-
Postów
785 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
104O DivaynEays

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Białystok/Ostrołęka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Napinacze łancucha 1.8T/1.8 uzywane i nowe OEM.
DivaynEays odpowiedział(a) na DivaynEays temat w Audi A4 B6/B7
mam, nowe, uzywki, z fazatorem i bez. Co sobie zazyczysz -
oczywiscie, jak juz zainwestowales w gridplate to powinno wydac bez kutych stóp. Dawaj znac za jakis czas jak to sie spisuje. A sruby jakie teraz? ARP czy cos innego akcesoryjnego?
-
Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7
DivaynEays odpowiedział(a) na Gamling temat w Audi A4 B6/B7
1. Seryjny dwumas 1.8T + docisk z tarcza AWX(ewentualnie tarcza ze sprezynkami seria i docisk awx) 2. kwestia jak budzetowo sie zapatrujesz na to, jesli jest kasa i checi to warto od razu wsadzic 240, dwumas TFSI i reszta z 2.0TDI BRD 3. rozrusznik do zmiany -
dobra opcja sa jeszcze kute podpory z TFSI + osiowanie bloku z nimi (nie, nie wszystkie byly kute)
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
DivaynEays odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
zakladajac ze nie bedzie zepsuty w pudelku jak to maja w zwyczaju XD -
Zacznij od podstawowej diagnostyki. Szczelnosc dolotu, sprawnosc odmy(zaworka pod kolektorem), cisnienia paliwa i logow. Moze byc glowica, a moze byc wiele innych powodow... W razie czego zapraszam na diagnostyke i naprawe PS: glowice tez mam w razie czego
-
czujnik w misce lub wiazka do niego.
-
Zwiększenie mocy w Audi A4 B6 1.8T na około 350-400 KM
DivaynEays odpowiedział(a) na Tomasz 78 temat w Audi A4 B6/B7
jak robisz piec to szkoda by nie bylo zrobic strokera, tym bardziej, ze wiekszosc blokow to juz sie nie nadaje na nominalne tloki. W razie czego moge zbudowac motor i caly setup -
Ciezko po nagraniu stwierdzic, aczkolwiek te silniki cykaja, tak pracuje wtryskiwacze i znajduja sie zaraz pod kolektorem ssacym
-
DivaynEays obserwuje zawartość Napinacze łancucha 1.8T/1.8 uzywane i nowe OEM.
-
Zobacz ogłoszenie Napinacze łancucha 1.8T/1.8 uzywane i nowe OEM. Mam na sprzedaz napinacze lancucha z fazatorem (z wtyczka) i bez fazatora (bez wtyczki). Uzywka z fazatorem i slizgami 500 uzywka z fazatorem bez slizgow 400 Uzywka bez fazatora 200 Użytkownik DivaynEays Data 01/19/25 Cena 200.00 PLN Kategoria A4 B6/B7
-
-
Lekkie pukanie po wymianie amortyzatorów w Audi A4 B6 1.8T
DivaynEays odpowiedział(a) na kamilloo2188 temat w Audi A4 B6/B7
1. Uszkodzone cos po drodze przy wymianie 2. Niepoprawny montaz amorkow 3. Niepoprawnie zlozone po wymianie amorka 4. Uszkodzenie amorka przy montazu lub wadliwy 5. Problem lezy gdzie indziej 6. Zbieg okolicznosci jesli pojawilo sie po wymianie -
Słaby ręczny po regeneracji zacisków w Audi A4 B6
DivaynEays odpowiedział(a) na szkutoxd temat w Audi A4 B6/B7
-
[A4 B7] Sedan // 1.8T BFB Quattro // LX7Z by Borsuk
DivaynEays odpowiedział(a) na KptBorsuk temat w Audi A4/S4/RS4 B7
na przyklad 2.0TFSI. -
[A4 B7] Sedan // 1.8T BFB Quattro // LX7Z by Borsuk
DivaynEays odpowiedział(a) na KptBorsuk temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Potrzebujesz gornej czesci puszki filtra, zeby mozna bylo w ogole ta przeplywke zamontowac, wiadomo odpowiednia redukcja na TIPa, zeby mozna bylo to polaczyc z nowym MAFem, soft oczywiscie tez - trzeba zrobic kalibracje pod 3" przeplywomierz. Seryjny maf ma maksymalny odczyt do 225g/s, takze chcac zrobic wiecej mocy niz te +/- 280 koni (bo tyle z reguly wychodzi przy wczesniej wspomnianym przeplywie, ale nie jest to wyznacznik) trzeba zwiekszyc zakres odczytu przeplywomierza, a kolejna sprawa to zywotnosc samej przeplywki. Wiekszy przeplyw = wieksze napiecie, im dluzej chodzi MAF na "pelnych obrotach" tym krocej zyje dlatego zwiekszenie srednicy + kalibracja ten problem rozwiazuje. dokladnie to samo jest u mnie, dopoki dziala to nie ruszam. Jak zdechnie to juz listwa czeka na montaz i to samo radze klientom.