Skocz do zawartości

rafiki5

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O rafiki5

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Zawidów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1636 wyświetleń profilu
  1. Zobacz ogłoszenie Audi A4 B7 1.8T Avant Sline 2007r LPG Sprzedam moje prywatne auto Audi a4 b7 1.8T Sline Avant 2007r z manualną skrzynią biegów. Na dzień dzisiejszy przebieg auta wynosi 288 tys. km. Auto w moim posiadaniu od 8 lat, osobiście sprowadziłem je z Niemiec z przebiegiem 160 tys. km. Audi posiada instalację LPG STAG założoną w 2017r przy przebiegu 164 tys. km serwisowaną na bieżąco (książeczka serwisowa do wglądu). Auto bardzo doinwestowane robione pod siebie, przeszło szereg zmian zarówno wizualnych jak i mechanicznych poprawiających bezpieczeństwo i osiągi. Z grubszych rzeczy auto posiada: - program STAGE 1 robiony w Jaśle w zakładzie tuningowym GREGOR10. Moc auta 197KM 297NM (posiadam wykres) - wtryski BEX 320cc - drugi Intercooler z 2.0 TFSI - sportowy katalizator 200 CPSI - większe hamulce 320/288mm + przewody hamulcowe w stalowym oplocie - zawieszenie sportowe Sachs odpowiednik 1BE + sprężyny obniżające EIBACH -30mm - Sline zewnętrzny - Światła Xenonowe - Światła do jazdy dziennej DRL LED - tylne czujniki parkowania - kamera cofania - radio Android 2 Din (obsługa Car play, mapy, YouTube, Spotify, itd.) - zestaw głośnomówiący - sportowe kubełkowe fotele- skóra z alcantarą z elektrycznie ustawianym podparciem odcinka lędźwiowego -grzane fotele - multifunkcyjna kierownica - czujnik deszczu i zmierzchu - automatyczne światła - comming/leaving home - elektryczne szyby przód - elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka - fotochromatyczne lusterko wsteczne - pełen pakiet światło (całe wnętrze wymienione na LED) - klimatyzacja dwustrefowa (w pełni sprawna chłodzi bez zarzutu) - tempomat - wypinany oryginalny hak westfalia wbity w dowód - tylnie szyby delikatnie przyciemnione - subwoofer w boczku bagażnika - 2 oryginalne kluczyki Auto serwisowane na bieżąco i z wielką starannością na częściach oryginalnych bądź z górnej półki. Głównie służyło mi na dojazd do pracy więc musiało być zrobione na tip top. Auto po dużych serwisach mechanicznych w ostatnich 2-3 latach m.in.: -zrobiony przedni i tylni rozrząd ( przy 255tys km) -nowa chłodnica wody i termostat -kompletne sprzęgło z dwumasą -poduszki silnika -przednie łożyska -żarniki Xenon -zestaw zawieszenia (amortyzatory przód/tył wraz z sprężynami, odboje, osłony, poduszki + przednie górne wahacze, drążki kierownicze, łączniki stabilizatora) Ponadto w kwietniu tego roku zrobiony serwis hamulców: nowe tarcze + klocki tył, klocki przód + regeneracja/wymiana przednich tłoczków, prowadnic, gumek z zalaniem nowego płynu hamulcowego. Świeżo po serwisie gazu (04.2025r). Olej i filtry wymieniane maksymalnie co 10 tys km ostatnia wymiana 12.2024 przy przebiegu 284 tys km. Aktualny przegląd i ubezpieczenie do 12.2025r. Audi jak na swój wiek i przebieg zachowane w bardzo dobrym stanie mechanicznym i wizualnym. Mechanicznie nie wymaga aktualnie żadnego wkładu finansowego. Z rzeczy kosmetycznych do polakierowania przedni zderzak + wymiana pękniętej ramki grila (auto stoczyło mi się i zatrzymało na ogrodzeniu przez nie zaciągnięty ręczny). Obecnie stoi na 17" zimowych kołach i na takich je sprzedaję (srebrne alusy Ori Audi). Do auta dorzucam koła letnie 18"- grafitowe alusy niemieckiej firmy MAM model RS3 (ostatnie zdjęcie). Cena jaka mnie interesuje to 28 tys. zł. Auto do zobaczenia w Zawidowie (woj. Dolnośląskie). Zapraszam do kontaktu tel. 726-466-945. Gdy nie odbieram zostaw wiadomość, napewno oddzwonię w wolnej chwili. Użytkownik rafiki5 Data 06/10/25 Cena 28,000.00 PLN Kategoria A4 B7  
  2. Pozostały czas: 29 dni i 18 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam moje prywatne auto Audi a4 b7 1.8T Sline Avant 2007r z manualną skrzynią biegów. Na dzień dzisiejszy przebieg auta wynosi 288 tys. km. Auto w moim posiadaniu od 8 lat, osobiście sprowadziłem je z Niemiec z przebiegiem 160 tys. km. Audi posiada instalację LPG STAG założoną w 2017r przy przebiegu 164 tys. km serwisowaną na bieżąco (książeczka serwisowa do wglądu). Auto bardzo doinwestowane robione pod siebie, przeszło szereg zmian zarówno wizualnych jak i mechanicznych poprawiających bezpieczeństwo i osiągi. Z grubszych rzeczy auto posiada: - program STAGE 1 robiony w Jaśle w zakładzie tuningowym GREGOR10. Moc auta 197KM 297NM (posiadam wykres) - wtryski BEX 320cc - drugi Intercooler z 2.0 TFSI - sportowy katalizator 200 CPSI - większe hamulce 320/288mm + przewody hamulcowe w stalowym oplocie - zawieszenie sportowe Sachs odpowiednik 1BE + sprężyny obniżające EIBACH -30mm - Sline zewnętrzny - Światła Xenonowe - Światła do jazdy dziennej DRL LED - tylne czujniki parkowania - kamera cofania - radio Android 2 Din (obsługa Car play, mapy, YouTube, Spotify, itd.) - zestaw głośnomówiący - sportowe kubełkowe fotele- skóra z alcantarą z elektrycznie ustawianym podparciem odcinka lędźwiowego -grzane fotele - multifunkcyjna kierownica - czujnik deszczu i zmierzchu - automatyczne światła - comming/leaving home - elektryczne szyby przód - elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka - fotochromatyczne lusterko wsteczne - pełen pakiet światło (całe wnętrze wymienione na LED) - klimatyzacja dwustrefowa (w pełni sprawna chłodzi bez zarzutu) - tempomat - wypinany oryginalny hak westfalia wbity w dowód - tylnie szyby delikatnie przyciemnione - subwoofer w boczku bagażnika - 2 oryginalne kluczyki Auto serwisowane na bieżąco i z wielką starannością na częściach oryginalnych bądź z górnej półki. Głównie służyło mi na dojazd do pracy więc musiało być zrobione na tip top. Auto po dużych serwisach mechanicznych w ostatnich 2-3 latach m.in.: -zrobiony przedni i tylni rozrząd ( przy 255tys km) -nowa chłodnica wody i termostat -kompletne sprzęgło z dwumasą -poduszki silnika -przednie łożyska -żarniki Xenon -zestaw zawieszenia (amortyzatory przód/tył wraz z sprężynami, odboje, osłony, poduszki + przednie górne wahacze, drążki kierownicze, łączniki stabilizatora) Ponadto w kwietniu tego roku zrobiony serwis hamulców: nowe tarcze + klocki tył, klocki przód + regeneracja/wymiana przednich tłoczków, prowadnic, gumek z zalaniem nowego płynu hamulcowego. Świeżo po serwisie gazu (04.2025r). Olej i filtry wymieniane maksymalnie co 10 tys km ostatnia wymiana 12.2024 przy przebiegu 284 tys km. Aktualny przegląd i ubezpieczenie do 12.2025r. Audi jak na swój wiek i przebieg zachowane w bardzo dobrym stanie mechanicznym i wizualnym. Mechanicznie nie wymaga aktualnie żadnego wkładu finansowego. Z rzeczy kosmetycznych do polakierowania przedni zderzak + wymiana pękniętej ramki grila (auto stoczyło mi się i zatrzymało na ogrodzeniu przez nie zaciągnięty ręczny). Obecnie stoi na 17" zimowych kołach i na takich je sprzedaję (srebrne alusy Ori Audi). Do auta dorzucam koła letnie 18"- grafitowe alusy niemieckiej firmy MAM model RS3 (ostatnie zdjęcie). Cena jaka mnie interesuje to 28 tys. zł. Auto do zobaczenia w Zawidowie (woj. Dolnośląskie). Zapraszam do kontaktu tel. 726-466-945. Gdy nie odbieram zostaw wiadomość, napewno oddzwonię w wolnej chwili.

    28,000.00 PLN

    ZAWIDÓW - PL

  3. rafiki5

    B7 Crew

    Siemka, Jaki ori olej do skrzyni zalać w moim aucie? Skrzynia manual A4 b7 1.8T VIN: WAUZZZ8E87A186907
  4. Siemka, Jaki ori olej do skrzyni zalać w moim aucie? Skrzynia manual A4 b7 1.8T VIN: WAUZZZ8E87A186907
  5. rafiki5

    B7 Crew

    Siemka, Sonda lambda z 2.0tfsi podejdzie do 1.8t? Potrzebuje na podmiankę w celu sprawdzenia i mam właśnie opcje z 2.0tfsi
  6. Czy sonda lambda z 2.0tfsi podejdzie do 1.8t? Potrzebuje na podmiankę w celu sprawdzenia i mam właśnie opcje z 2.0tfsi
  7. Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa..
  8. rafiki5

    B7 Crew

    Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa..
  9. Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa..
  10. Mam identyczny dźwięk przy dodawaniu gazu jak pokazałeś na filmiku. Przedni rozrząd wymieniany z 30 tys temu ale nie wiem kiedy dokładnie ten zgrzyt się pojawił, dopiero niedawno zacząłem się dokładnie wsłuchiwać w pracę silnika gdy zaczął głośniej pracować na postoju, ( klepie jak diesel z tyłu silnika) prawdopodobnie napinacz kwalifikuje się do wymiany. Dzisiaj po odpięciu kostki z napinacza zgrzyt podczas jazdy zniknął. Także w moim przypadku winowajcą zgrzytu jest właśnie napinacz
  11. Co wybrałeś końcowo? I Na jakie amorki się zdecydowałeś, jak wrażenia?
  12. Również jestem ciekaw zmiany. Co ostatecznie wybrałeś i jak wrażenia?
  13. rafiki5

    B7 Crew

    Ja dziękuję za takie niespodzianki ? Mam nadzieję że okaże się że to jakaś stara sprawa, bądź znaleziona w ostatnim momencie i nie będzie drogo ? dziennie auto przejeżdżało 100km bez żadnych oznak do samego końca
  14. rafiki5

    B7 Crew

  15. Jutro będzie ściągana więc może się coś wyjaśni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...