Skocz do zawartości

Rob@k

Pasjonat.
  • Postów

    845
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

296

6 obserwujących

O Rob@k

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    DZG

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

9345 wyświetleń profilu
  1. Podjedź do kogoś na komputer niech zczyta błędy.
  2. Szukać drugiego słupka.
  3. A jak wrzucasz wsteczny jest krótki sygnal z głośniczka?
  4. Zjeździłem wszystkie sklepy motoryzacyjne w Zgorzelcu i tylko Ori mogli mi załatwić. Nawet po zniżkach cena była 50% wieksza jak z internetu
  5. Nie wiem czy zamiennik jest dostępny w tej chwili.
  6. Zregeneruj. Regulator napięcia nie jest drogi.
  7. Jeśli masz na myśli ten przy pokrywie zaworów to trzymaj 06B103221H
  8. Też się zastanawiam nad wyjazdem do Wrocka. Żony kuzyn wystawia tam auta, tylko oni fani BMW.
  9. Jedziesz pooglądać czy wystawiasz tam auto?
  10. Zaglądałem tam kamera endoskopową. Zwłaszcza o ten gumowy półksiężyc chodzi.
  11. Tył zrobiony, na szczęście wszystko odkręciło się bez problemu.
  12. Trzeba delikatnie zeszlifować lakier bezbarwny żeby nie uszkodzić struktury karbonu i ponowny lakier.
  13. A to się nie stało zaraz po zatrzymaniu auta. Mogło pójść przelewem ze zbiorniczka. Od spodu jest zbiorniczka jest ujście.
  14. Odpal auto i sprawdź dokładnie wszystkie przewody. Poruszaj nimi. Ja miałem wyciek spod obudowy termostatu, ale u ciebie jest wyżej wszystko mokre
  15. Kupiłem uszczelki pod napinacz i ściągacz na wszelki wypadek ale nie ruszałem bo było sucho. Wszystkie uszczelki byly robione cztery lata temu. Wymiana pod deklem poszła sprawnie nie licząc trujnika, który rozpadł się ze starości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...