rafiki5
Pasjonat-
Postów
98 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Siemka, Sonda lambda z 2.0tfsi podejdzie do 1.8t? Potrzebuje na podmiankę w celu sprawdzenia i mam właśnie opcje z 2.0tfsi
-
rafiki5 obserwuje zawartość Urwana śruba w środku miski olejowej , Sonda lambda z 2.0t do 1.8t , Problem w wyborze amorków na tył Sachs pod 1BE A4 B7 i 4 innych
-
Czy sonda lambda z 2.0tfsi podejdzie do 1.8t? Potrzebuje na podmiankę w celu sprawdzenia i mam właśnie opcje z 2.0tfsi
-
Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa..
-
Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa..
-
Polecane amortyzatory o obniżonym skoku do springów -30mm
rafiki5 odpowiedział(a) na Awra temat w Audi A4 B6/B7
Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa.. -
Mam identyczny dźwięk przy dodawaniu gazu jak pokazałeś na filmiku. Przedni rozrząd wymieniany z 30 tys temu ale nie wiem kiedy dokładnie ten zgrzyt się pojawił, dopiero niedawno zacząłem się dokładnie wsłuchiwać w pracę silnika gdy zaczął głośniej pracować na postoju, ( klepie jak diesel z tyłu silnika) prawdopodobnie napinacz kwalifikuje się do wymiany. Dzisiaj po odpięciu kostki z napinacza zgrzyt podczas jazdy zniknął. Także w moim przypadku winowajcą zgrzytu jest właśnie napinacz
-
Co wybrałeś końcowo? I Na jakie amorki się zdecydowałeś, jak wrażenia?
-
Również jestem ciekaw zmiany. Co ostatecznie wybrałeś i jak wrażenia?
-
Ja dziękuję za takie niespodzianki 😅 Mam nadzieję że okaże się że to jakaś stara sprawa, bądź znaleziona w ostatnim momencie i nie będzie drogo 😬 dziennie auto przejeżdżało 100km bez żadnych oznak do samego końca
-
Jutro będzie ściągana więc może się coś wyjaśni.
-
Siemka, Może ktoś jest6w stanie coś podpowiedzieć w założonym przezemnie temacie?
-
Witam, Podczas wymiany oleju przez warsztat znaleziono w środku misy olejowej urwaną śrubę sześciokątną M10. Wyciągnięto ją przez otwór czujnika oleju bo przez zawór spustowy by nie przeszła. Teraz pytanie co ta śruba tam robiła i z kąd pochodzi?? Warsztat niema pojęcia, bez zdjęcia michy się nie obędzie. Posiadam auto od 7 lat, przy głowicy nic nie robiłem, silnika nie ruszałem. Auto do samego końca jeździło bez zarzutu bez żadnych niepokojących odgłosów
-
Siemka, Jest sens zakładać przewody hamulcowe w stalowym oplocie? Jest spora różnica w hamowaniu względem elastycznych? Mam zrobiony swap hebli na 320/288mm, auto po programie, jeżdżę raczej w miarę spokojnie. Z tyłu są do wymiany na już i wymienię odrazu też z przodu. Jakiej firmy są godne polecenia te wzmacniane?
-
Siemka, Ktoś z forum zajmuje się sprzedażą sportowych katalizatorów do a4 b7 1.8t? Pamiętam, że był kiedyś taki temat