-
Postów
790 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
104O DivaynEays

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Białystok/Ostrołęka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze w Seat Exeo 1.8T
DivaynEays odpowiedział(a) na Exeo1.8T temat w Inne marki
W razie czego zapraszam po glowice euro3 -
Jesli chodzi o wyposazenie to 2.0TFSI bedzie mialo zdecydowanie lepsze i w nizszej kasie. Co do LPG w przypadku TFSI trzeba liczyc sie z tym, ze przy standardowych instalacjach LPG dotrysk PB bedzie na poziomie ok 15%, nadal sie oplaca tylko troche dluzej sie zwraca instalacja. Co do 2.4 w c6, warto pamietac ze to nie ten sam motor co w c5/b5/b6
-
sprawdz jeszcze wiazke wtryskow i cewek, aczkolwiek podejrzewam pozapadane gniazda i/lub popekana glowice. Jak masz mozliwosc to wjedz kamerka do cylindra, bedzie widac. W razie czego mam glowice, surowe z mozliwoscia obrobki na gotowo.
-
Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7
DivaynEays odpowiedział(a) na Gamling temat w Audi A4 B6/B7
moze byc z BRD aczkolwiek prawdopodobnie beda wibracje w pewnym zakresie obrotow. Dlatego ja nie montuje dwumasow z diesla no chyba ze klient koniecznie chce, ale osobiscie odradzam -
no to juz zalezy od Ciebie, aczkolwiek jak postanowisz na zostanie na 228mm to dwumas jak Twoj dobry to zostawilbym seryjny z 1.8T i na niego zestaw z AWX
-
dwumas tfsi i reszta z BRD. Do przejscia na 240mm potrzebujesz rozrusznik i dystans miedzy skrzynie a silnik.
-
Napinacze łancucha 1.8T/1.8 uzywane i nowe OEM.
DivaynEays odpowiedział(a) na DivaynEays temat w Audi A4 B6/B7
mam, nowe, uzywki, z fazatorem i bez. Co sobie zazyczysz -
oczywiscie, jak juz zainwestowales w gridplate to powinno wydac bez kutych stóp. Dawaj znac za jakis czas jak to sie spisuje. A sruby jakie teraz? ARP czy cos innego akcesoryjnego?
-
Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7
DivaynEays odpowiedział(a) na Gamling temat w Audi A4 B6/B7
1. Seryjny dwumas 1.8T + docisk z tarcza AWX(ewentualnie tarcza ze sprezynkami seria i docisk awx) 2. kwestia jak budzetowo sie zapatrujesz na to, jesli jest kasa i checi to warto od razu wsadzic 240, dwumas TFSI i reszta z 2.0TDI BRD 3. rozrusznik do zmiany -
dobra opcja sa jeszcze kute podpory z TFSI + osiowanie bloku z nimi (nie, nie wszystkie byly kute)
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
DivaynEays odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
zakladajac ze nie bedzie zepsuty w pudelku jak to maja w zwyczaju XD -
Zacznij od podstawowej diagnostyki. Szczelnosc dolotu, sprawnosc odmy(zaworka pod kolektorem), cisnienia paliwa i logow. Moze byc glowica, a moze byc wiele innych powodow... W razie czego zapraszam na diagnostyke i naprawe PS: glowice tez mam w razie czego
-
czujnik w misce lub wiazka do niego.
-
Zwiększenie mocy w Audi A4 B6 1.8T na około 350-400 KM
DivaynEays odpowiedział(a) na Tomasz 78 temat w Audi A4 B6/B7
jak robisz piec to szkoda by nie bylo zrobic strokera, tym bardziej, ze wiekszosc blokow to juz sie nie nadaje na nominalne tloki. W razie czego moge zbudowac motor i caly setup -
Ciezko po nagraniu stwierdzic, aczkolwiek te silniki cykaja, tak pracuje wtryskiwacze i znajduja sie zaraz pod kolektorem ssacym