Skocz do zawartości

DivaynEays

Pasjonat
  • Postów

    785
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

104

5 obserwujących

O DivaynEays

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Białystok/Ostrołęka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

5457 wyświetleń profilu
  1. mam, nowe, uzywki, z fazatorem i bez. Co sobie zazyczysz
  2. oczywiscie, jak juz zainwestowales w gridplate to powinno wydac bez kutych stóp. Dawaj znac za jakis czas jak to sie spisuje. A sruby jakie teraz? ARP czy cos innego akcesoryjnego?
  3. 1. Seryjny dwumas 1.8T + docisk z tarcza AWX(ewentualnie tarcza ze sprezynkami seria i docisk awx) 2. kwestia jak budzetowo sie zapatrujesz na to, jesli jest kasa i checi to warto od razu wsadzic 240, dwumas TFSI i reszta z 2.0TDI BRD 3. rozrusznik do zmiany
  4. dobra opcja sa jeszcze kute podpory z TFSI + osiowanie bloku z nimi (nie, nie wszystkie byly kute)
  5. zakladajac ze nie bedzie zepsuty w pudelku jak to maja w zwyczaju XD
  6. Zacznij od podstawowej diagnostyki. Szczelnosc dolotu, sprawnosc odmy(zaworka pod kolektorem), cisnienia paliwa i logow. Moze byc glowica, a moze byc wiele innych powodow... W razie czego zapraszam na diagnostyke i naprawe PS: glowice tez mam w razie czego
  7. czujnik w misce lub wiazka do niego.
  8. jak robisz piec to szkoda by nie bylo zrobic strokera, tym bardziej, ze wiekszosc blokow to juz sie nie nadaje na nominalne tloki. W razie czego moge zbudowac motor i caly setup
  9. Ciezko po nagraniu stwierdzic, aczkolwiek te silniki cykaja, tak pracuje wtryskiwacze i znajduja sie zaraz pod kolektorem ssacym
  10. Zobacz ogłoszenie Napinacze łancucha 1.8T/1.8 uzywane i nowe OEM. Mam na sprzedaz napinacze lancucha z fazatorem (z wtyczka) i bez fazatora (bez wtyczki). Uzywka z fazatorem i slizgami 500 uzywka z fazatorem bez slizgow 400 Uzywka bez fazatora 200 Użytkownik DivaynEays Data 01/19/25 Cena 200.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  11. To ogłoszenie wygasło!

    • Sprzedam
    • Używany

    Mam na sprzedaz napinacze lancucha z fazatorem (z wtyczka) i bez fazatora (bez wtyczki). Uzywka z fazatorem i slizgami 500 uzywka z fazatorem bez slizgow 400 Uzywka bez fazatora 200

    200.00 PLN

  12. 1. Uszkodzone cos po drodze przy wymianie 2. Niepoprawny montaz amorkow 3. Niepoprawnie zlozone po wymianie amorka 4. Uszkodzenie amorka przy montazu lub wadliwy 5. Problem lezy gdzie indziej 6. Zbieg okolicznosci jesli pojawilo sie po wymianie
  13. Potrzebujesz gornej czesci puszki filtra, zeby mozna bylo w ogole ta przeplywke zamontowac, wiadomo odpowiednia redukcja na TIPa, zeby mozna bylo to polaczyc z nowym MAFem, soft oczywiscie tez - trzeba zrobic kalibracje pod 3" przeplywomierz. Seryjny maf ma maksymalny odczyt do 225g/s, takze chcac zrobic wiecej mocy niz te +/- 280 koni (bo tyle z reguly wychodzi przy wczesniej wspomnianym przeplywie, ale nie jest to wyznacznik) trzeba zwiekszyc zakres odczytu przeplywomierza, a kolejna sprawa to zywotnosc samej przeplywki. Wiekszy przeplyw = wieksze napiecie, im dluzej chodzi MAF na "pelnych obrotach" tym krocej zyje dlatego zwiekszenie srednicy + kalibracja ten problem rozwiazuje. dokladnie to samo jest u mnie, dopoki dziala to nie ruszam. Jak zdechnie to juz listwa czeka na montaz i to samo radze klientom.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...