Skocz do zawartości

DivaynEays

Pasjonat
  • Postów

    776
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

104

5 obserwujących

O DivaynEays

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Białystok/Ostrołęka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

5308 wyświetleń profilu
  1. Zobacz ogłoszenie Napinacze łancucha 1.8T/1.8 uzywane i nowe OEM. Mam na sprzedaz napinacze lancucha z fazatorem (z wtyczka) i bez fazatora (bez wtyczki). Uzywka z fazatorem i slizgami 500 uzywka z fazatorem bez slizgow 400 Uzywka bez fazatora 200 Użytkownik DivaynEays Data 01/19/25 Cena 200.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  2. Pozostały czas: 27 dni i 4 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    Mam na sprzedaz napinacze lancucha z fazatorem (z wtyczka) i bez fazatora (bez wtyczki). Uzywka z fazatorem i slizgami 500 uzywka z fazatorem bez slizgow 400 Uzywka bez fazatora 200

    200.00 PLN

  3. 1. Uszkodzone cos po drodze przy wymianie 2. Niepoprawny montaz amorkow 3. Niepoprawnie zlozone po wymianie amorka 4. Uszkodzenie amorka przy montazu lub wadliwy 5. Problem lezy gdzie indziej 6. Zbieg okolicznosci jesli pojawilo sie po wymianie
  4. Potrzebujesz gornej czesci puszki filtra, zeby mozna bylo w ogole ta przeplywke zamontowac, wiadomo odpowiednia redukcja na TIPa, zeby mozna bylo to polaczyc z nowym MAFem, soft oczywiscie tez - trzeba zrobic kalibracje pod 3" przeplywomierz. Seryjny maf ma maksymalny odczyt do 225g/s, takze chcac zrobic wiecej mocy niz te +/- 280 koni (bo tyle z reguly wychodzi przy wczesniej wspomnianym przeplywie, ale nie jest to wyznacznik) trzeba zwiekszyc zakres odczytu przeplywomierza, a kolejna sprawa to zywotnosc samej przeplywki. Wiekszy przeplyw = wieksze napiecie, im dluzej chodzi MAF na "pelnych obrotach" tym krocej zyje dlatego zwiekszenie srednicy + kalibracja ten problem rozwiazuje. dokladnie to samo jest u mnie, dopoki dziala to nie ruszam. Jak zdechnie to juz listwa czeka na montaz i to samo radze klientom.
  5. moge ogarnac jak najbardziej.
  6. niestety z tym ukladem, a w zasadzie z jakoscia czesci ostatnimi czasy to same cyrki sa jesli chodzi o filtry.. nawet z oem. A tak to juz problem permametnie z glowy, koszt troche wiekszy niz nowy filtr oem, ale potem serwis ok 40 zl(koszt filtra)
  7. mam glowice w razie czego pasujace.
  8. Konwersja na listwę starego typu z regulatorem na listwie w celu pozbycia się problemu z seryjnymi filtrami paliwa, a dwa seryjne filtr nie lubią się z bardziej wydajnymi pompami paliwa, przestają trzymać ciśnienie i wali po 5-6bar na listwę.
  9. DivaynEays

    Głowice 1.8/1.8T

    Pozostały czas: 27 dni i 4 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam głowice do silników 1.8 i 1.8T, surowe (prosto zdjęte z auta) z możliwością obróbki. Ceny od 1000 zł + wysyłka. Posiadam wąskie i szerokie kanały

    1,000.00 PLN

  10. To ogłoszenie jest zakończone!

    • Sprzedam
    • Używany

    Mam na sprzedaz napinacze lancucha z fazatorem (z wtyczka) i bez fazatora (bez wtyczki). Uzywka z fazatorem i slizgami 400 uzywka z fazatorem bez slizgow 300 Uzywka bez fazatora 200

    300.00 PLN

  11. DivaynEays

    Wałki ostre 1.8 ADR

    Pozostały czas: 27 dni i 4 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam wałki z wolnossacego 1.8 "ostre" do 1.8T. Posiadam ssące jak i wydechowe

    200.00 PLN

  12. w zaleznosci od kodu silnika byly waskie lub szerokie kanaly. Ty masz ANB?
  13. Prawdopodobnie resztki odmy lub ogranicznika fali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...