest możliwe.
  3. Wydmuchało mi ostatnio uszczelkę między Turbo a kolektorem. Śruby łączące były luźne. I teraz pytanie wydmuchało uszczelkę i przez to poluzowały się śruby, czy na odwrót przez poluzowane śruby wydmuchało uszczelkę? Czy zakładając nowa uszczelkę dać na śruby klej do gwintów, czy może podkładki sprężynujące?
  4. Wyjeżdżam w czwartek z garażu i taki chalas z pod maski, że aż żona wyszła z domu zobaczyć co się dzieje. Okazało się, że były poluzowane śruby Turbo kolektor i brak kawałka uszczelki. Co mogło być przyczyną poluzowania tych śrób? Czy teraz przy skręcaniu dać klej do gwintów?
  5. Będzie dobrze. Ja teraz mam 8.5 ET35 i nic nie przyciera
  6. Coś ty znowu robił? Więcej go rozbierasz jak jeździsz 🤣
  7. Już kiedyś pytales. Tu masz nr sline. 8E0 853 969 D lewy tył 8E0 853 970 D prawy tył 8E0 853 960 C prawy przód 8E0 853 959 C lewy przód Wyglądają na zwykłe.
  8. Dobra robota. Sam się zastanawiam nad tym short shifterem.
  9. Rob@k

    Remont silnika 1.8 t

    Jak nie będzie spływać, znaczy pierścienie puściły
  10. Dobrze, że tylko tyle się narobilo. Daj znać jak spadła temp oleju. Może też wsadzę takie coś.
  11. Odpala auto, jak podniesiesz maskę to będzie widać.
  12. Ja użyłem takiego
  13. Mega upierdliwa robota z podsufitą. Najważniejsze, że się udało i jesteś zadowolony.
  14. Może sprężyny masz z różnych kategorii wagowych.
  15. Spróbuj zrobic adaptacje czujnika kąta skrętu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...